نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 98

نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان اعلام نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی سال 98 مطلع می شوید. داوطلبانی که در آزمون حضور داشته اند برای دریافت نتایج مرحله نهایی المپیاد دانشجویی اقدام نمایند. انتخاب شدگان المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز باید در مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد عملی شرکت نموده اند. محل برگزاری آزمون المپیاد سال 98 در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور انجام شد.

فرآیند آزمون المپیاد دانشجویی از ابتدا تاکنون به این ترتیب بوده است که در مرحله اول دانشجویان ممتاز سال آخر یا در شرف فارغ التحصیلی از تمامی دانشگاه ها، از جمله دانشگاه های تهران و کرج غیر از دانشگاه آزاد اسلامی، به تشخیص مقامات مسئول دانشگاه از جمله مسئول استعدادهای درخشان و معاون آموزشی، به نمایندگی از سازمان سنجش معرفی شده تا بتوانند در رقابت المپیاد دانشجویی شرکت نمایند. شرکت کنندگان در مهلت اعلام شده برای اعلام نتایج با مراجعه به سایت اعلام نتایج المپیاد دانشجویی برای دریافت نتایج اقدام نمایند.

دریافت نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 98

داوطلبانی که در زمان برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 98 حضور داشته اند. برای دریافت نتایج در زمان اعلام نتایج بیست و چهارمین دوره المپیاد دانشجویی کشور که در روزهای پنجشنبه و جمعه 98/05/03 و 98/05/04 برگزار شد، اقدام نمایند.

اعلام نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی به صورت اینترنتی و از طریق سایت المپیاد به نشانی Olympiad.sanjesh.org انجام می شود. برای دریافت نتایج مرحله نهایی المپیاد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

دفتر آزمون معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد، حدود 527 نفر شرکت کننده در جلسه آزمون منطقه یک به رقابت پرداختند. در مرحله متمرکز کشوری حدود 1000 نفر رقابت کرده و از این میان ، هر سال در هر رشته 15 نفر برگزیده و بدون آزمون در رشته های مرتبط ادامه تحصیل می دهند.

دفتر آزمون معاونت دانشگاه تربیت مدرس ، آزمون المپیاد دانشجویی غیرمتمرکز در دانشگاه های منطفه یک را از حدود 13 دانشگاه در تهران و کرج به عنوان منطقه 1 اعلام کرد. المپیاد کشوری در 20 رشته تخصصی شامل 6 رشته علوم انسانی نظیر الهیات و معارف اسلامی، 6 رشته علوم پایه شامل رشته های آمار، فیزیک، شیمی، شیمی، صنایع، عمران، کامپیوتر، مکانیک، علوم زمین، جامعه شناسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، حقوق و علوم اقتصادی، زیست شناسی و رشته جدید سلول های بنیادی و مهندسی بافت و 6 رشته علوم مهندسی شامل رشته های مهندسی برق، مواد و متالوژی برگزار شد.

جهت مشاوره در زمینه نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید