صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

ويرايش سهميه ایثارگری در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

جهت مشاوره در زمینه صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد خبر داد. برای جانبازان زیر ۲۵ کارت شناسایی ایثارگری صادر می شود. کارت‌های جانبازان 20 درصد در نیمه دوم آبان ماه 97، جانبازان 15 درصد در آذر، جانبازان 10 درصد در دی و جانبازان 5 درصد در بهمن ماه 97 صادر می شود. برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد این مقاله را مطالعه نموده و از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

توجه:

متقاضیان دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد به سامانه ایثار isaarit.isaar.ir مراجعه نمایند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام دریافت کارت ایثارگری را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

 

زمان صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد سال 97

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نمودند، صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 20 درصد در نیمه دوم آبان ماه 97، جانبازان 15 درصد در آذر، جانبازان 10 درصد در دی و جانبازان 5 درصد در 7 بهمن ماه 97 صادر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نمود، جانبازان زیر 25 درصد برای اولین بار کارت هوشمند ایثارگری صادر می شود و جانبازان می توانند براساس مصوبه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانبازان زیر 25 درصد نیز برای نخستین بار کارت شناسایی هوشمند دریافت نمایند.
در حال حاضر حدود 330.000 جانباز زیر 25 درصد در کشور با در نظر گرفتن جانبازان دارای سایر نسبت های ایثارگری، 322.000 نفر از این جانبازان عزیز واجد دریافت کارت شناسایی ایثارگری می باشند و تا پایان سال جاری نسبت به صدور کارت همه متقاضیان اقدام خواهد شد.

معاون رییس جمهور نحوه ثبت نام و دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد را ورود به سامانه ایثار اعلام کرد. جانبازانی که پیش از این نام کاربری و رمز ورود را برای سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را برای دریافت کارت ثبت کنند، برای اطلاع از نحوه دریافت کارت شناسایی جدید ایثار و ثبت درخواست صدور کارت جانبازان زیر 25 درصد روی نحوه دریافت کارت ایثارگری کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید