مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

جهت مشاوره در زمینه مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم به شرح تفاوت نظام قدیم و جدید و مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید بپردازیم. با توجه به اینکه در سال 99 سوالات کنکور نظام جدید و نظام قدیم متفاوت می باشد، سازمان سنجش اعلام کرده است که داوطلبان به انتخاب خود، می توانند در کنکور نظام جدید و یا قدیم ثبت نام کنند. سوالی مطرح شده برای داوطلبان این است که کدام کنکور آسان تر است؟ خصوصا برای افرادی که بعد از چند سال قصد ثبت نام در کنکور را دارند و لازم است نسبت به تهیه منابع کنکور اقدام نمایند. سوالات کنکور 99 در دو دسته بندی نظام قدیم و نظام جدید طراحی می شود. به همین منظور قصد داریم به مقایسه کنکور 99 بپردازیم:

مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید در طراحی سوالات کنکور

با توجه به اینکه در سال 98 سوالات کنکور نظام قدیم و نظام جدید متفاوت است، به مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید در طراحی سوالات کنکور می پردازیم. داوطلبان می توانند به انتخاب خود برای ثبت نام در کنکور نظام جدید و یا نظام قدیم اقدام نمایند.

در مقایسه کنکور 99 نظام جدید و قدیم باید بگوییم، اکثر مطالب و محتوای کتاب های نظام جدید، ساده تر، کم حجم تر و منسجم تر از دروس نظام قدیم است. اگر مدت هاست، از دروس مدرسه دور بوده اید و قصد دارید دوباره در کنکور ثبت نام کنید، پیشنهاد می دهیم شرکت در کنکور نظام قدیم را فراموش کنید. حتی در سال 98 نیز کنکور داوطلبان نظام قدیم نسبت به داوطلبان نظام جدید بسیار دشوارتر بود. دشواری سوالات کنکور نظام قدیم و دروس نظام قدیم، اعتراضات بسیاری را در پی داشت. داوطلبان کنکور نسبت به این دشواری معترض بوده و کمپین های اعتراضی برای کنکور نظام قدیم تشکیل دادند. 

اگر اخیرا در کنکور شرکت کرده اید و تسلط کافی به دروس نظام قدیم دارید، نگاهی کلی به دروس نظام جدید انداخته و برای شرکت در کنکور نظام قدیم یا جدید تصمیم گیری کنید.

اما اگر سال ها از درسو مدرسه دور بوده اید و حالا قصد ثبت نام در کنکور را دارید، با توجه به اینکه همچنان منابع کنکور نظام قدیم نسبت به منابع کنکور نظام جدید ، دشوارتر و پرحجم تر است ، سوالات کنکور نظام قدیم 99 نیز نسبت به سوالات نظام جدید کنکور 99 دشوارتر خواهد بود.

بنابراین پیشنهاد می دهیم، برای شرکت در کنکور سال 99، کنکور نظام جدید را انتخاب کنید. پس در اولین فرصت نسبت به تهیه منابع کنکور نظام جدید اقدام کنید. می توانید برای اطلاع از بهترین منابع کنکور نظام جدید و منابع و نمونه سوالات کنکور نظام جدید، حتما با شماره  تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور، راهنمای شما برای انتخاب بهترین منابع کنکور نظام جدید می باشند.

جهت مشاوره در زمینه مقایسه کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید