زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری طبق سال های گذشته در دو مرحله صورت می پذیرد . یک مرحله در آبان ماه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مهر انجام می شود . و مرحله دوم در دی ماه ،  اعلام نتایج تکمیل ظرفیت بهمن انجام میشود .

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور و ثبت نام پذیرفته شدگان در کنکور سال در دانشگاه ها ، معمولا در اواخر مهر یا اوایل آبان سازمان سجش اطلاعیه ای مبنی بر تکمیل ظرفیت کنکور سراسری منتشر می نماید . به دلیل اینکه تمامی ظرفیت دانشگاه ها در انتخاب رشته اولیه تکمیل نمی شود ، این اطلاعیه منتشر می شود .

در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری تعدادی از رشته های دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه و دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی و پردیس های خود گردان دارای ظرفیت خالی هستند . که لیست رشته ها و دانشگاه های تکمیل ظرفیت در یک فایل پی دی اف در سایت سازمان سنجش لینک سراسری اطلاع رسانی می شود . در مرحله دوم تکمیل ظرفیت که معمولا در اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه اطلاع رسانی می شود تعداد رشته های دانشگاه دولتی روزانه خیلی کم تر از مرحله اول می باشد . بیشتر دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه انجام می دهند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال  

بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور که در شهریور ماه انجام می شود ، داوطلبینی که در هیچ یک از کد رشته های انتخابی پذیرفته نشده باشند و یا از نتیجه قبولی خود رضایت نداشته باشند می توانند منتظر اطلاعیه شروع تکمیل ظرفیت از طریق سایت سنجش باشند . لیست رشته محل های تکمیل ظرفیت را دانلود کنند .

چنانچه رشته و دانشگاه های مد نظر دارای ظرفیت خالی باشد می توانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند . بایستی انتخاب های خود را طبق اولویت وارد فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اینترنتی نمایند . باتوجه به رتبه و تراز داوطلب در کدرشته هایی که با آزمون انتخاب شدند و معدل کتبی داوطلب در کد رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب شدند ، بررسی انجام می شود و نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اعلام می گردد .

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد سال  

داوطلبانی که قصد ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را دارند ، مطابق سال های گذشته تکمیل ظرفیت در 2 مرحله انجام می شود . که یک مرحله در آبان ماه و مرحله دوم معمولا در دی ماه است . با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانید از لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوید . و انتخاب های خود را طبق اولویت وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایید . و نتیجه را از طریق سایت دانشگاه آزاد پیگیری نمایید .

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید