دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

آزمون دستیاری تخصص

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99 ، از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی در روز شنبه به تاریخ 18 خرداد ماه سال 98 اطلاع رسانی می شود . پذیرفته شدگان بایستی قبل از مراجعه به دانشگاه پذیرفته شده ، به سایت دانشگاه مراجعه کرده و جدول برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری را پیگیری نمایند .

تاریخ شروع دوره دستیاری برای پذیرفته شدگان آزمون دستیاری تخصص سال 98 – 99

پذیرفته شدگانی که طرح لایه انسانی را به اتمام رساندند . و یا از خدمات مذکور معاف هستند تاریخ شروع به دوره ی آنها در دستیاری تخصص 2 شهریور ماه سال 98 خواهد بود . پذیرفته شدگانی که در حال تحصیل در مقطع دکتری عمومی هستند ، از 1 مهرماه 98 خواهد بود . پذیرفته شدگانی که در حال انجام خدمات طرح نیروی انسانی ، خدمت سربازی و طرح پیام آوران بهداشت هستند ، شروع به دوره آن ها در تاریخ 1 مهرماه سال 98 خواهد بود . 

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99 

وارد سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp .ir شوید . از سمت راست گزینه مربوط به دستیاری تخصص و فوق تخصص پزشکی را انتخاب نمایید . بر روی نتیجه آزمون کلیک نمایید . برای ورود به سیستم و مشاهده نتیجه خود نیاز به کدملی و شماره همراه دارید . با وارد کردن شماره همراه ، تا پایان زمان انتظار ، منتظر پیامک یک بار رمز بمانید . یک بار رمزی که به شماره همراه پیامک شد را وارد و ارسال نمایید .

هر داوطلب حد اکثر در روز 10 بار می توانند از این خدمات استفاده نمایند . از درخواست دوباره یک بار رمز پیش از پایان یافتن زمان انتظار ، خودداری فرمایید . شماره تلفن همراه درج شده در فرم ثبت نام را لازم است وارد نمایید . درصورتی که شماره همراه ثبت شده در فرم ثبت نام قابل دسترس نیست و می خواهید شماره تلفن را تغییر دهید . درخواست خود را به آدرس changenumber@sanjeshp.ir ایمیل نمایید . تغییر شماره تلفن همراه حداکثر یک بار قابل انجام می باشد .  موضوع ایمیل را درخواست تغییر شماره همراه ثبت نمایید . اسکن کارت ملی را به عنوان پیوست وارد نمایید . در ایمیل خود اطلاعاتی از قبیل نام و دوره آزمون ، نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، شماره همراه درج شده در فرم ثبت نام و شماره همراه جدید را وارد نمایید . حداکثر 3 روز کاری زمان می برد تا بررسی های لازم انجام شود .  

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید