دریافت کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99 – زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری

کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99 – زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99 ، طبق اطلاعیه سازمان سنجش در دهه ی دوم مرداد ماه سال 99 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت است. پس از اعلام نتایج اولیه با انتشار کارنامه کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . کارنامه کنکور سراسری نیز پس از انتخاب رشته داوطلبان منتشر می شود.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی از زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری ریاضی 99 کسب اطلاع کنید.

زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور ریاضی

کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99 عموما حداکثر یک ماه پس از برگزاری کنکور سراسری یعنی نیمه مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org قرار می گیرد. تمامی متقاضیان نظام قدیم و جدید می بایست در این زمان به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند .

به محض انتشار کارنامه اولیه در سایت سازمان سنجش این مقاله به روز رسانی شده و اطلاعات جدیدتری ارائه می گردد.

در دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی یا همان دفترچه شماره دو ، لیست رشته ها و دانشگاه ها و همچین شرایط و ضوابط دانشگاه های ذکر شده است. متقاضیانی که با توجه به کارنامه کنکور خود مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته فرایند انتخاب رشته خود را طبق اولویت لازم انجام دهند .
نتایج نهایی یا کارنامه کنکور سراسری در شهریور ماه منتشر می شود.

کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99

کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99 شامل بخش های زیر می باشد.

  1. ردیف اول کارنامه اطلاعات ثبت نام و آزمون در کارنامه کنکور را مشاهده خواهید کرد . این ردیف شامل شماره پرونده، سهمیه، مشخصات فردی، معدل کتبی دیپلم و ناحیه بومی و استان بومی داوطلب می باشد . اگر در این بخش اطلاعات سیستم با اطلاعات شما مغایرت دارد، هر چه زودتر سازمان سنجش را مطلع کند.
  2. ردیف دوم کارنامه اولیه کنکور ریاضی وضعیت انتخاب رشته شما، شماره داوطلبی و گروه آزمایشی که شرکت کرده اید را نشان می دهد. اگر در دوره های روزانه یا ترم دوم مجاز به انتخاب رشته شده باشید ، شما در انتخاب رشته می توانید دانشگاه های روزانه یا رایگان را انتخاب کنید. همچنین امکان انتخاب رشته در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان برای داوطلب مشخص شده است . داوطلبانی که نمره لازم را کسب کرده باشند و می توانند در دانشگاه های مورد نظر ثبت نام کنند.
  3. ردیف سوم کارنامه کنکور سراسری وضعیت نمره و رتبه کل شما را در هریک از زیر گروه های کنکور سراسری را نشان می دهد . سپس میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم، انواع مختلف محاسبه رتبه شما در سهمیه ، رتبه کشوری ( بدون سهمیه ) ، نمره کل نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی شما را تعیین می کند.

در آخر درصد تک تک دروس عمومی و اختصاصی، رتبه کل در سهمیه و آخرین رتبه مجاز در سهمیه نشان شده است .

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه اولیه کنکور ریاضی 99 – زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید