دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه

دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه

جهت مشاوره در زمینه دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزش دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه برای دانش آموزان و والدین آن ها، قرار داده شده است. سامانه شاد مخفف شبکه آموزش دانش اموزی و اولین اپلیکیشنی است که در زمینه آموزش آنلاین مدارس سراسر کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش به صورت رسمی اعلام شده است. در ادامه این مقاله لینک دانلود این نرم افزار و همچنین معرفی نسخه تحت وب آن قرار داده خواهد شد. آموزش نصب و راه اندازی این سامانه نیز برای داوطلبان شرح داده خواهد شد.

در دو ماه گذشته زمانی که مدارس و دانشگاه ها در سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به اجبار تعطیل اعلام شد، آموزش و پرورش اقدام به برگزاری کلاس های درس در شبکه آموزش صدا و سیما نمود، اما در ادامه تصمیم بر این شد تا در اقدامی بی سابقه تمامی آموزش های تحصیلی در بستر مجازی و تحت عنوان اپلیکیشن شاد ارائه شود. نرم افزار این سامانه تاکنون تنها برای گوشی های هوشمند تحت وب ارائه شده است و دارندگان کامپیوترهای شخصی و یا گوشی های هوشمند با سیستم عامل ios می بایست از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

تقریبا این سامانه مانند مدارس حقیقی عمل نموده و در آن مدیران مدارس نقش برنامه ریزی و مدیریت کلاس های درسی را برعهده دارند. معلمان به آموزش سرفصل های درسی پرداخته و دانش آموزان مخاطب یادگیری در این سامانه می باشند.

دانش آموزان تایید هویت خود در سامانه شاد باید ابتدا بایستی اپلیکیشن آن را از shaddl.medu.ir دانلود کنند و یا از طریق نسخه تحت وب سامانه شاد shadweb.iranlms.ir مراحل ذکر شده را طی نمایند.

راهنمای نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه

آموزش مجازی به طور کلی در ایران از قدمت بالایی برخوردار نبوده و همین امر موجب سردرگمی هایی برای دانش آموزان شده است. برگزاری دوره های مجازی و آنلاین در دانشگاه ها چند سالی است که بسیار محدود دنبال می شود اما در مدارس برای اولین بار بود که این شیوه تدریس برای دانش آموزان به کار گرفته شد. به همین دلیل راهنمای نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه را می توان یکی از نیازها و ضرورت های دانش آموزان مقطع دوم متوسطه عنوان کرد.

در شبکه آموزش دانش آموزی یا همان اپلیکیشن شاد مدیران ابتدا در سامانه سناد اطلاعات خود، معلمان و دانش آموزان را وارد نموده و خود را به عنوان مدیر کلاس ها یا ادمین به سیستم معرفی می نمایند. و معلم هر کلاس درس را نیز در اپلیکیشن شاد تعریف خواهند کرد. همچنین مدیران قادر خواهند بود شخصا اقدام به حذف و یا بارگزاری مطالب مورد نیاز در کلاس های درسی نمایند.

مراحل ثبت نام و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه به شرح ذیل می باشد.

  1. دانلود و نصب نرم افزار سامانه شاد از لینک shaddl.medu.ir
  2. ورود و تایید شماره تلفن همراه
  3. انتخاب نوع دسترسی ( معلم – مدیر – دانش آموز )
  4. ورود کد ملی
  5. ثبت اطلاعات خواسته شده در سیستم احراز هویت آموزش و پرورش
  6. بازگشت به اپلیکیشن شاد
  7. انتخاب نام خود از میان لیست دانش آموزان

دانش آموزان اگر در مرحله ثبت اطلاعات در سیستم احراز هویت آموزش و پرورش به خطا برخورد کردند، مجددا درخواست خود را ثبت نموده و نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایند.

شما می توانید هر روزه  از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و تمامی سوالات خود را پیرامون دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه را از مشاورین سایت صدای مشاوران جویا شوند

جهت مشاوره در زمینه دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع دوم متوسطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید