زمان نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98 – 99

زمان اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98

جهت مشاوره در زمینه زمان نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در شهریور سال 98 است. مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر اعلام نتایج هفتمین آزمون دستگاههای نهایی هفتمین آزمون استخدامی 98 را اطلاع داد. برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در زمان نتایج هفتمین آزمون استخدام اجرایی به نشانی www.hrtc.ir سایت جهاد دانشگاهی  مراجعه کنید. یا برای دریافت نتایج ، از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

مهلت ارائه مدارک پذیرفته شدگان محدود است. با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوید. و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 – 99

بعد از انتشار کارنامه نتایج اولیه و مصاحبه، نتایج نهایی اعلام میشود. در این صفحه از تعداد معلمان و ساعات حق الاتدریس مورد نیاز آزموش و پرورش از طریق استخدام دستگاههای اجرایی و مرجع رسمی ورود به آموزش و پرورش که دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی است مطلع می شوید. برای اطلاع از زمان آزمون هفتم دستگاههای اجرایی و خبر حذف مدرک تحصیلی در استخدام دستگاه اجرایی ، لینک های زیر را انتخاب کنید:

زمان هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98

حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی

شرکت کنندگان گرامی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی می توانند برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 97 – 98 از طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲ تماس بگیرید.

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور 9099071613

تماس با سیمکارت همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

زمان نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98

به نقل از مدیر مرکز جهاد دانشگاهی زمان اعلام نتایج آزمون دستگاه های اجرایی از شهریور ماه 98 آغاز می شود. مرکز جها دانشگاهی خبر مربوط به افراد شاغل در آزمون استخدامی سهمیه بومی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را اعلام کرد. تا آن زمان پاسخنامه های آزمون به قرنطینه مرکزی می آید و فرایند مصاحبه های حضوری نیز زمانبر است. برای مشاهده نتایج به پایگاه جهاد دانشگاهی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

نتايج چند برابر ظرفيت اين آزمون پس از انجام هماهنگی های لازم با سازمان اداری و استخدامی و دستگاه های اجرایی ذی ربط اعلام خواهد شد و پس از آن از افراد قبول شده در مرحله آزمون كتبی برای مصاحبه توسط دستگاه های اجرایی دعوت می شود. شایان ذکر است، اعلام نتايج نهايی پس از انجام كليه مصاحبه ها توسط دستگاههای اجرایی ذی ربط و جمع بندی نهایی سازمان اداری و استخدامی توسط مرکز آزمون انجام خواهد شد.

زمان و مکان مصاحبه در پنل آن ها اعلام شده است. آزمون دستگاه اجرایی سهمیه افراد شاغل و سهمیه بومی گزینی ندارد. فقط لازم است که سابقه بیمه داشته باشید و سابقه بیمه به حداکثر سن داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی اضافه می شود. برای اطلاع از سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید:

جزئیات سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

برای اطلاع از زمان اشتغال بکار برای پذیرفته شدگان نهایی هفتمین آزمون های استخدامی دستگاههای اجرایی در مهر  98خواهد بود و سازماندهی تا قبل از بهار 98 انجام می شود. سازماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 98-99 درحال بررسی است.

تعداد معلمان و ساعات حق الاتدریس مورد نیاز آزموش و پرورش از طریق استخدام دستگاههای اجرایی :

پس از ساماندهی نیرو‌های رسمی کسری نیرو از طریق نیرو‌های حق‌التدریس جبران خواهد شد. برای اطلاع از تعداد معلمان و ساعات حق التدریس برای سال تحصیلی 98-99 با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرید.

جبران نیاز‌های آموزش و پرورش از طریق بکارگیری معلمان حق‌التدریس مرتفع خواهد شد. مجوز استخدامی برای 55000 نفر در نظر گرفته شده است که بخش عمده آن متعهدین خدمت در دوره 4 ساله و بخش دیگر از طریق آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی و اساسنامه ماده 28 خواهد بود.

با توجه به جلسه اخیر با سازمان اداری استخدامی برای اخذ مجوز آزمون استخدامی ، مرجع رسمی ورود به آموزش و پرورش دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی است. این دانشگاه ها برنامه ریزی برای جذب نیرو در این دانشگاه ها برای سال آینده را انجام می دهند. این موضوع جدا از برگزاری آزمون استخدامی است.

دوره های آموزشی آن در این دو دانشگاه برگزار می شود. برای اطلاع از این دوره های آموزشی با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

شرکت کنندگان گرامی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی می توانند، برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98 – 99 از طریق تلفن های همین صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید