اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 98

استخدامی آموزش و پرروش

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال قبل با موفقیت برگزار شد. اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی نیز منتشر شد. داوطلبانی که در آزمون استخدام تامین اجتماعی شرکت کرده اند و جویای کار در این سازمان هستند ، می توانند تمامی اخبار مربوط به آزمون استخدام تامین اجتماعی از جمله اعلام نتایج را در همین سایت دنبال نمایند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند و از جدیدترین اخبار مربوط به آزمون تامین اجتماعی و نحوه مصاحبه و گزینش آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مطلع شوند.

برای کسب راهنمایی درمورد نحوه مشاهده نتایج و یا اطلاع از نتایج آزمون ، به صورت تلفنی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

 

نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 98:

به زودی لینک اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی فعال می شود برای دریافت نتایج آزمون استخدام با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. نتایج نهایی آزمون مذکور به منظور اطلاع و مشاهده داوطلبان ذینفع اعلام می گردد.

ضمناً داوطلبان درصورت هرگونه سوال می توانند درخواست مربوطه را حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج به آدرس اعلام شده در کارنامه ارسال نمایند. بديهي است به مكاتبات واصله بعد از تاریخ مذکور، پاسخي داده نخواهد شد ،جهت کسب راهنمایی و مشاوره با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

 

اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 98 با رعایت موارد زیر انجام می شود:

  1. داوطلبانی که واجد شرایط درج شده در آگهی استخدام تامین اجتماعی می باشند، بعد از قبولی در آزمون مورد گزینش و مصاحبه قرار می گیرند و در هر مرحله که مشخض شود اطلاعات ارسالی از سوی داوطلب اشتباه بوده است، ادامه روند استخدام متوقف خواهد شد، حتی اگر حکم استخدام صادر شده باشد، حکم مذکور باطل می شود.
  2. در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی باید مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام و ارائه کنید.
  3. آزمون کتبی استخدام سازمان تامین اجتماعی (عمومی و تخصصی) دارای نمره حد نصاب است و به صورت 4 گزینه ای و با محاسبه یک سوم نمره منفی طراحی شده است.
  4. اعلام نتایج قبولی شرکت کنندگان دارای حد نصاب بر اساس نتیجه آزمون کتبی است. امتیازات بومی و… در افزایش احتمال قبولی داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده اند  موثر است و اعمال خواهد گردید.
  5. کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون به معنی استخدام قطعی نیست و مراحل گزینش و مصاحبه از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام می شود.
  6. برای کسب راهنمایی درمورد نحوه مشاهده نتایج و یا اطلاع از نتایج آزمون ، به صورت تلفنی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید