زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان آزمون نظام مهندسی پس از برگزاری این آزمون به دنبال آگاهی از زمان اعلام نتایج نظام مهندسی می باشند. ثبت نام آزمون نظام مهندسی هرسال معمولا در دو نوبت صورت می گیرد. امسال ثبت نام آزمون نظام مهندسی در تیرماه ضورت گرفت. در ادامه  این مقاله اطلاعات جامعی درباره زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی به شما عزیزان ارائه می گردد.

سازمان وزارت راه و شهرسازی با همکاری سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، با هدف توسعه حرفه ای و فنی کشور، می نماید. در مقاله زیر نحوه اطلاع از اعلام نتایج که در سایت www.inbr.ir اعلام خواهد شد، بررسی شده است.

“با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.”

به محض اطلاع؛ زمان دقیق اعلام نتایج نظام مهندسی به اطلاع مهندسان گرامی خواهد رسید.

 

اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه شهریور و مهر ۱۴۰۰

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‏های فنی ساختمان و معماران تجربی مورخ ۶ شهریورماه و ۳ و ۴ مهرماه ۱۴۰۰ می‌رساند، نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400 استخراج گردیده و از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ از ساعت ۱۵:۰۰ بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه قابل مشاهده می‌باشد. لذا عزیزان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شركت‌كنندگانی كه موفق به اخذ حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبی با ذكر مشخصات كامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) برای آزمون‏های تستی از طریق پست سفارشی و برای آزمون رشته معماری (طراحی) از طریق ایمیل به آدرس‏های زیر حداكثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ارسال نمایند.

تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400

تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400، به نقل از سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان ، نتایج آزمون های این دوره در بخش تستی اواسط آذر ماه 1400 و در بخش سوالات تشریحی اواسط دی ماه 1400 اعلام می شود. منظور از سوالات تشریحی همان آزمون طراحی معماری است. همچنین سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان ، اعلام کرد نتایج کلیه آزمون های تستی نظام مهندسی 5 آذر ماه و نتایج آزمون معماری طراحی در دی ماه اعلام گزدید.

نتایج کلیه آزمونهای تستی نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰ 5 آذر ماه و نتایج آزمون معماری طراحی در دی ماه اعلام می گردد.

نتایج آزمون های نظام مهندسی مهر ماه 1400 ، در بخش تستی اواسط آذر ماه و در بخش سوالات تشریحی اواسط دی ماه اعلام می شود. رشته عمران در صلاحیت نظارت همواره با 38  هزار و 872 نفر بیشترین شرکت کننده را داشته است. 22 درصد از شرکت کنندگان آزمون نظام مهندسی از داوطلبان رشته عمران بوده اند. تعداد داوطلبان رشته ترافیک نیز با 405 نفر کمترین شرکت کننده را در آزمون نظام مهندسی مهر 1400 به خود اختصاص تخصی داده است.

آزمون نظام مهندسی معمولا سالی دوبار برگزار می گردد. اگر داوطلبان آزمون نظام مهندسی در مهرماه 1400 در این آزمون شرکت نمایند، نتایج آزمون برای آن ها به احتمال زیاد در آذر ماه منتشر می شود. نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 بر روی سایت www.inbr.ir  قرار خواهد گرفت. نتایج آزمون نظام مهندسی توسط دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی منتشر می شود.

در ادامه این مقاله می توانید نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی را به صورت تصویری مشاهده نمایید.

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

پس از بررسی و رسیدگی به شکایات توسط  كمیته های تخصصی هر رشته و با دقت درخصوص اظهار نظرهای داوطلبان، نتایج در سایت www.inbr.ir منتشر خواهد شد.

سازمان سنجش و آموزش کشور مسئولیت برگزاری این آزمون و تصحیح پاسخ نامه های داوطلبان را دارد. اما اعلام نتایج به صورت اینترنتی و از سایت معاونت مسکن و ساختمان انجام می گیرد.شما می توانید با وارد کردن مشخصات فردی و خواسته شده در سایت نتیجه آزمون نظام مهندسی را دریافت نمایید.

نحوه دریافت کارنامه آزمون نظام مهندسی

 سایت معاونت مسکن و ساختمان به نشانی www.inbr.ir مسولیت برگزاری و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی را به عهده دارد.

داوطلبین شرکت در این آزمون می توانند مراحل زیر را طی کرده تا بتوانند اعلام نتایج را مشاهده نمایند.

  • جست و جو سایت در گوگل  و ورود به سایت رسمی وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان  www.inbr.ir
  • انتخاب و کلیک بر روی گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه مانند تصویر زیر

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

  • داوطلب در این صفحه مقطعی که در آن آزمون داده را انتخاب می کند.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

سپس به صفحه اعلام نتایج وارد می شود و با توجه به مقطع و سال تحصیلی که آزمون برگزار شده می تواند کارنامه خود را دریافت نماید.

  • در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود سه روش پیشنهادی برای مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 برای شما قرار داده شده است که به شرح زیر می باشند:
  1. روش اول مشاهده نتایج : جستجو بر اساس مشخصات فردی (نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد)
  2. روش دوم مشاهده نتایج : جستجو بر اساس شماره ملی، شماره شناسنامه و سال تولد
  3. روش سوم مشاهده نتایج:جستجو بر اساس شماره داوطلبی (شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد)

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

نحوه اعتراض به آزمون نظام مهندسی

قبل از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی در خواست بازنگری در سوالات و رسیدگی به اعتراضات و شکایت ها داوطلبان برخی از فرایند برگزاری آزمون می باشد. پس از جمع آوری نظرات شرکت کنندگان در آزمون نظام مهندسی کمیته ای تخصصی برای بازنگری سوالات هر رشته تشکیل می شود.

چنانچه کمیته تخصصی نظرات و اعتراضات را نپذیرفت، ایرادات به کمیته تجدید نظر و نهایی هر رشته  ارجاع داده می شود.كمیته های تجدید نظر نیز از برجسته ترین اساتید حرفه ای و علمی كشور و مشهور در رشته مربوطه تشکیل شده است و رای آنان غیرقابل اعتراض مجدد می باشد. پس از آن شرکت خدمات و آموزش سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تصحیح سوالات اقدام می کند.در این مرحله نیز داوطلبان می توانند به نحوه تصحیح سوالات اعتراض کنند.

داوطلبان باید به صورت کتبی اعتراض خود را با ثبت مشخصات زیر ارسال نمایند:

  1. ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق، شماره تماس و …)
  2. ارسال به تهران صندوق پستی، به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (سازمان سنجش)

 

پس از بررسی اعتراضات شرکت کنندگان آزمون نظام مهندسی 1400، نهایج نهایی اعلام می شود. همراه اعلام نتایج نهایی لیست نهایی پذیرفته شدگان هر استان به صورت تفکیک شده برای سازمان های نظام مهندسی استان ها ارسال می گردد. در ادامه روند صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی صورت می گیرد.

برای دانلود دفترچه راهنما ثبت نام آزمون نظام مهندسی و دریافت اطلاعات بیشتر از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

سوالات متداول آزمون نظام مهندسی

  1. زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی چه زمانی می باشد؟
    زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی و نحوه دریافت نتایج آزمون به طور کامل در مقاله شرح داده شده است.
  2. سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی کدام است؟
    نتایج آزمون نظام مهندسی در سایت www.inbr.ir  نمایش داده می شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است تا به سوال شما درباره ی زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی پاسخ داده شود.در صورتی که سوال پاسخ داده نشده ای در ذهن شما مانده است می توانید با شماره تماس گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی

  بعد از خواندن مقاله بالا  هر گونه سوال و ابهامی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی داشته باشید؛ می توانید با کارشناسان ما در مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید