فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی

فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با مجازی شدن کلاس های درسی و استفاده دانش آموزان از اینترنت اپراتور های تلفن همراه با هدف آموزش رایگان به ارائه اینترنت رایگان برای دانش آموزان پرداختند.

فعال سازی اینترنت رایگان شاد در همراه اول

دانش آموزان، اولیا، معلمان، مدیران و مسئولین مدارس می توانند بدون محاسبه مصرف اینترنت و به صورت رایگان از برنامه شاد استفاده کنند.

در ابتدا شما باید یک سیم کارت دانش آموزی به نام دانش آموز، معلم، مدیر و یا مسئول تهیه کنید

نحوه فعال سازی سیم کارت رایگان دانش آموزی همراه اول

دریافت کد فعال سازی سیم کارت رایگان دانش آموزی می توانید به روش زیر اقدام نمایید.

  1. یک پیامک حاوی کد مربوطه به شماره اعلامی ارسال کنید کد فعال سازی برای شما از طرف شرکت اپراتور همراه اول پیامک خواهد شد.
  2. بعد ارسال پیامک، کد فعال سازی و تاریخ و ساعت مراجعه شما به دفاتر خدمات پیشخوان برای شما ارسال خواهد شد، شما با مراجعه به دفتر خدمات دولت و ارائه تلفن همراه و سیمکارت دانش آموزی همراه اول خود و همینطور مدارک شناسایی دانش آموز تحویل داده و مسئولین دفتر خدمات دولتی تنظیمات را برای شما اعمال میکنند و پس از آن شما می توانید به صورت رایگان از اینترنت رایگان دانش آموزی استفاده کنید.فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی

فعال سازی اینترنت رایگان شاد در ایرانسل

سیم کارت های ایرانسل اعم از دانش آموزی و یا سیم کارت های معمولی هنگام استفاده از اپلیکیشن شاد رایگان بوده و نیازی به اقدام دیگر ندارند و دانش آموزان، اولیا، معلمان، مدیران و مسئولین مدارس  در صورت استفاده از اپلیکیشن شاد یا برنامه تحت وب شاد تعرفه انها به صورت رایگان استو

فعال سازی اینترنت رایگان شاد در رایتل

اینترنت رایگان شاد برای کاربران رایتلی نیز به صورت رایگان است، . اپراتور رایتل نیز طی مذاکرات اخیر، مبنی بر تامین اینترنت رایگان برای استفاده دانش آموزان از شاد، هزینه ای محاسبه نمیکند و به صورت رایگان اینترنت را عرضه می کند، بنابراین اینترنت شاد برای دانش آموزان، معلمان، اولیا و مدیران مدارس و مسئولین که از برنامه شاد استفاده میکنند رایگان است.

اینترنت رایگان برای معلمان

آذری جهرمی دربار ارائه بسته‌های اینترنتی رایگان به معلمان نیز توضیح داد: یک معلم در یک کلاس معمولا دارای ۳۰-۴۰ دانش‌آموز است که مصرف اینترنت برای وی بالا می‌رود؛ بنابراین از فروردین ماه بسته اینترنتی ۲۰ گیگی سه ماهه به آن‌ها ارائه کردیم.

وی تصریح کرد: برای اینترنت معلمان دو اقدام اساسی انجام شد، همه مدارس در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و بنابراین استفاده از اینترنت در این شبکه رایگان است، روز گذشته مصرف اینترنت ۵ گیگابیت بود به نسبت آنچه برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم ناچیز بود، اما برای روز اول شروع خوبی بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بسته اینترنتی که فروردین ماه به ۶۰۰ هزار نفر از معلمان ارائه کردیم را تمدید می‌کنیم که تا آن‌ها هزینه‌ای برای آموزش مجازی پرداخت نکنند.

جهت مشاوره در زمینه فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی”
  1. فعالسازی ایرانسل نیستش

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید