اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش 98

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این صفحه راهنمای اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش است. برای مشاهده نتایج به نشانی الکترونیکی اعلام نتایج دانشگاه افسری مراجعه کنید، از طریق این سایت امکان مشاهد نتیجه آزمون کتبی، دریافت فرم مشخصات بستگان،  کد داوطلبی ، کد پرونده ثبت نام ، کد رهگیری خرید و چاپ اطلاعات مورد نیاز را خواهید داشت، توجه داشته باشید که امکان دریافت نتایج و دریافت کد داوطلبی ارتش ، دریافت کد پرونده ثبت نام ارتش ، دریافت کد رهگیری خرید ارتش را از طریق تماس تلفنی فراهم شده است بنابراین می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید:

دانشگاه افسری ارتش

با انتخاب گزینه نتیجه آزمون کتبی می توانید با وارد کرده کد ملی و شماره داوطلبی نتایج را دریافت کنید:

برای دریافت نتایج و دریافت کد داوطلبی ارتش ، دریافت کد پرونده ثبت نام ارتش ، دریافت کد رهگیری خرید ارتش با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش 98امکان دریافت نتایج و دریافت کد داوطلبی، کد پرونده ثبت نام ، کد رهگیری خرید آزمون ارتش از طریق تماس تلفنی فراهم شده است بنابراین می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش

برای دانلود دفترچه راهنمای اعلام نتایج و گزینش نهایی دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش

 دانلود دفترچه راهنمای اعلام نتایج اولیه وتکمیل فرآیند گزینش

متقاضیان گرامی می توانند برای دریافت نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش و گزینش استخدامی دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش

 دانلود فرم مشخصات بستگان

 

مدارک مورد نیاز جهت ادامه فرآیند گزینش دانشگاه افسری ارتش

 داوطلبان قبولی آزمون کتبی در طول فرآیند گزینش با مشاوره کارشناسان نسبت به انتخاب نیروی مربوطه (رشته) و اولویت های خود اقدام خواهند کرد.

داوطلبان قبولی آزمون کتبی می بایست در روز مراجعه به مدیریت گزینش و استخدام نزاجا به آدرس تهران – میدان حر – قبل از چهارراه کمالی ،این مدارک را با خود به همراه داشته باشند

 1- اصل شناسنامه عكس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه 5 سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی 5 برگ پشت و رو).

 2- 12 قطعه عكس 4×3 (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).

3- 5 نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و كارت ملي پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).

4- داوطلب می‌بایست مشخصات بستگان نسبي و سببي شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید.( فرم مشخصات بستگان را از سایت دانلود و تکمیل نمائید)

5- ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).

 6- اصل و رو‌گرفت مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرك پيش دانشگاهي (در صورت اخذ جهت داوطلبان نظام قدیم) – (داوطلبان نظام جدید می بایست گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل کل 14، حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک 1400/4/22 ارائه نمایند در غیر این صورت قبول آن ها کان لم یکن تلقی می شود).

 7- اصل مدرك نظام وظيفه (اصل كارت پايان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت يا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غيبت يا گواهي اشتغال به خدمت يا گواهي اشتغال به تحصيل براي دانش‌آموزان).

8- لباس ورزشي و كفش ورزشي مناسب.

9- پوشه روغني يك برگ.

10- خودكار.

 11- كاركنان پايور آجا یک برگ خلاصه وضعيت خدمتي عكس‌دار با مهر و امضاء ف‌ يگان عمده به همراه معرفی‏ نامه از یگان و مجوز دايره اعزام به مدارس نيروي مربوطه بدون قيد و شرط به همراه داشته باشند.

 12- هزينه معاينات پزشكي مبلغ 600000 ريال (شصت هزار تومان) مي‌باشد. لذا داوطلبان بايستي مبلغ مذكور را (وجه نقد یا کارت بانکی شتابی) به هنگام گزينش به همراه داشته باشند.

 13- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏بایست هنگام مراجعه، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند.

 14- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران – آزادگان از کار افتاده کلی – جانبازان از کار افتاده کلی –  و دارندگان گواهی بسیج فعال و عضویابی شدگان) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است، باید مدارک خود را به همراه سایر مدارک  در زمان پذیرش ارائه دهند.

15- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.

16- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

17- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

18- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.

19- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

20- داوطلبانی که دارای مدرک تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.

21- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم باید با هم همخوانی داشته باشد.

تذكر:

 – دارا بودن حداقل 16 سال تمام و حداکثر 22 سال (تا تاریخ تا تاریخ 1400/08/03) و در صورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‏گردد. فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند.

 – داوطلب حتما بایستی مجرد باشد.(در خصوص درجه ‏داران و کارمندان کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)

 – کلیه درجه ‏داران و کارمندان آجا برابر تبصره 2 ماده 49 ق آجا(درجه داران تا درجه استواریکمی و کارمندان تا سن 25 سال که در آزمون کتبی قبول گردیده اند، در روز مراجعه جهت فرآیند گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه ‏های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی نیروی مربوطه به همراه داشته باشند).

 الف- از پذيرش داوطلباني كه مدارك ذكر شده را به ‌همراه نداشته باشند و يا شرايط آنان مغاير با دستورالعمل و يا آگهي استخدام باشد، خودداري خواهد شد.

 ب- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامي و غيرنظامي به محل اجراي گزينش جلوگيري به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزينش از پذيرش و ادامه كار داوطلب خودداري خواهد شد.

 پ- هر داوطلب با مسئوليت خود جهت ادامه مراحل گزينش مراجعه و پيش بيني رفت و آمد و ساير هزينه‌هاي ضروري (خوراك و اسكان) خود را براي مدت حداقل  2 روز و حداکثر4 روز بنمايد.

 ت- از پذيرش داوطلبان در غير از ساعت و تاريخ ذكر شده ممانعت بعمل آمده و درهاي ورودي رأس ساعت 7 صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان طوري برنامه ریزی نمايند كه حداقل يك ساعت قبل در محل مذكور حضور داشته باشند.

 ث- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (پیجر، انگشتر، دستبند، زنجیر، گردن بند، فندک، سیگار، چاقو و …) خودداری نمایید

 ج- شروع دوره آموزش در نيمه دوم تير ماه خواهد بود، لذا داوطلبان نظام قدیم بایستی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام جدید بايد در پایان خرداد ماه سال 1400  قبول شده باشند و اگر داوطلبي تمام مراحل گزينش را با موفقيت طي نموده ولي موفق به اخذ مدرك دیپلم نشده باشد، پذيرش نهايي نخواهد شد.

 چ- داوطلبان نظامي پايور و پيماني و سربازان وظيفه بايد با لباس شخصي جهت انجام مراحل گزينش در محل مذكور حضور داشته باشند.

 ه- داوطلبان حداقل یک هفته قبل از مراجعه برای انجام مراحل گزینش هیچ دارویی مصرف نکنند.

متقاضیان گرامی می توانند برای دریافت نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش و گزینش استخدامی دانشگاه افسری ارتش در سال 1400 از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳”
  1. سلام الان ینی دیگه وقته گزینش به پایان رسیده و دیگه کاریش نمیشه کرد؟

    • سلام دوست محترم برای افسری بله ولی درجه داری ممکن سایت دوباره بازبشه

  2. سلام میگم نتیجه ها چتد روز بعد آزمون کتبی میاد؟ خیلی طول میکشه یا کم؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید