جزئیات طرح سربازی اختیاری 98 – 99

فراخوان خدمت سربازی پزشکان

جهت مشاوره در زمینه جزئیات طرح سربازی اختیاری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد طرح اختیاری سربازی شرح داد و اعلام کرد، اخیرا در فضاهای رسانه ای و مجازی اخباری در رابطه با 5 ساله شدن خدمت سربازی و اختیاری و داوطلبانه شدن خدمت سربازی ، به نقل از یکی از نمایندگان شورای اسلامی مطرح گردیده است. طرح مذکور با بررسی صحبت های نماینده مجلس ملاحظه می گردد. در این صفحه جزئیات کامل طرح سربازی اختیاری مطلع می شوید:

طرح سربازی اختیاری سال 98

آیا طرح سربازی اختیاری می شود؟ رئیس اداره سرماه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، صحبت های نماینده مجلس در رابطه با 5ساله شدن خدمت سربازی و اختیاری شدن سربازی ، مربوط به بررسی و اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی بوده است. در رسانه های عمومی اخباری مبنی بر اختیاری شدن طرح سربازی اعلام شده است. به نقل از رئیس ستاد کل نیرو ، هدف این طرح پیدا کردن راهی برای تامین مالی و افزایش حقوق سربازان است. راههای مختلفی برای اینکار وجود دارد. 

سوالی که برای مشمولین سربازی مطرح است این است که با توجه به وضعیت کنونی کشور آیا طرح سربازی اختیاری خواهد شد و این طرح اجرا می شود یا خیر؟ درصورت امکان اجرایی شدن این طرح ، زمان آن کی خواهد بود؟

طرح سربازی اختیاری -سربازی اختیاری می شود

مشمولان خدمت می توانند برای مشاوره و رفع هرگونه سوال و ابهام درمورد جزئیات خدمت سربازی برای مشمولان و راهکارهای قانونی برای گرفتن معافیت از خدمت سربازی با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. راهکارهای متعددی برای گرفتن معافیت سربازی به صورت کاملا قانونی وجود دارد که کارشناسان در این زمینه راهنمای شما خواهند بود.

در حال حاضر سربازان غایب تا زمانی که خودشان را برای سربازی معرفی نکنند ، برای دریافت کلیه خدماتی که در کشور دریافت می نمایند، مانند گواهینامه ، تعویض گواهینامه، ثبت اموال، تعویض پلاک خودرو، ثبت شرکت و … ملزم به پرداخت جریمه می باشند. مگر اینکه موفق به دریافت معافیت سربازی شده باشند.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، پول حاصل شده از این طرح صرف سربازان می شود./طرح اختیاری سربازی/.

 

جهت مشاوره در زمینه جزئیات طرح سربازی اختیاری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید