دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

تغییر زمان برگزاری کنکور دکتری تخصصی سال 99

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 ، حدودا یک ماه و نیم بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده خواهد بود . طبق جدول زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 ، اعلام نتایج نهایی در دهه آخر شهریور سال 98 می باشد .

نحوه مشاهده نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjesh.org  ، قسمت کاردانی به کارشناسی ، لینک اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ، می باشد . 

اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 

برای مشاهده نتیجه آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سازمان سجش ، به اطلاعات ثبت نام از جمله شماره پرونده ، شماره داوطلبی و همچنین شماره شناسنامه ، سال تولد نیاز است . که شماره پرونده و شماره داوطلبی ، در پرینت ثبت نام و انتخاب رشته درج شده است .

اگر اطلاعات ثبت نامی ، در دسترس نیست ، می توانید از طریق سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش برای بازیابی اطلاعات ثبت نام خود اقدام نمایید . برای ورود به سیستم پاسخگویی و ثبت درخواست بازیابی اطلاعات ثبت نام ، بایستی در این سیستم عضویت داشته باشیم .

از طریق عضویت در سیستم پاسخگویی ، نام کاربری و کلمه عبور داده می شود . در قسمت ورود به سیستم پاسخگویی ، نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمایید . و از قسمت درخواست ها ، درخواست مربوط به آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 را انتخاب نمایید . 

نحوه اعتراض به نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 

بعد از مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ، اگر به نتیجه قبولی خود اعتراض داشتید ، می توانید اعتراض خود را به سازمان سنجش اعلام نمایید . بدین منظور ، به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید . از قسمت سمت چپ صفحه سایت ، سیستم پاسخگویی را انتخاب نمایید . وارد سیستم پاسخگویی شوید .

و در مهلت زمان مشخص شده اعتراض خود را نسبت به نتیجه آزمون ثبت نمایید . اعتراض شما توسط کارشناسان سازمان سنجش بررسی خواهد شد ، و از طریق همین سیستم به شما اطلاع رسانی می شود .

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته گروه آموزش پزشکی دانشگاه آزاد سال 98

انتخاب رشته گروه آموزش پزشکی در مقطع کاردانی به کارشناسی ، از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . متقاضیانی که علاقه مند به انتخاب رشته از دانشگاه آزاد برای رشته های آموزش پزشکی مانند تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، علوم آزمایشگاه ، مامایی و هوشبری هستند ، لازم است سایت دانشگاه آزاد را بعد از ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته پیگیری نمایند . دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را دانلود نمایند .

و کد رشته محل های انتخابی را وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایند . و در نهایت رسید انتخاب رشته را پرینت نماید . و دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد سال 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام می گردد .

سایر رشته های غیر آموزش پزشکی در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دارند که تا 98/06/06 مهلت ثبت نام دارند .  

 

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید