تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1398 دانشگاه آزاد

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1398 دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان و جزئیات تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1398 دانشگاه آزاد مطلع می شوید. مهلت تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 98/05/12 اعلام شد. داوطلبانی که به هر دلیل از زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد جامانده اند، می توانند در مهلت اعلام شده به سامانه azmoon.org مراجعه نمایند. داوطلبانی که در جلسه آزمون شرکت داشته و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند با استفاده از کد دسترسی 7رقمی مندرج در کارنامه اعلام نتایج سازمان سنجش، تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی، وارد سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوند و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. 

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 98

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا ساعت 24 روز شنبه 12مرداد ماه سال 98 اعلام شد. داوطلبانی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند و مطابق با اعلام نتایج سازمان سنجش و کارنامه نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته شده اند، در انتخاب رشته شرکت نمایند. داوطلبان در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد اقدام نمایند. اگر قبلا در انتخاب رشته شرکت کرده اید ، می توانید در مهلت اعلام شده برای تمدید انتخاب رشته ارشد آزاد، نسبت به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند با استفاده از کد دسترسی7 رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش ، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محلهای انتخابی خود اقدام نمایند.
هر داوطلب مجاز به انتخاب کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، حداکثر تا 100 کد رشته محل، در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد می باشد. داوطلبانی که علاوه بر کدرشته محل های امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند می توانند رشته محل های امتحانی متناسب با کدرشته امتحانی دوم ، براساس اولویت های مورد علاقه، 100رشته محل انتخاب نمایند.

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1398 دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

پیش از اقدام به انتخاب رشتهدفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه نمایید. حتما پیش از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، دفترچه را به دقت مطالعه نمایید. کارت اعتباری به نام داوطلب صادر می شود و قابل انتقال به غیر نمی باشد و فقط در همان رشته انتخابی قابل استفاده خواهد بود. پیشنهاد میدهیم حتما برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای داوطلبان برای انتخاب رشته بوده و مراحل انتخاب رشته اینترنتی را برای متقاضیان انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1398 دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید