اعطای مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین 1401

مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین

جهت مشاوره در زمینه اعطای مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از اعطای مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین سال 1401 مطلع می شوید. اگر سرباز هستید و قصد اخذ مرخصی در دوران آموزشی را دارید، در اربعین وایام سوگواری می توانید برای اخذ مرخصی سربازی رد دوران آموزشی اقدام کنید. بنابراین این مقاله را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر و برای رفع هرگونه سوال و ابهام درمورد مرخصی سربازی آموزشی در اربعین و سایر مسائل مربوط به نظام وظیفه و سربازی، با سامانه صدای مشاور (شماره تلفن های مندرج در این صفحه) تماس بگیرید.

مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین سال 1401

 جزئیات نحوه اعطای مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین سال 1401 اعلام شد. با نزدیک شدن ایام سوگواری و اربعین حسینی، برخی از سربازان وظیفه سوالات متعددی درباره امکان اخذ مرخصی در دوران آموزشی را دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتمی این مقاله را برای راهنمایی این گروه از عزیزان منتشر کنیم.

سربازان وظیفه که هنگام برگزاری مراسم اربعین، دوره آموزشی خود را طی می کنند، لازم است مطابق با قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، به این دلیل که مدت آموزشی کوتاه است، در جریان باشند که امکان اخذ مرخصی زیارتی را نخواهید داشت. به این دلیل که حداقل به ده روز مرخصی نیاز خواهید داشت. و با تاکید بر این موضوع که دوره آموزشی بسیار کوتاه است، درصورت دریافت مرخصی ده روزه، از دوره اموزشی سایر هم خدمتی های خود عقب خواهید ماند.

اعطای مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین سال 98

البته تجدید و تکرار دوره اموزشی نیز بسیار زمان بر است و مستلزم صرف هزینه می باشد. سربازان به این دلایل که به مدت 21 ماه خدمت خواهند کرد، می توانند در دوره بعدی به سفر بروند.

در ضمن برخی دیگر از سربازان که در حین خدمت می باشند، درباره مرخصی برای اربعین درخواست می دهند ، خبر خوب این است که این سربازان در صورت خدمت با هماهنگی حفاظت رده می توانند به زیارت بروند. بنابراین اخذ مرخصی برای سربازان حین خدمت نظام وظیفه امکانپذیر است. پیشنهاد می دهیم حتما
درباره نحوه اعطای مرخصی به سربازانی که در دوره آموزشی هستند و راه های دریافت مرخصی مجاز، برای سربازان با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنمای شما خواهند بود.

 

جهت مشاوره در زمینه اعطای مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید