دریافت کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401 + زمان دریافت کارنامه کنکور

کارنامه اولیه کنکور تجربی 99

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401 + زمان دریافت کارنامه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401 ، پس از اعلام سازمان سنجش در نیمه شهریور سال 1401 منتشر خواهد شد. شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد پنل کاربری خود شده و کارنامه کنکور سراسری خود را دریافت نمایید. در پی اعلام نتایج اولیه ، دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت . کارنامه کنکور سراسری نیز پس از انتخاب رشته داوطلبان منتشر خواهد شد.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی از زمان دریافت کارنامه کنکور سراسری تجربی 1401 کسب اطلاع کنید.

کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401

کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401 شامل بخش های زیر می باشد.

  • ردیف اول کارنامه اطلاعات ثبت نام و آزمون در کارنامه کنکور را مشاهده خواهید کرد . این ردیف شامل شماره پرونده، سهمیه، مشخصات فردی، معدل کتبی دیپلم و ناحیه بومی و استان بومی داوطلب می باشد . اگر در این بخش اطلاعات سیستم با اطلاعات شما مغایرت دارد، هر چه زودتر سازمان سنجش را مطلع کند.

کارنامه اولیه کنکور سراسری 99

  • ردیف دوم کارنامه اولیه کنکور تجربی وضعیت انتخاب رشته شما، شماره داوطلبی و گروه آزمایشی که شرکت کرده اید را نشان می دهد. اگر در دوره های روزانه یا ترم دوم مجاز به انتخاب رشته شده باشید ، شما در انتخاب رشته می توانید دانشگاه های روزانه یا رایگان را انتخاب کنید. همچنین امکان انتخاب رشته در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان برای داوطلب مشخص شده است . داوطلبانی که نمره لازم را کسب کرده باشند و می توانند در دانشگاه های مورد نظر ثبت نام کنند.

کارنامه اولیه کنکور 99

  • ردیف سوم کارنامه کنکور سراسری وضعیت نمره و رتبه کل شما را در هریک از زیر گروه های کنکور سراسری را نشان می دهد . سپس میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم، انواع مختلف محاسبه رتبه شما در سهمیه ، رتبه کشوری ( بدون سهمیه ) ، نمره کل نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی شما را تعیین می کند.

کارنامه اولیه کنکور

در آخر درصد تک تک دروس عمومی و اختصاصی، رتبه کل در سهمیه و آخرین رتبه مجاز در سهمیه نشان شده است .

زمان دریافت کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401

زمان دریافت کارنامه کنکور

کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401 حداکثر یک ماه پس از تاریخ برگزاری کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت است.
تمامی داوطلبین نظام قدیم و نظام جدید بایستی در زمان دریافت کارنامه کنکور به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و کارنامه آزمون سراسری را دریافت نمایند .

دانش آموزان به سه روش مختلف می توانند می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.

  1. شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد
  2.  شماره پرونده + کد رهگیری + شماره شناسنامه
  3. شماره پرونده + شماره سریال + شماره شناسنامه

به محض انتشار کارنامه اولیه در سایت سازمان سنجش لینک دسترسی مستقیم به دریافت کارنامه را در این مقاله در دسترس داوطلبین خواهیم گذاشت.

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی یا همان دفترچه شماره دو ، لیست تمامی  رشته ها و دانشگاه ها و همچین شرایط و ضوابط دانشگاه های قابل ثبت نام را دارا می باشد. داوطلبینی که با توجه به کارنامه کنکور خود مجاز به انتخاب رشته هستند ، می توانند پس از مطالعه دقیق این دفترچه، شروع به انتخاب رشته بر اساس اولویت های خود کنند.

آزمون سراسری و آزاد چند سالی است که به صورت مشترک برگزار می شود و نتایج اولیه آن ها نیز ، از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
اما انتخاب رشته و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور در اختیار سازمان مربوطه می باشد.

نتایج نهایی آزمون یا کارنامه کنکور سراسری احتمالا مانند سال گذشته در 23 شهریور ماه 1401 منتشر می شود.

مرسی که تا آخر مقاله همراه ما بودید خوشحال میشویم سوالات خود را زیر همین مقاله کامنت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما پاسخ دهند. همچنین برای استفاده از خدمات مشاوره انتخاب رشته رایگان روی لینک مربوطه کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه اولیه کنکور تجربی 1401 + زمان دریافت کارنامه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید