شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی 97

شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی

جهت مشاوره در زمینه شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی برای سال 97 اعلام شد. سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ناجا شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی را اعلام نمود. در این اطلاعیه جزئیات کامل معافیت تحصیلی را پیرو ماده 36 قانون خدمت وظیفه عمومی ، مطالعه خواهید نمود. برای اطلاع از طرح خدمت سربازی دختران ، معافیت فرزندان و اطرافیان جانبازان از سربازی و  فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها ، روی لینک های آبی کلیک نمایید.

حداکثر مهلت دریافت معافیت تحصیلی دانشجویان اعلام شد:

براساس اعلام سازمان امور دانشجویان ، دانشجویان مشمول که مشغول به تحصیل در خارج از کشور می باشند و شرایط اخذ معافیت تحصیلی را دارند ولی تاکنون درخواست خود را ثبت ننموده اند، تا 97/06/31 می توانند تا با ارائه مدارک لازم نسبت به دریافت معافیت تحصیلی خود اقدام نمایند.

نحوه و شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی

نحوه و شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی برای سال تحصیلی 97 از سوی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ناجا پیرو ماده 36 قانون خدمت وظیفه عمومی به شرح ذیل اعلام گردید. برای اطلاع از قانون جدید سال 97 مربوط به صدور معافیت تحصیلی توسط دانشگاه ها روی لینک زیر کلیک نمایید:

شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی صدور معافیت تحصیلی توسط دانشگاه ها در سال 97

شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی

متقاضیان واجد شرایط باید با ارائه مدارک مورد نیاز به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نمایند نسبت به سپردن ضمانت نامه بانکی و پذیرش شرط ضبط آن به نفع دولت در صورت عدم بازگشت به موقع، مجوز خروج از کشور را دریافت نمایند.

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای مراجعه به سازمان وظیفه عمومی ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ناجا اعلام نمود ، تنها مشمولانی می توانند برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ، معافیت تحصیلی دریافت نمایند که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ، بالاتر از کارشناسی و معادل آن در حوزه های علمیه باشند؛ لازم به ذکر است که مشمولان فارغ التحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور خواهند بود.

با توجه به ماده 36 قانون خدمت وظیفه عمومی باید بگوییم ، ادامه تحصیل در خارج برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی با دریافت پذیرش از دانشگاه هدف و تایید دانشگاه و رشته تحصیلی متقاضی، توسط وزارتخانه های علوم و بهداشت مجوز خروج از کشور دریافت نماید و کارکنان وظیفه غیرغایب که مشمول شرایط مذکور باشند می توانند جهت ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام نمایند و برای کسب راهنمایی درمورد شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی با شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط معافیت تحصیلی مشمولان خدمت سربازی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید