زمان جدید برگزاری آزمون های جامع سازمان سنجش

زمان جدید آزمون جامع سازمان سنجش

جهت مشاوره در زمینه زمان جدید برگزاری آزمون های جامع سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در بی اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور زمان جدید برگزاری آزمون های جامع سازمان سنجش که به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از چرخه انتقال آن لغو شده بود، اعلام شد. آزمون آزمایشی برای داوطلبین شرکت در کنکور و برای کسب موفقیت آنها یک امر ضروری می باشد. موسسات مختلف این آزمون های آزمایشی را برای آمادگی داوطلبین برگزار می نمایند. این آزمون ها به شکل های مختلفی مانند هفتگی، ماهیانه و یا آزمون جامع برگزار می گردند.

علاوه بر ویژگی های  بسیاری که یک آزمون آزمایشی را از سایر آزمونهای آزمایشی جدا می کند مانند کیفیت سوالات، شباهت آن ها به سوالات کنکور، توزیع مناسب سوالات ساده متوسط و سخت و توالی مناسب آنها، جامعه آماری بالاتر در یک آزمون می تواند عامل تعیین کننده ای در تفاوت سطح کیفیت آزمون ها باشد. به این معنا که هر چه قدر آزمون های آزمایشی جامعه آماری بالاتری را شامل شود، می توان گفت نگاه و تصور بهتری را در رابطه با وضعیت احتمالی داوطلب در کنکور سراسری به او می دهد.

آزمون های جامع سازمان سنجش یکی از بهترین و پرمخاطب ترین این آزمون ها بوده که در بهار هر سال و قبل از کنکور سراسری تقریبا مشابه آزمون اصلی برگزار می گردد. داوطلبینی که در این آزمون ها ثبت نام نموده اند و به دلیل لغو تمامی آزمونها به دلیل شیوع ویروس کرونا ابهاماتی در مورد زمان جدید برگزاری آزمون های جامع سازمان سنجش دارند، می تواند هر روز از ساعت ۸ صبح  الی ۱۲ شب با مشاورین سایت صدای مشاوران به صورت تلفنی تماس گرفته و در جریان تاریخ جدید برگزاری این آزمون ها قرار بگیرند. بر همین اساس نیز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای شرایط برگزاری این آزمون را شرح داد

زمان برگزاری آزمون جامع سازمان سنجش

زمان برگزاری آزمون های جامع سازمان سنجش سوالی است که  برای همه ثبت نام کنندگان در این آزمون این روزها وجود دارد. به همین دلیل سازمان سنجش اطلاعیه زیر را جهت اطلاع داوطلبین گرامی صادر نموده است. متن اطلاعیه به شرح ذیل است.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون آزمایشی جامع نوبت اول 99/01/29 می رساند که با توجه به لزوم رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و نظر به ادامه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور ، آزمون جامع نوبت اول طبق برنامه زمانی مربوطه در روز جمعه 99 / 01 / 29 منحصرا به صورت غیر حضوری آنلاین برگزار خواهد شد .

از داوطلبان عزیز این آزمون و همچنین کلیه همکاران محترم در مدارس و مراکز آموزشی دعوت می شود اطلاعیه های بعدی این شرکت را درباره جزئیات برگزاری آزمون غیر حضوری ( آنلاین ) جامع نوبت اول که از طریق سایت به آدرس www.sangeshserv.ir منتشر خواهد شد دنبال نمایند .

  1. به محض بازگشایی مدارس و فراهم بودن شرایط لازم ، نوبت های بعدی آزمون های جامع به صورت حضوری برگزار می شود .
  2. در صورت تعویق زمان برگزاری کنکور 99 توسط سازمان سنجش ، و وجود شرایط و زمان مناسب ، برای آزمون یا آزمون های جامع که به دلیل شرایط ویژه کنونی اینترنتی برگزار می شود تسهیلاتی منظور و اعلام می گردد .

جهت مشاوره در زمینه زمان جدید برگزاری آزمون های جامع سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید