اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

نتیجه تکمیل ظرفیت ارشد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99 احتمالا یک هفته تا ده روز پس از اتمام ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 98  اعلام می گردد . داوطلبینی که در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 98 شرکت نموده اند برای پیگیری نتایج خود بهتر است از طریق پایگاه سازمان سنجش از قسمت کارشناسی ارشد یک هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت وارد سایت شوند. سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 98 را بارگذاری میکند . 

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند . بر روی لینک کارشناسی ارشد کلیک نمایند . اطلاعیه مربوط به اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد را کلیک نمایید . دو روش برای دسترسی به نتیجه برای شما وجود دارد . در روش اول از شما اطلاعات شماره پرونده و کد پیگیری را می خواهد . که شماره پرونده و کدپیگیری در رسید ثبت نام تکمیل ظرفیت درج شده است . در روش دوم اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده و کدملی نیاز است . با وارد کردن اطلاعات لازم در هر روش امکان دسترسی به نتیجه برای شما وجود دارد .

اگر اطلاعات ذکر شده برای شما قابل دسترس نیست می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مشخصات ثبت نامی خود را بازیابی نمایید . برای ورود به سیستم پاسخگویی وارد سایت سازمان سنجش شوید . از قسمت سمت چپ سایت ورود به سیستم پاسخگویی را کلیک کنید .

ابتدا عضو شوید . بعد از عضویت به شما نام کاربری و کلمه عبور داده می شود . با نام کاربری و کلمه ی عبور وارد سیستم پاسخگویی شوید . از قسمت درخواست ها ، درخواست مربوط به اطلاعات ثبت نامی تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید . در این صورت اطلاعات ثبت نامی برای شما نمایش داده می شود . 

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 98 

در صورت مشاهده تتیجه تکمیل ظرفیت اگر داوطلب در رشته محلی پذیرفته شده باشد ، در صورت شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد  می توانید نتایج را مقایسه و یک مورد را به اختیار خود برای ثبت نام قطعی و تشکیل پرونده برای تحصیل انتخاب نمایید . زمان ثبت نام و تشکیل پرونده دانشگاه پذیرفته شده از طریق سایت دانشگاه قبولی یا تماس با دانشگاه قابل پیگیری می باشد .

در صورت پذیرفته نشدن در هرسال غیر از آزمون کارشاسی ارشد سراسری ، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز برگزار می گردد . زمان ثبت نام در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش لینک پیام نور اطلاع رسانی می شود . معمولا طبق سال گذشته ثبت نام فراگیر پیام نور اواخر مهر یا اوایل آبان ماه صورت می پذیرد . 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید