تاخیر و تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ – 99

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه تاخیر و تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاخیر و تعویق زمان برگز کنکور سراسری در پی انتشار ویروس کرونا در سراسر ایران با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی سازمان سنجش انجام گرفت. این آزمون در تاریخ 30 و 31 مرداد برگزار خواهد شد. با توجه به وضعیت قرمز در بیشتر استان های کشور در کنکور سراسری تغیراتی ایجاد شده و سازمان سنجش که مسئول و مجری برگزاری کنکور سراسری می باشد به دلیل شرایط کرونا از برگزاری کنکور سراسری در تاریخ مقرر صرف نظر کرده و با تاخیر و تعویق کنکور سراسری موافقت کرد.

داوطلبان گرامی کنکور 99 :  صدای مشاوران همراه شما تا رسیدن به دانشگاه خواهد بود.

https://www.instagram.com/moshaver_24/

آخرین اخبار تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹

در این بخش آخرین اخبار از تعویق ، تاخیر و یا لغو کنکور سراسری ۹۹ به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران از برگزاری کنکور حمایت نمود.

 آخرین خبر 21 مرداد 1399

زمان احتمالی برگزاری کنکور 99

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مورد خیلی خاصی پیش نیاید و یا اپیدمی کرونا تغییر فاحشی نداشته باشد، کنکور ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه برگزار می شود.

وزیر بهداشت کنکور را به تعویق انداخت!  20 مرداد 1399

کنکور سراسری تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

  • وزیر بهداشت اعلام کرد:
  • کنکورسراسری تا زمان فراهم شدن پروتکل‌های سختگیرانه به تعویق می‌افتد
  • وزارت علوم درخواست کاهش پروتکل‌های برگزاری را داشته که با مخالفت وزارت بهداشت، فعلا با شرایط فعلی برگزاری کنکور منتفی است.

برگزاری کنکور سر موعد مقرر     10 مرداد ماه

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور:

پروتکل های سخت گیرانه ای خواهیم داشت و یک کمیته مشترک ایجاد می شود تا مجدد شیوه نامه ها بررسی شود.

۲۰ درصد فضای هر سالن آشغال شود و فاصله گذاری ها حداقل ۲ متر شود.

بسته های پیشگیرانه شامل ماسک و غیره در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

این تضمین را خواهیم داد که با رعایت نظارت ها بر پروتکل ها قوی باشد.

در مورد تصمیم برگزاری کنکور در سالهای آتی هم در مجلس قرار شد تصمیمات منطقی در فرصت مناسب گرفته شود.

  • تردید وزیر بهداشت در خصوص برگزاری کنکور سراسری

در مورد برگزاری کنکور سراسری، مردد هستم و هیچ گاه هم اینقدر محکم نگفته ام. به عنوان متولی سلامت کشور اگر در آخرین لحظات احساس کنم که سلامت داوطلبان به مخاطره می افتد، ایستادگی می کنم و تصمیمم را صریح اعلام می کنم.

متن کامل سخنان وزیر بهداشت در مجلس را در انتهای صفحه مشاهده نمایید.

  • قالیباف خواستار تعویق کنکور شد.

کنکور سراسری در 4 روز برگزار می شود.

وزیر کشور می‌گوید:

  • وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش متفق بودند که کنکور را در موعد خودش برگزار کنیم.
  • قرار شد که به جای برگزاری دو روز، کنکور در چهار روز برگزار شود و مراکز برگزاری نیز ۵۰ درصد افزایش یابد و هم‌چنین عوامل اجرا نیز افزایش یابند.

زمان جدید برگزاری کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری اعلام شد

  • کنکور کارشناسی ارشد ۱۶ و ۱۷ مردادماه
  • کنکور دکتری روز پنجشنبه ۹ مردادماه

در این مقاله به برخی از سوالات متداولی که در رابطه با کنکور سراسری 99 وجود دارد باسخ داده میشود که عبارت است از سوالاتی ازجمله:

  • ایا در نهایت کنکور سراسری برگزار میشود؟
  • ایا امکان برگزاری کنکور به صورت مجازی وجود داد؟
  • ایا زیر ساخت های لازم جهت برگزاری کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکول های بهداشتی وجود دارد؟

تاخیر و تعویق کنکور سراسری 99

با اعلام سازمان ملی مبارزه با کرونا در کشور و موافقیت رئیس جمهور و با توجه به شرایط کرونا آزمون های سراسری در هر رشته با تاخیر برگزار خواهند شد. تاخیر و تعویق کنکور سراسری برای بهبود شرایط فعلی و جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس موضوع بحث این روزهای نحافل علمی و حتی سیاسی شده است.

کنکوری ها بالاترین هیجان را این روزها تجربه می کنند.

وزارت بهداشت نیز اعلام می دارد در صورت بهبود شرایط کشور و خارج شدن شهر ها و استان ها از وضعیت قرمز این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد . با توجه به نگرانی دانشجویان در روزهای ابتدایی، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد که تصمیم‌گیری درباره تعویق برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش با کمیته ملی مقابله با کرونا است

کنکور سراسری پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ مرداد، آزمون فنی و حرفه‌ای جمعه ۱۴ شهریور و آزمون کارشناسی ناپیوسته جمعه ۱۴ شهریور برگزار شود و پیش از این نیز قرار بود آزمون دکتری روز جمعه ۹ خرداد و آزمون ارشد در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه جاری برگزار شوند.

اکثر داوطلبان و خانواده‌ها با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، نگرانی‌هایی را در زمینه برگزاری کنکور سراسری دارند و معتقدند پروتکل‌های پیش بینی شده توسط وزارت بهداشت و درمان قابل اجرا نبوده و خواستار تعویق کنکور سراسری هستند.

پیشنهاد ویژه تا روز برگزاری آزمون :

جدول زمان بندی تعویق زمان برگزاری آزمون های سراسری

جدول زمانبندی برگزاری آزمون های سراسری سال 99 در کشور پس از تعویق به دلیل شرایط بحرانی کشور که ناشی از کرونا بود،  به شرح زیر می باشد.

ردیف نام آزمون زمان قبلی برگزاری زمان جدید برگزاری
1  آزمون دکتری تخصصی phd (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹  ۲۶ تیرماه ۹۹    پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹
2  آزمون دکتری تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۹۹ جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ مرداد ۹۹
3 آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ۲ و ۳  مرداد ماه ۹۹ پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه ۹۹
4  آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت ۲ مرداد ۹۹ ۷ مرداد ۹۹
5  آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ۳ مرداد ۹۹ جمعه ۱۷ مرداد ۹۹

تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری و فاصله از امتحان نهایی

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد ، تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری در کمیسیون مجلس در حال بررسی می باشد. امتحانات نهایی دانش آموزان براساس مصوبه مجلس باید در خرداد ماه برگزار شود و دانش آموزان در امتحان 11 درس به صورت نهایی شرکت خواهند کرد، احتمال تغییر زمان امتحان نهایی ، بعید به نظر می آید، ولی امکان تغییر زمان برگزاری کنکور وجود دارد. معاونت بخش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، لازم است یک ماه فاصله بین امتحانات نهایی دانش آموزان و کنکور 99 وجود داشته باشد.

به دلیل اعتراض های مکرر دانش آموزان به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 ، شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تاثیر معدل در کنکور را مثبت اعلام کرد، البته از نظر اموزش و پرورش ، تصویب قانون تاثیر مثبت معدل در کنکور ، عملا معدل را بی اثر کرده است زیرا 30درصد تاثیر مثبت معدل برای تمام داوطلبان اعمال می شود و لازم است مجلس این قانون را مجددا بررسی کند و در صورت نیاز آن را تغییر دهد.

زمان برگزاری کنکور سراسری 99

رئیس جمهور و وزیر بهداشت در جلسه ای درباره زمان برگزاری کنکور سراسری 99 تصمیم گیری کرده و با نظر بر اینکه این آزمون باعث تجمع و انتشار ویروس می شود؛  تاخیر و تعویق کنکور سراسری 99 بهترین گزینه برای شیوع بیشتر این ویروس می باشد.

آزمون کنکور سراسری 99 با توجه به تصمیم گیری های انجام شده از تاریخ 12 و 13 تیر ماه به تاریخ 30 و 31 مرداد ماه تغییر پیدا کرد.

این اطلاعیه از سوی سازمان سنجش اعلام شده و در صورت تاخیر و تعویق کنکور سراسری و اعلام منابع معتبر و رسمی کشور این خبر از سایت صدای مشاوران اعلام خواهد شد.

شما می توانید به سایت صدای مشاوران مراجعه و یا برای اطمینان بیشتر با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل نمایید و از زمان قطعی برگزاری کنکور سراسری اطمینان حاصل نمایید.

کنکور سراسری 7 صبح روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ 30 و 31 مرداد ماه انجام می شود و حدود 3 ساعت به طول می انجامد.

تعویق زمان برگزاری آزمون های هنر و زبان 

با تاخیر و تعویق کنکور سراسری هر رشته نیز زمان و تاریخ برگزاری آن دچار تغییراتی می شود کنکور زبان و هنر نیز مانند سایر رشته ها دچار تغییراتی شده ودر تاریخ 30 و 31 مرداد ماه انجام میگیرد.

ساعت برگزاری این آزمون مطابق با سال های گذشته بوده و در ساعت دو و نیم بعد از ظهر می باشد.

زمان برگزاری کنکور سراسری 99 برای هر رشته متفاوت می باشد در جدول زیر زمان  اعلام شده برای برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org را مشاهده می کنید.

اسامی رشته ها تاریخ برگزاری آزمون
ریاضی 30 مرداد
انسانی 30 مرداد
تجربی 31 مرداد
هنر 30 مرداد
زبان 31 مرداد

ساعت و محل برگزاری آزمون سراسری در کارت ورود به جلسه به طور دقیق مشخص می شود. با توجه به تاخیر و تعویق کنکور سراسری زمان دریافت کارت ورود به جلسه  از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.

امسال این کارت نیز با توجه به زمان برگزاری آزمون منتشر می شود. معمولا یک هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

داوطلبان گرامی کنکور 99 :  صدای مشاوران همراه شما تا رسیدن به دانشگاه خواهد بود.

آخرین اخبار از کنکور و کرونا

در ادامه آخرین اخبار از کنکور و کرونا که به دست مجموعه صدای مشاوران رسیده ات را بررسی می نماییم.

دوشنبه 13 مرداد ماه :

  • تردید وزیر بهداشت در خصوص برگزاری کنکور سراسری

دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس در خصوص تعویق کنکور سراسری راهی مجلس شد. بخشی از سخنان وزیر بهداشت به شرح ذیل می باشد.

وزیر بهداشت گفت: اگر در مورد کنکور سراسری، تمهیدات تازه ای نیندیشیم، نشان داده ایم که نمی توانیم آن را برگزار کنیم. حذف کنکور به مرداد و شهریور نمی رسد و سالها است که طنابی به حلق آموزش کشور بسته ایم اما باید گره های این طناب را باز کنیم و با وفاق ملی، باید یکبار برای همیشه مشکل کنکور را حل کرد.

نمی توانیم با تردید با جان فرزندان مردم بازی کنیم

دکتر نمکی خاطرنشان کرد: باید برای برگزاری کنکور سراسری، از فضای باز و ورزشگاه ها استفاده، تلفن و اینترنت را در زمان برگزاری آزمون قطع و پک های بهداشتی برای داوطلبان به مقدار کافی پیش بینی کنیم اما نمی توانیم با تردید با جان فرزندان مردم بازی کنیم چون جان آنها از سر راه نیامده و پدران و مادران، سالها مراقبت کرده اند و هر کدام از این فرزندان در آینده می توانند یکی از دانشمندان گره گشای کشور باشند و اینها سرمایه های اجتماعی ایران هستند.

وی اضافه کرد: در مورد برگزاری کنکور سراسری، مردد هستم و هیچ گاه هم اینقدر محکم نگفته ام. به عنوان متولی سلامت کشور اگر در آخرین لحظات احساس کنم که سلامت داوطلبان به مخاطره می افتد، ایستادگی می کنم و تصمیمم را در خصوص تعویق کنکور سراسری صریح اعلام می کنم.

چهار مرحله حیاتی در کنکور

وزیر بهداشت در پایان گفت: برای کنکور سراسری باید چهار مرحله حیاتی یعنی زمان قبل از ورود داوطلبان به حوزه های امتحانی، زمانی که خانواده ها پشت در حوزه ها حضور دارند، زمان برگزاری آزمون و زمان ترک داوطلبان را مدیریت کنیم. پیشنهاد بنده این است که ساز و کار مدیریت برگزاری کنکور سراسری باز تعریف شود و جلسه کارشناسی مبسوط تری در این زمینه فردا برگزار شود چون هیچ کس راضی به لطمه وارد شدن به مردم نیست.

به تعویق انداختن کنکور به امید روزهای بهتر، کار درستی نیست

وی خاطرنشان کرد: با وجود احتمال سخت بودن شرایط فصل پاییز پس یا نباید کنکور سراسری را برگزار کنیم و یا به تعویق انداختن آن به امید روزهای بهتر، کار درستی نیست و باید آن را برگزار کنیم. از سویی بلاتکلیفی، داوطلبان کنکور سراسری را دچار اضطراب می کند و طولانی شدن اضطراب، ضعف سیستم ایمنی بدن و گرفتار شدن به کرونا را در پی خواهد داشت و باید زودتر تصمیمی در مورد برگزاری کنکور سراسری بگیریم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در کنکور دکترا پروتکل های بهداشتی با درصد قابل قبولی اجرا شد آن هم در شرایطی که داوطلبان از محیط های متعدد اجتماعی در جلسه آزمون شرکت می کنند و هر کدام از آنها را با اسکورت یا از قرنطینه نمی آوریم. کنکور دکترا از نظر ما، تستی برای برگزار کنندگان و ناظران بهداشتی بود که آیا می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را با رعایت پروتکل ها برگزار کنیم یا خیر؟ از دید بنده، با تمهیدات بیشتر و تقویت تعداد ناظران بهداشتی و مجریان، می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را برگزار کنیم.

یکشنبه 12 مرداد ماه :

قالیباف خواستار تعویق کنکور سراسری شد.

رییس مجلس در این جلسه گفت: در پایان لازم است اشاره کنم که نگران رعایت نشدن پروتکل های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم. متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تاسف آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی دقیق‌تر و پیگیری است. این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده است و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی های والدین در خصوص سلامت فرزندان خود بوده اند. بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد. سلامت دانش آموزان عزیز ما، خط قرمز مجلس است و کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص، مطالبات مردم را از مسئولین ذی‌ربط پیگیری کنند.

به نقل از خبر آنلاین

جهت مشاوره در زمینه تاخیر و تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
24 دیدگاه برای “تاخیر و تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ – 99”
  1. سلام دوست محترم شما باید درخواست کتبی باامضا خودتان وپرینت ثبت نام به همراه کپی کارت ملی وقسمتهای که میخاهید ویرایش شود به ایمیل ودورنگار سازمان سنجش ارسال کنیدتادرمورددرخواست شما تصمیم گیری شود.

  2. باسلام وخسته نباشید ایا زمان کنکور سراسری تغییر میکنه؟ چقد امکانش هست ؟ خیلی ممنونم

    • سلام دوست محترم کنکور20روز بعد امتحانات نهایی برگزارمی شود پیگیر اخبار ازسایت سنجش باشید.تا به این لحظه تغییرنکرده است

      • واقعا کاش تاخیر بندازن چون واقعا کرونا خیلی خطرناکه بعضی از فامیلای ما گرفتن من نگرفتم ولی شاید ویروسش در بدنم باشه و در جلسه کنکور انتقال پیدا کنه حالا من رعایت میکنم چون حق ناس ولی چکار کنم مجبورم کنکور بدم و برم کاش ب تاخیر بندازن خیلی کرونا خطرناکه هرامپول ک برای اقوام شنیدم زدن دونه ای 40میلیون الی80بوده کاش مسئولین ما اندازه ی دیپلمه سواد داشتن

  3. سلام، خدا کنه مسیولین این نکته رو در قالب خواهش و نه در قالب پیشنهاد از بنده بپذیرند که لطفآ تاریخ برگزاری کنکور به تعویق بیفته تا خدا نکرده اون روزی نیاد که یه عده از عزیزان کنکور بدن و حتی از بهترین رشته و دانشگاه قبول بشن ولی خدا نکرده، به دلیل کرووا جونشون رو از دست بدن که دیگه برا همیشه نتونن برن دانشگاه. جون فرزندان این مرزو بوم خیلی ارزش داره. این بچه ها در کشور صنعتی زندگی نمیکنن که اگه کنمور قبول نشن برن سراغ صنعت. حتی برا خیلی از تحصیل کرده ها کار نیست. پس لا اقل در رشته های پرطرفدار که بدلیل آینده کاری مجبورن در این رشته ها کنکور بدن، اقلا مسئولین محترم در نظر بگیرن که اینا که مجبورن کنکور بدن، اگه زمان کنکور به عقب بیفته به اونصورت کسی ضرر نمیکنه. چه ضرری بالاتر از جون مردم. خدا کنه به تویق بندازن که بعدآ عذاب وجدان نکشن. یه نفر فوتی شاید برا یه جامعه کم باشه ولی برا خانواده ش یه ملت هست. سلامت فرزندان مارو در اولویت بذارین لطفآ و کنکور رو عقب بندازین.

  4. لطفا کنکوربه تعویق بندازین اصلاجاش برسه باید کلا کنسل کنید ازجان مردم که مهمتر نیس بهتره نظر کادردرمان ومریضهای کرونایی رو راجبه برگزاری ازمون بپرسید چرا اصراربه برگزاری ازمون دارید تاریخ خودش امار کمتر بود نگرفتین الان تواین شرایط چطور میخواین بگیرین لطفا ازمونو به تعویق بندازین خواهش میکنیم

    • سلام دوست محترم پیگیری می شود

    • دوست عزیز اگه کنکور حذف بشه 80 هزار میلیارد مافیا از بین میره همین الانشم دارن اعلام میکنن که به خاطر فشار مافیا می خوان کنکور رو برگزار کنن و گرنه مردم به درک مردم کیلو چنده بالاخره رقم کمی نیست

  5. شما واقعا متوجه نیستین بیمارستانها دیگه جا ندارن مریضخا رو روزمین گذاشتن ممکنه فاجعه برای کشور پیش بیاد بیمارستان مسیح دانشور ازپادرامدن بهتره صحبتهای دکتر هاشمیان عزیزرو بشنوید.دولت چیکار میکنه که بیماری کنترل نمیشه بیماری ازچین اومده ولی اونا الان روزانه۸نفر کمتر مرگومیردارن
    چرا دولت به فکر مردم نیس تاکی میخوان حق مارو ضایع کنن.ایران شده هند قدیم همه فقیرن احتیاج به کمک دارن خیلیا خونه ندارن ودارن توچادر زندگی میکنن.جای تاسفه

  6. بیشتر دور وریای من کرونا گرفتن من علائم ندارم ولی شاید ویروسش در بدنم باشه و من هم میدونم باید رعایت کنم چون حق ناس ولی مجبورم برم کنکور بدم ..تاخیر بندازین ن خواهشه ن چیزی وظیفتونو بهتون گفتم واقعا ک شما مسئولین اندازه ی دیپلمه سواد ندارین عقل من حقیر و هم سن های من هزاران برابر بیشتر از شما بی سوادا.. خاک تو فرق سر کچلاتون یکم وجدان یکم انسانین شما حیونا بو نبردین ک فکر مردم باشین هر امپول از40الی80 میلیونه اونم یکی حالا بماند یکی چنتا نیاز داره

  7. واقعا برای این مسئولینی ک دارم متاسفم .دیگه شورشو دراوردن.دیگه کی میخان به خودشون بیان گند زدن به مملکتمون هیچی براشون اهمیت نداره جز پول.این همه ادم دارن میگن کنکورو به تعویق بندازید حداقل یک ماه ک نیاز به کولر نباشه و باعث بشه بیماری بدتر پخش بشه.چرا بفکر منافع خودشونن.خودشون میگن جمع بالای ۱۰ نفر ممنوع بعد میگن کنکورو نمیشه به تعویق انداخت؟اگه حتی ینفرم تو هر حوزه کرونا داشته باشه و به چند نفر منتقل کنه و اونا هم ناقل میشن و برمیگردنو بقیه ی خونواده رو هم مریض میکنن یکم شعور داشته باشید یکم درک داشته باشید مردم زیر این همه فشار دیگه واقعا نمیتونن تحمل کنن پول نون شبو ندارن خرج بیمارستان ک شبی چند ملیونه نزارید رو دستشون.

    • خب ما کنکوری بدبخت چه گناهی کردیم که یه سال داریم زجر میکشیم به خدا فشار روحی روانی که الان به ما وارد میشه خیلی بد تره

      • سلام دوست محترم شما درک می کنیم وارزومند بهترینها برای شماهستیم.پیگیر اخبار امروز باشید

  8. با سلام حضور وزیر محترم بهداشت که بهترین تصمیم را خواهند گرفت چون اگر کنکور سراسری دوباره به تعویق بیفتد جوانانی که تلاش و برنامه ریزی 3 ساله داشته اند دچار افسردگی شدید خواهند شد که تبعاتش کمتر از کرونا نخواهد بود پس خواهش می کنیم بر گزار کنید و نگذارید خانواه ها و جوانان بیش از این مشکل دار شوند و استرس و اضطراب به پایان برسد با تشکر

  9. ما قصدمون دانشگاه رفتنه نه سینه ی قبرستون
    بر فرض که شما همه چیرو رعایت کنید، کسایی که ناقل هستن چی؟؟؟
    اونارو چطور میفهمید ؟؟؟ شاید اصلا مراقب جلسه ناقل بود
    استمپ رو چی میگید ؟؟
    تشخیص چهره و عکس رو چی میگید؟
    شاید اصلا کسی که برگه هارو پخش میکنه ناقل کرونا باشه
    قسم میخورم هشتاد درصد اونایی که میگن کنکور برگزار بشه ، همشون برای فرار از کنکور و اصرارای خانواده اس برای درس خوندنشون
    حاضرن برن بمیرن ولی درس نخونن
    ماهم بخاطر اینا باید بدبخت شیم

  10. لطفا یکی بگه کنکور واقعا به تاخیر افتاد یا نه؟ینی یه ماه دیگه کنکور؟

    • سلام دوست محترم منتظر اخبار رسمی از سایت سازمان سنجش باشید

  11. الان قطعا کنکور 31 ام مرداد نیست؟

    • سلام دوست محترم در تاریخ برگزاری کنکور تغییر ایجاد نشده ودر تاریخهای29-30-31مرداد1شهریور برای گروهای مختلف برگزار می شود.پیگیراخرین اخبار از سایت سنجش باشید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید