شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه

جهت مشاوره در زمینه شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه ای که قصد انصراف از تحصیل در دانشگاه روزانه دولتی را دارند و یا فارغ التحصیل دوره روزانه دانشگاه دولتی هستند، پیرو قوانین اعلام شده است. شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه و شرایط انصراف از تحصیل در دانشگاه دولتی روزانه ، به اطلاع متقاضیاین می رسد، برای اطلاع از جریمه انصراف از دانشگاه سراسری و نحوه انصراف از دانشگاه سراسری و انصراف از تحصیل در دانشگاه آزاد 97 همین لینک های آبی را انتخاب کنید.

 

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه 97-98

قصد داریم شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان دوره های روزانه دانشگاه دولتی برای کنکور98 را در شرایط مختلف شرح دهیم ، پس این مقاله را به دقت مطالعه کنید و درصورت نیاز به مشاوره انصراف از تحصیل در دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز خواهند بود.

 

برای اطلاع از نحوه اعلام درخواست رفع محرومیت از کنکور 98 کلیک کنید.

 

اگر دانشجوی روزانه هستید و قصد انصراف و شرکت در کنکور 98 را دارید، برای انصراف از تحصیل در دانشگاه دولتی روزانه ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری باید هزینه انصراف را پرداخت کنید در غیر این صورت، انصراف شما قطعی محسوب نمی شود و امکان شرکت در کنکور سراسری 98 را نخواهید داشت، برای اطلاع از میزان هزینه انصراف از تحصیل در دانشگاه روزانه از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

قبلا تمام دانشجویان انصرافی از دانشگاه دولتی روزانه، مشمول پرداخت هزینه انصراف از دانشگاه بودند و در غیر این صورت امکان شرکت مجدد در کنکور سراسری را نداشتند ولی اخیرا شکایتی درمورد هزینه های انصراف از دانشگاه دولتی مطرح شده است، که شکایت مذکور مورد تایید قرار گرفته و قوانین جدیدی وضع گردیده که به برخی از دانشجویان این امکان را می دهد که هزینه جریمه را پرداخت نکنند و یا فقط مقدار کمی از جریمه را بپردازند و مجددا در کنکور سراسری شرکت نمایند.

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه

اگر دانشجوی روزانه هستید و قصد انصراف بدون پرداخت جریمه انصراف از دانشگاه روزانه را دارید، با توجه به قانون های وضع شده، راهکارهایی برای دور زدن جریمه و انصراف بدون هزینه وجود دارد، برای مشاوره درمورد این راهکارها با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

هزینه انصراف از دانشگاه روزانه ، معادل شهریه شبانه است برای اطلاع از جریمه انصراف از دانشگاه با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

افرادی که از دانشگاه روزانه انتقالی می گیرند، تحصیلشان شبانه محسوب می شود اگر با انتقالی شما موافقت شده است برای اطلاع از شرایط انصراف از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

مهلت انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 تا 97/11/30 است.

اگر دانشجوی دانشگاه روزانه هستید و قصد دارید مجددا در کنکور شرکت کنید و در دانشگاه دولتی روزانه تحصیل کنید و جریمه ای هم پرداخت نکنید لازم است ، برای اخذ مجوز تحصیل مجدد رایگان ، دادخواست خود را به دیوان عدالت کشوری اعلام کنید ، برای اطلاع از نحوه اعلام دادخواست به دیوان عدالت کشوری و کسب مجوز شرکت مجدد در کنکور سراسری و تحصیل مجدد در دانشگاه روزانه، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید