نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 داوطلبان آزمون دکتری که قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 را دارند ، در صورتیکه  طبق كارنامه نتايج اوليه آزمون دكتري نيمه‌ متمركز سال 98 مجاز به انتخاب رشته شدند  و انتخاب رشته خود را طبق اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کرده اند می توانند نتيجه انتخاب رشته را بروی سایت دانشگاه آزاد مشاهده نمایند . داوطلبانی که برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته آزمون دکتری را انجام داده اند می توانند با ورود به سایت دانشگاه آزاد و وارد کردن کد دسترسی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه درج شده است و همچنین کد ملی، از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شود .  چناچه داوطلبان در برخی از انتخاب های خود طبق نتیجه انتخاب رشته دارای حد نصاب نمره لازم برای مرحله مصاحبه باشند ، لازم است برای شرکت در مرحله دوم یا همان مصاحبه اقدام به ثبت نام نمایند . 

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

داوطلبانی که طبق نتیجه انتخاب رشته آزمون دکتری در یک یا چند رشته گرایش دارای حد نصاب نمره برای ورود به مرحله مصاحبه هستند بایستی در مهلت تعیین شده که طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد تا ساعت 24 ، 29 خرداد ماه سال 98 می باشد ، در سایت دانشگاه آزاد  به نشانی azmoon .org ثبت نام خود را انجام دهند .

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

البته ثبت نام در مرحله مصاحبه دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت هزینه  92 هزار تومان به ازای هر رشته گرایش  به صورت اینترنتی می باشد . و برای هر رشته گرایش بایستی تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می گردد شرکت کنند . نمره کسب‌ شده توسط داوطلب در مصاحبه یک رشته گرایش به‌ منظور ارزیابی وی در همه واحدهای دانشگاهی انتخابی آن رشته گرایش که حدنصاب نمره علمی را کسب کرده‌اند ، لحاظ خواهد شد. داوطلبان پس از ثبت نام بایستی رسید ثبت نام و پرداخت اینترنتی را از سایت دریافت کنند و در روز مصاحبه همراه داشته باشند . 

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد  برای تمامی داوطلبان در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران انجام می شود . زمان مصاحبه از 23 تیرماه تا 10 مرداد ماه ادامه دارد . 

نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال 98

برای انجام مصاحبه‌ دکتری حدود ۲ هزار استاد ازبین استادان واحد های مختلف داشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات حضور پیدا کرده‌اند . ملاک انتخاب این استادان اعلام آمادگی خودشان به مرکز آزمون بوده است . داوطلبان با سوابق علمی پژوهشی مختلف اعم از داشتن مقاله ، چاپ کتاب و حضور در پروژه‌های تحقیقاتی در جلسات مصاحبه حاضر شدند . بر اساس آمارها از ۳۲ هزار و ۱۹۸ نفر دعوت به مصاحبه شده ، ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر برای انجام مصاحبه برای حضور در مصاحبه اعلام آمادگی کردند . استادان در پایان هر روز نمرات را وارد می‌کنند و به مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تحویل می‌دهند . در اینصورت دانشگاه پس از پایان مصاحبه‌ها می توانند نمرات را بررسی کرده و نتایج را اعلام نمایند . 

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید