شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از طریق این مقاله از شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و شهریه ظرفیت مازاد رشته علوم آزمایشگاهی و پردیس دانشگاه آزاد مطلع می شوید. همچنین به معرفی رشته پرطرفدار علوم آزمایشگاهی می پردازیم. برای اطلاع از رتبه قبولی در رشته علوم آزمایشگاهی و تعداد واحد های دروس این رشته و همچنین بررسی کارنامه قبولی های سال های گذشته، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

میزان شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

یکی از شرایط اصلی برای تحصیل در این، پرداخت شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد است. لازم است از میزان شهریه رشته علوم آزمایشگاهی و آینده شغلی آن مطلع باشید تا برای انتخاب رشته و تصمیم گیری برای تحصیل در این رشته برنامه ریزی و اقدام نمایید.

رشته علوم پزشکی از شاخه های علوم پزشکی است. این رشته در رابطه با آنالیز مایعات بدن، آنالیز آزمایشگاهی خون، بافت های بدن و برای تشخیص بیماری ، پیگیری درمان و حفظ سلامتی افراد جامعه به فعالیت می پردازد. عملکرد متخصصان رشته علوم آزمایشگاهی باعث کاهش هزینه های تشخیص و درمان بیماری می شود. دروس علوم آزمایشگاهی تا حد بسیار زیادی با دروس علوم پایه پزشکی مشترک است.

اگر علاقمند به کار در محیط آزمایشگاه و نمونه های آزمایشگاهی می باشید، این رشته مناسب شماست. محل فعالیت فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه های تشخیص طبی است.

دروس رشته علوم آزمایشگاهی و تعداد واحدها:

  • تعداد کل واحدها : 130 واحد
  • دروس اختصاصی : 61 واحد
  • دروس عمومی : 22 واحد
  • دروس پایه : 31 واحد
  • کارآموزی در عرصه : 16 واحد

برای مطالعه مقالات زیر، بر روی آن ها کلیک نمایید.

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳ برای دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری دانشگاه آزاد به تحصیل می پردارند، با شهریه دانشجویانی که از طریق تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، مورد پذیرش قرار گرفته اند متفاوت می باشد. همچنین، شهریه رشته علوم آزمایشگاهی برای پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان متفاوت می باشد.

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 98 - 99

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی به ترتیب برای دانشجویانی که از طریق کنکور، تکمیل ظرفیت، ذخیره و پردیس خودگردان بین الملل مورد پذیرش قرار می گیرند مقداری افزایش دارد. یعنی پایین ترین شهریه دانشگاه آزاد برای رشته علوم آزمایشگاهی برای داوطلبانی است که از طریق کنکور وارد دانشگاه شده اند و بیشترین میزان شهریه مربوط به دانشجویان پردیس خودگردان است. البته میزان شهریه داوطلبانی که در مهلت ذخیره دانشگاه آزاد وارد این دانشگاه شده اند، بسیار به پردیس خودگردان نزدیک است. میزان شهریه رشته علوم آزمایشگاهی در مقاطع مختلف نیز متفاوت است.

رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از جمله رشته های پرطرفدار پیراپزشکی محسوب می شود که پذیرش بدون کنکور ندارد. توجه داشته باشید که میزان شهریه هر سال حدود 12 درصد افزایش خواهد داشت.

تحت شرایطی امکان استفاده از تخفیف شهریه برای رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد وجود دارد. این میزان تخفیف در مواردی (داشتن سهمیه) حتی تا 100درصد تخفیف و تحصیل رایگان می رسد.

(میزان شهریه برای مقطع کارشناسی با احتساب زبان پیش دانشگاهی و بدون احتساب آن نیز متفاوت است.)

بنابراین پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره و اطلاع از میزان شهریه رشته علوم آزمایشگاهی در شیوه های مختلف پذیرش، مقاطع تحصیلی و شرایط استفاده از تخفیف شهریه دانشگاه آزاد، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از میزان شهریه و نحوه پرداخت دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ روی لینک های زیر کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید