تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 22 آبان ماه 98

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 11 آذر 98

جهت مشاوره در زمینه تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 22 آبان ماه 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعطیلی مدارس در 22 آبان 98 اعلام شد. تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 22 آبان ماه 98، به دلیل آلودگی شدید هوا و ایجاد حالت گلخانه ای و وارونگی دما، برای دانش آموزان الزامی است.  احتمالا اخبار مربوط به تعصیلی مدارس به علت آلودگی هوا در روزهای پایانی آبان ماه 98 به گوش شما نیز رسیده است. پرسشی که برای دانش آموزان ، والدین و مسئولین مدارس مطرح این است که آیا این تعطیلی قطعی شده است؟ چه روزهایی در آبان ماه برای تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در نظر گرفته شده است؟

تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 22 آبان 98

احتمالا اخباری درمورد تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 22 آبان 98 شنیده اید. آلودگی بیش از حد هوا ، احتمال آسیب های تنفسی، قلبی و مسمومیت های ناشی از آلودگی هوا باعث نگرانی والدین جهت خروج فرزندان از منزل، جهت مراجعه به مدرسه شده است. همچنین فعالیت مدارس و رفت و آمد دانش آموزان، والدین و مسئولین مدارس، جهت مراجعه به مدرسه های سطح شهر، باعث تشدید ترافیک و افزایش آلودگی آلاینده ها (خودروهای شخصی و …) شده است. احتمالا اخبار مربوط به تعصیلی مدارس به علت آلودگی هوا در روزهای پایانی آبان ماه 98 به گوش شما نیز رسیده است. پرسشی که برای دانش آموزان ، والدین و مسئولین مدارس مطرح این است که آیا این تعطیلی قطعی شده است؟ چه روزهایی در آبان ماه برای تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در نظر گرفته شده است؟

 

احتمال تعطیلی مدارس تهران در 22 آبان ماه 98

جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران از صبح امروز به‌ ریاست محمد تقی‌زاده، معاون عمرانی استانداری در حال برگزاری است که تا این لحظه از جلسه مصوباتی در این کارگروه به تصویب رسیده است.

بر همین اساس با توجه به افزایش آلاینده‌های هوا تا پایان هفت، زنگ ورزش مدارس اجرایی نمی‌شود.

همچنین بر اساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوا، چنانچه شاخص آلودگی هوا به بیش از ۱۵۰ برسد، مدارس تعطیل خواهند شد.

همچنین تقی‌زاده در این جلسه گفت: بلیط اتوبوس و مترو از فردا تا زمان تصمیم جدید از سوی این کارگروه، نیم‌بها خواهد شد و در مقابل هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

سازمان کل آموزش و پروش نتیجه نهایی تعطیلی قطعی مدارس به علت آلودگی هوا در روزهای پایانی آبان ماه را به آموزش و پروش مناطق مختلف شهر تهران اعلام خواهد کرد. درحال حاضر وضعیت ایجاد شده در حال بررسی است. برای اطلاع از نتایج بررسی و خبر قطعی تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 21 آبان ماه از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا در 22 آبان ماه 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید