هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

هزینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش هر ساله برای تامین جذب نیروهای متخصص و کارآمد این وزارتخانه به صورت سراسری در تمامی استان ها برگزار می شود. در این مقاله به هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ پرداخته خواهد شد. این هزینه در هنگام ثبت نام به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از متقاضیان دریافت می شود.

به روزرسانی…

مطالب این صفحه پس از انتشار اخبار دقیق در این زمینه به روزرسانی خواهد شد.

هزینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آژمون های استخدامی هر ساله در کشور برگزار شده و هزینه های شرکت در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. هزینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال جاری اعلام خواهد شد.

متولی آموزش عمومی در کشور، وزارت آموزش و پرورش می باشد. هر ساله تعداد بسیاری از معلمان بازنشسته می شوند و جای خود را به معلمان جدیدی می‌دهند که از دانشگاه فرهنگیان برای به عهده گرفتن مسئولیت معلمی تربیت شده اند. در این میان به دلیل کمبود نیروهای سازمانی آموزش و پرورش؛ این وزارتخانه از فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاههای کشور نیز دعوت می نماید تا کمبود خود را در این حوزه جبران نمایند.

در سال گذشته هزینه ثبت نام مبلغ ۴۵هزار تومان بوده است که ممکن است این هزینه در سال 99 افزایش داشته باشد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در کشور، بسیاری از آزمون های استخدامی در دستگاه های مختلف به نوعی تعلیق شده و آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز وضعیتی مشابه را دارد. زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش از دانش آموختگان سایر دانشگاه های کشور بنا بر گفته مسئولین این امر از تیرماه سال ۹۹ آغاز شده و بنا بر حدس و گمان ها این آزمون در مهر یا آبان سال ۱۳۹۹ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه هنوز زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است، لذا داوطلبان استخدام لازم است با پیگیری اخبار در این حوزه، از زمان ثبت نام این آزمون کسب اطلاع نمایند.

در عین حال داوطلبان شرکت در این آزمونمی‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص زمان دقیق ثبت نام، هزینه ثبت نام و تمامی پرسش های مربوط به آزمون استخدام آموزش و پرورش را از مشاورین مجموعه صدای مشاوران جویا شود.

هزینه شرکت در آزمون استخدام آموزش و پرورش 99

هزینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

حضور در جلسه آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش مانند تمامی آزمون های استخدام برای داوطلبان به صورت رایگان نبوده، و متقاضیان می بایست جهت شرکت در این آزمون هزینه ای را تحت عنوان هزینه شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخت نمایند. هزینه فوق معمولا صرف برگزاری آزمون ها خواهد شد.

 این مبلغ جهت خرید شماره سریال ثبت نام در سایت سازمان سنجش پرداخت خواهد شد. همانگونه که در ابتدا ذکر شد، در سال گذشته این مبلغ میزان ۴۵۰۰۰ تومان برای هر نفر مشخص شده بود. برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۹ نیز، پس از انتشار دفترچه ثبت نام؛ هزینه شرکت در این آزمون مشخص خواهد شد.

 جزئیات ثبت نام و استخدام در وزارت آموزش و پرورش را در مقاله زیر به صورت کامل مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید