دریافت کارنامه امتحانات نهایی شهریور ماه

دریافت کارنامه امتحانات نهایی شهریور ماه

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه امتحانات نهایی شهریور ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه اعلام شده است داوطلبان می توانند با راهنمایی های زیر اقدام به دریافت کارنامه نمایند بعد از اتمام پایه دوازدهم یک امتحان هماهنگ برای دانش آموزان این پایه بر گذار می شود به نام امتحان نهایی، دانش آموزان این پایه پس از اتمام امتحانات خود به دنبال کارنامه می باشند و قصد دارند از نمرات خود مطلع شوند . زمان دریافت کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. برای آگاهی از زمان و نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

سایت my.medu.ir دریافت کارنامه امتحانات نهایی

دانش آموزانی که در امتحانات نهایی شرکت کردند می توانند با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت مای مدیو شوند و کارنامه خود را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارنامه امتحانات نهایی دوازدهم

در هر سال بعد از اتمام امتحانات نهایی می توانید نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. زمان دریافت کارنامه امتحانات نهایی شهریور ماه که در 13 شهریور ماه به پایان رسیده ، در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد دانش آموزان یا به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی می توانند کارنامه خود را دریافت نمایید. داوطلبان می توانند برای دریافت اعلام نتایج امتحان نهایی خود با مطالعه مقاله زیر اطلاعات لازم را کسب نمایند. دانش آموزان می توانند برای دریافت راهنمایی سایت مای مدیو کارنامه بر روی لینک کلیک نمایند.

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه

در سال ۱۴۰۲ به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس امتحان نهایی برای پایه  دوازدهم با تاخیر همراه بود و در 13 شهریور ماه به پایان رسید بعد از به پایان رسیدن امتحانات نهایی همه ی داوطلبان به دنبال پی بردن به نمرات خود می باشند. نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه نیز باید بعد از ثبت نمرات در سامانه سناد توسط مدیران، باشد.

سامانه سناد مخصوص مدیران می باشد و داوطلبان می توانند بعد از ثبت نمرات توسط مدیران با مراجعه به سامانه همگام و یا مراجعه حضوری به مدارس کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه را دریافت نمایند. با شیوع ویروس کرونا پیشنهاد می شود با مراجعه به سایت همگام کارنامه خود را دریافت نمایید و از تجمع و مراجعه حضوری به مدارس خودداری نمایید.

روش دریافت کارنامه امتحانات نهایی از سامانه همگام

روش دریافت کارنامه امتحان نهایی از سامانه همگام به شکل زیر می باشد.

  • مراجعه به سایت همگام به نشانی hamgam.medu.ir
  • وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام

دریافت کارنامه امتحان نهایی شهریور

  • انتخاب گزینه کارنامه دانش آموز از منو
  • در آخر دانلود کارنامه شهریور ۱۴۰۲

دانش آموزان در صورت فراموشی رمز همگام خود می توانند از طریق شماره های 9099071613 با سامانه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید و رمز عبور همگام خود را بازیابی نمایید.

سایت اعلام نتایج امتحان نهایی ۱۴۰۲

سامانه سناد برای مدیران و معلمان طراحی شد و آن ها می توانند بعد از برگزاری آزمون نهایی و دریافت نمرات آن ها را در سامانه سناد درج نمایند. دانش آموزان می توانند به سامانه همگام مراجعه نموده و کارنامه امتحان نهایی شهریور ماه را دریافت نمایند. با راه اندازی سامانه سناد و همگام دسترسی دانش آموزان و اولیا به نمرات ترم تحصیلی بیشتر شده است و آن ها می توانند به راحتی نمرات میان ترم ، پایان ترم و حتی نمرات کلاسی را در این سامانه ها مشاهده نمایند.

در امسال بنابر اختلالات پیش آمده در سامانه همگام، دریافت کارنامه امتحانات نهایی در این سامانه ممکن است با مشکل مواجه شود. دانش آموزان می توانند در صورت وجود مشکل در دریافت کارنامه امتحانات نهایی یا به صورت حضوری به مدارس مراجعه نمایند و یا با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایند تا بدون کمترین صرف وقت کارنامه امتحان نهایی خود را دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه امتحانات نهایی شهریور ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید