نحوه محاسبه سهمیه مناطق سیل زده و زلزله زده در کنکور 98

سمیه مناطق سیل زده

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه سهمیه مناطق سیل زده و زلزله زده در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در ارتباط با نحوه محاسبه سهمیه مناطق سیل زده و زلزله زده در کنکور 98 وزیر آموزش و پرورش در حضور خبرنگاران و درباره تعهد خیرین مدرسه ساز برای بازسازی مدارس ماطق سیل زده اعلام نمود زمان کنکور سراسری سال 98 به احتمال زیاد به تعویق نمی افتد و در همان موعد اعلام شده از طریق سازمان سنجش یعنی 23 و 24 تیر ماه کنکور برگزار می گردد . اما سهمیه ای برای کمک به داوطلبان کنکور سراسری ساکن در مناطق سیل زده اختصاص یافته است . 

اختصاص سهمیه مناطق سیل زده و زلزله زده در کنکور 98

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره تعهد خیرین مدرسه ساز برای مرمت و بازسازی مدارس اعلام کرد ، مدارسی که نیاز به بازسازی و مرمت دارند تا مهر امسال بازسازی می شوند و تجهیزات آنها نوسازی می شود . و مدارس پرجمعیت و بزرگ امکان بازسازی تا مهر ماه را ندارند و بایستی از روش جایگزین سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم . 

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با درخواست داوطلبان ساکن در مناطق سیل زده در مورد تعویق برگزاری زمان کنکور اعلام کرد که تعویق زمان کنکور در اختیار سازمان سنجش است و بعید می دانم که تاریخ برگزاری به تعویق بیفتد چون شروع سال تحصیلی را نیز با مشکل مواجه می کند . 

البیته اعلام نمود با وزارت علوم صحبت هایی داشتیم که برای کمک به داوطلبان کنکور 98میزان سهمیه مناطق سیل زده برای داوطلبان کنکور 98 مناطق سیل زده سهمیه ای در نظر گرفته شود که طبق تصمیمات شورای سنجش و پذیرش قطعیت این موضوع اطلاع رسانی می شود . 

بطحایی توضیح داد: این سهمیه مانند سهمیه دانش‌آموزان زلزله‌زده کرمانشاه است یعنی بتوانیم در برخی رشته‌ها سهمیه اضافه پیش‌بینی کنیم؛ البته این سهمیه قطعی نیست و شورای سنجش و پذیرش باید تصویب کند اما پیشنهاد کردیم.

بیمه مدارس مناطق سیل زده 

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد : هیچ مدرسه ای بیمه نیست . فقط دانش آموزان این مدارس بیمه هستند اما فضای ساختمانی مدارس بیمه نیستند ولی به فکر منبعی هستیم تا بتوانیم مدارس را بیمه کنیم . 

سهمیه 5 درصد مناطق سیل زده و زلزله زده در کنکور 98

با توجه به تعویق نیفتادن زمان برگزاری کنکور سراسری سال 98 ، برای کمک به داوطلبان ساکن مناطق سیل زده ، ظرفیتی به میزان حداکثر 5 درصد مازاد بر ظرفیت دانشگاه های دولتی روزانه واقع در استان های مذکور در نظر گرفته شد .

در صورت نبود رشته در آن مناطق در دانشگاه های استان های همجوار در رشته های مورد تقاضای استانداری ها به مدت حداکثر 3 سال و با اخذ تعهد خدمت به میزان دو برابر تحصیل ، اختصاص می یابد . شهرها یا بخش هایی که دچار بلایای طبیعی همراه با خسارت جانی و مالی شده اند توسط وزارتخانه های کشور، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین می شوند. 

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه سهمیه مناطق سیل زده و زلزله زده در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید