شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97

تعرفه نظام مهندسی سال

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مطابق با شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال 97 که از طریق سازمان نظام مهندسی ساختمان منتشر شده است، مطالعه خواهید نمود در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در مورد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و برای مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی روی لینک زیر کلیکم نمایید:
 
آزمون تمامی رشته هابه استثنای بخش طراحی رشته معماري بصورت تستی چهار گزینه اي بوده و همچنین آزمون طراحی بصورت تشریحی برگزار میگردد. آزمون تمامی رشته ها بصورت كتاب باز می باشد. حدنصاب قبولی در آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان در تمامی رشته ها و بخشهاي آن 50 % می باشد. بدیهی است در هیچ یك از آزمونها، جبران كسری نمره وارفاق وجود نخواهد داشت.
 

نحوه و شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی

مطابق شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، رعایت مقررات ملّی ساختمان الزامیست ، تاریخ برگزاری و نحوه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان به منظور اخذ پروانه اشتغال بکار و بطور همزمان در سراسر كشور برگزار می گردد.
داوطلب لازم است نسبت به ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام آزمونها به آدرس www.INBR.ir اقدام و پس از تأیید راهنما و دستورالعمل آزمون و قبول  شرایط آن، نسبت به پرداخت ایترنتی هزینه آزمون اقدام نموده و پس از ورود به سامانه ثبت نام و انجام ثبت نام ، از فرم ثبت نام پرینت تهیه نماید. فرم ثبت نام از طریق همین سامانه ، در مهلت ثبت نام قابل پرینت می باشد. جهت ثبت نام در آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان عضویت در سازمان استان اختیاري می باشد درصورت عضویت در سازمان استان متقاضیان میبایست به هنگام ثبت نام، در درج شماره عضویت خود شامل كد استان، كد رشته، كد مرتبط و اصلی بودن رشته و شماره سریال مختص استان به شرح زیر در فرم مربوطه دقت كافی نمایند. در صورتی كه متقاضی حتی یکی از اجزاء شماره عضویت خود را به اشتباه در فرم ثبت نام درج نماید. ضروریست جهت اصلاح آن در مدت زمان ثبت نام از طریق مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اقدام نماید.
 
درصورت عضویت در سازمان استان متقاضیان می بایست به هنگام ثبت نام، در درج شماره عضویت خود شامل کد استان، كد رشته، كد مرتبط و اصلی  بودن رشته و شماره سریال مختص استان به شرح زیر در فرم مربوطه دقت كافی نمایند. در صورتی كه متقاضی حتی یکی از اجزاء شماره عضویت خود را به اشتباه در فرم ثبت نام درج نماید ضروریست جهت اصلاح آن در مدت زمان ثبت نام از طریق مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اقدام نماید. لازم است متقاضیان در تکمیل سایر موارد فرم ثبت نام نیز دقت لازم را مبذول نمایند، در صورت نیاز به تغییرات می بایست از طریق مراجعه به سازمان نظام استان اقدام نمایند.
ثبت نام آزمون رشته معماري در صلاحیت هاي نظارت ، طراحی و اجرا به صورت مجزا صورت می پذیرد، بدین معنی كه متقاضیان رشته هاي مذكور در صورتیکه متقاضی هر سه صلاحیت نظارت ، طراحی و اجرا باشند، لازم است سه بار در آزمون ثبت نام نمایند. همچنین لازم است پرینت فرم ثبت نام سه آزمون را بصورت مجزا تهیه نمایند. ثبت نام آزمون رشته عمران در صلاحیت هاي محاسبات ، نظارت و اجرا به صورت مجزا صورت می پذیرد، بدین معنی كه متقاضیان رشته هاي مذكور در صورتی که متقاضی هر سه صلاحیت محاسبات ، نظارت و اجرا باشند، لازم است سه بار در آزمون ثبت نام نمایند.
همچنین لازم است پرینت فرم ثبت نام سه آزمون را بصورت مجزا تهیه نمایند. متقاضیان آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته هاي تاسیسات مکانیکی و برقی جهت اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در صلاحیت هاي نظارت و طراحی می بایست به طور جداگانه در آزمون مربوط به هر یك از آن صلاحیت ثبت نام و شركت نمایند.
اطلاعات شركت كنندگان آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان آبان ماه  97 در مدت ثبت نام بر روي وب سایت قرار می گیرد تا در صورتی كه داوطلبان آن دوره، متقاضی آزمون آتی نیز باشند، بتوانند فقط با وارد كردن شماره عضویت و مشخصات آزمون مورد درخواست خود را انتخاب نموده و درآن ثبت نام نمایند و دیگر نیازي به وارد كردن كلیه مشخصات توسط این داوطلبان نخواهد بود.
همچنین در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات موجود، موارد را در فرم ثبت نام اصلاح نمایند. از آنجا كه احراز هویت در جلسه آزمون، از طریق ارائه كارت شناسایی معتبر عکس دار و پرینت كارت شناسایی آزمون صورت خواهد گرفت ، با توجه به محدودیت زمان ثبت نام، لازم است كلیه اطلاعات در اسرع وقت به نحو جامع به اطلاع متقاضیان شركت در آزمون مذكور رسانده شود.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید