ثبت نام آزمون استخدامی هلال احمر ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون استخدامی هلال احمر ۱۴۰۱

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی هلال احمر ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک سازمان غیر انتفاعی است. این سازمان عضوی از نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است. در کشور ایران و دیگر مناطق جهان به فعالیت های امدادی و بشر دوستانه می پردازند. در این مقاله می خواهیم در رابطه با نحوه استخدام در این سازمان مطالبی را به شما ارائه دهیم:

ثبت نام آزمون استخدام جمعیت هلال احمر

کریم همتی ضمن تشکر از اداره کل روابط عمومی که اخبار مربوط به این جمعیت را به صورت مستمر منعکس کرده و نقاط ابهام را از بین می‌برد، گفت: چند سالی است که در جمعیت هلال احمر آزمون استخدامی نداشتیم ، بنابراین تلاش کردیم تا بخشی از ۱۰ هزار عضو هلال احمر را که به صورت فعال با جمعیت هلال احمر همکاری دارند، جذب کنیم تا با تبدیل وضعیت، معیشت آن ها را با افزایش مبلغ در احکامشان ارتقا دهیم.

با توجه به اینکه باید به توسعه ظرفیت امداد رسانی توجه ی ویژه ای کرد زیرا امداد رسانی در زمان بروز مخاطره ها امری مهم است.

این سازمان با هدف جذب 10.000 امدادگر داوطلب متخصص از طریق آزمون استخدامی خبر داد. استخدام جذب ده هزار نفر از طریق آزمون استخدامی بین نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در اولویت است.

آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سالجاری نهایی و ابلاغ می شود. در این راستا توجه به معیشت نیروها و نوع نگاه به داوطلبان جدید خواهد بود.

تاریخ آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در حال حاضر به صورت رسمی اعلام نشده است. در صورت اعلام زمان آزمون استخدامی از طریق سازمان جمعیت هلال احمر این مقاله بروز می شود.

معیار استخدام فعلا درجه ایثار است

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه معیار، فعلا درجه ایثار است و برخی افراد که شبهه ای بر درجه ایثار آن ها وارد شده است، درجه اخذ شده مجددا مورد بررسی قرار می گیرد، اظهارداشت: اکنون بیش از ۸۰۰ نفر دارای درجه ایثار هستند و کسب درجه آن ها مربوط به سنوات گذشته است.

وی درباره برگزاری آزمون ایثار برای نجاتگران هلال احمر گفت: با توجه به اینکه مدتی است آزمون ایثار برگزار نشده، بنابراین مجددا درخواست برگزاری آزمون وجود داشت، بر این اساس برنامه ریزی های لازم انجام شده تا ۴ تیم ۱۰ نفره از افراد زبده و مورد اطمینان به استان ها بروند و آزمون ایثار را برگزار کنند. این فرآیند از هفته پایانی دی و یا هفته اول بهمن ماه آغاز می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

افرادی که موفق به کسب درجه ایثار شوند، به لیست استخدامی‌ها اضافه می شوند

همتی اضافه کرد: هر تعداد از نجاتگران که موفق به کسب درجه ایثار شوند به لیست نهایی نجاتگران با درجه ایثار اضافه شده و در فرودین ماه، کارهای جذب این افراد انجام می شود. استخدام این افراد جدا از افرادی است که در آزمون استخدامی قبول می شوند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی از طریق آزمون امور اداری و استخدامی کشور، تاکید کرد: مراحل برگزاری این آزمون در حال انجام است و اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون را به سازمان امور اداری و استخدامی کشور تحویل دادیم و بودجه مورد نظر برای آن در بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ می‌شود تا پیگیری کنیم. ممکن است همه افرادی که جذب می‌شوند؛ امدادگر نباشند.

۲۲ تا ۴۵ ساله ها در آزمون استخدامی شرکت کنند

رئیس جمعیت هلال احمر درباره شرایط تعیین شده برای شرکت در آزمون استخدامی این جمعیت، گفت: داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت در صورتی که در کاری که می‌خواهند انجام دهند، خدشه وارد نشود، مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و شرایط سنی ۲۲ تا ۴۵ سال است و بر همه این موارد مشارکت فعال افراد در هلال احمر و رضایتمندی سیستم هم اضافه می شود.

به گفته وی، بانوان با درجه ایثار هم جذب می شوند، اما شرایط کار در پایگاه ها در ساعات غیر اداری برای بانوان دارای درجه ایثار، متعارف نیست. بر این اساس این افراد را سعی می‌کنیم در حوزه ستادی نگه داریم و در مراکز ای او سی مشغول به کار شوند، البته پس از ارزیابی افراد و در صورتی که توانایی آن ها محک زده شد، می توانند در روابط عمومی هم مشغول به کار شوند.

همتی درباره رقم پرداختی به نجاتگران با درجه ایثار که در هلال احمر جذب می شوند، گفت: همه مزایای قانونی و حق بیمه سهم کارفرما برای این افراد پرداخت می شود. البته در حال حاضرمحدودیت‌هایی برای پرداخت همه مزایای کارمندان وجود دارد، اما همه مزایایی که به کارکنان پرداخت می شود به سایر افراد که با درجه ایثار جذب می‌شوند هم تعلق می‌گیرد.

اختصاص سهمیه استخدامی برای اعضای جوانان

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در آزمون استخدامی این جمعیت برای اعضای سازمان جوانان سهمیه در نظر گرفته شده است، گفت: طبیعی است کسی که هلال احمر را بشناسد در آزمون حضور داشته باشد و این موضوع برای مجموعه بهتر است چون جمعیت را به خوبی می‌شناسد، اما در زمان آزمون سهمیه‌ها لحاظ می‌شود.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر مدیون زحمات امدادگران وجوانان و داوطلبان است و ما هم به خاطر قدردانی از این عزیزان برگزاری آزمون استخدامی و جذب آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

همتی خاطرنشان کرد: هر کسی پارتی بازی کند از سیستم ما کنار می‌رود. در انتخاب افراد برگزار کننده آزمون باید دقت بسیار شود، حتی لازم است تا ترکیب برگزارکنندگان آزمون، بومی نباشد تا از پارتی بازی های احتمالی جلوگیری شود. همه تلاش ما این است که در آزمون استخدامی در حق کسی ظلم نشود.

استخدام جمعیت هلال احمر

شرایط استخدام در هلال احمر

سازمان جمعیت هلال احمر یک ارگان دولتی است که هر ساله برای آن دسته از افرادی که قصد ثبت نام در این سازمان را دارند آزمونی را برگزار می کنند این آزمون نیز مانند بقیه آزمون های ارگان های دیگر دارای شرایطی از جمله شرایط عمومی و اختصاصی شامل موارد که در ادامه بیان شده است می باشد:

شرایط عمومی استخدام جمعیت هلال احمر :

شرایط عمومی استخدام هلال احمر شامل شرایطی از جمله شرایط زیر است که لزومه استخدام در این سازمان دارا بودن این شرایط است:

  1. تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  2.  تابعیت ایران
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  4. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت در زمان ثبت نام . کارت یا برگ معافیت موقت و هرگونه گواهی صادره به صورت موقت قابل قبول نمی باشد.
  5. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
  6. عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
  7. داشتن­ سلامت ­کامل جسمانی و روانی و توانایی­ تصدی شغل مورد درخواست
  8. نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قضایی
  9. متقاضیان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی، قراردادی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
  10. عدم اشتغال به صورت قرارداد کار معین در جمعیت.

شرایط اختصاصی استخدام جمعیت هلال احمر:

برای ورود به سازمان جمعیت هلال احمر مانند دیگر سازمان ها و ارگان های دیگر شرایطی لازم است این شرایط طبق بیان سازمان جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

۱- حداکثر سن متقاضیان شرکت کننده در این فراخوان تا تاریخ پایان ثبت نام جهت دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم ۲۸ سال، کارشناسی ۳۰ سال، کارشناسی‌ارشد ۳۲ سال و دکتری ۳۵ سال تمام تعیین می‌گردد.
تبصره : موارد ذیل مشروط به ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر در بند فوق اضافه خواهد شد:
الف) مدت قانونی انجام شده خدمت نظام وظیفه
ب) مدت خدمت مستمر و تمام وقت داخل جمعیت آن دسته از متقاضیانی که سابقه پرداخت حق بیمه ایام مذکور از سوی جمعیت را نزد سازمان تامین اجتماعی دارا می باشند به میزان سابقه فعالیت و بیمه پردازی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی مندرج در آگهی اضافه خواهد گردید.
ج) درصورت ارائه گواهی لازم از سوی مدیر عامل استان و تایید حوزه های تخصصی ستادی به ازای هر سه سال سابقه فعالیت دائم و تمام وقت امداگران، نجاتگران، اعضاء وداوطلبان فعال، یکسال حداکثر تا سقف سه سال به سقف سنی اضافه خواهد شد.
د) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهداء، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند. (رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه به مدت میزان حضور در جبهه)
هـ) افراد خانواده شهداء (پدر، مادر، برادر، خواهر) تا میزان ۵ سال.
۲- متقاضیان می‌بایست، تا تاریخ پایان ثبت نام در مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی مشخص شده در جدول شرایط احراز مشاغل آزمون فارغ التحصیل و یا گواهینامه فراغت از تحصیل را دریافت نموده باشند.لذا تاکید می‌گردد داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته و یا گرایش رشته تحصیلی آنها بطورکامل و به صورت مشخص در این آگهی درج نشده است از ثبت نام خودداری نمایند و درصورت ثبت نام از فرایند استخدام حذف خواهند گردید و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.
۳- با توجه به اینکه آزمون خاص مشمولین بومی هر استان می‌باشد در شرایط امتیاز برابر اولویت با داوطلب حائز شرایط بومی ساکن شهرستان محل جغرافیایی شغل بوده و درصورت برابری در محل سکونت، اولویت با امتیاز بالاتر در آزمون توانمندی های تخصصی خواهد بود.
۴- افرادی که دارای کارت معافیت پزشکی موثر به تشخیص سازمان امداد و نجات می‌باشند حق شرکت در آزمون مشاغل مرتبط با امداد و نجات را نخواهند داشت.
۵- براساس ضوابط و مقررات مربوط به ایثارگران در اعمال سهمیه های استخدامی این بخش از داوطلبین ترتیب اولویت با فرزندان شهید، جانباز، فرزند جانباز براساس درصد جانبازی، فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت، همسران شهداء، جانبازان و آزادگان می باشد.
۶- جهت آن دسته از داوطلبینی که صرفاً در راستای انجام وظایف امدادی محوله و فعالیت مستمر خود در جمعیت دچار سانحه و نقص عضو گردیده اند بر حسب میزان و وسعت ضایعه امتیازاتی در مرحله مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی پیش بینی خواهد شد.
۷- اطمینان از داشتن مدارک ذیل در هنگام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل آن در مراحل بعدی آزمون الزامی بوده و در صورت تشخیص فقدان آن در هر مرحله از آزمون نام داوطلب حذف خواهد شد:

–  تاییدیه مدیر عامل وحوزه های تخصصی مبنی بر فعالیت دائم و مستمر داوطلب و حکم بازنشستگی والدین در جمعیت

–  دارا بودن گواهینامه رانندگی مندرج در جدول شرایط احراز این آگهی در خصوص مشاغل امدادی است.

استخدام جمعیت هلال احمر

مراحل ثبت نام آزمون استخدام جمعیت هلال احمر

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر را دارند برای ثبت نام در این سازمان لازم است با پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgو تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی خود را اقدام نمایند.

– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
·   عکس 3*4 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
·   عکس اسکن شده باید با فرمت jpg  باشد.
·   اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 200*300 پیکسل و حداکثر 300*400 پیکسل باشد.
·   تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
·   حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70کیلو بایت بیشتر باشد.
·   حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
·   حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس ازروی کارت‌ های شناسایی (کارت ملی،شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد وداوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق ،اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید باحجاب و صورت کامل آن مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیر معتبر ،ثبت‌ نام داوطلب باطل شده وحق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت‌نام می‌کنند رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:  www.sanjesh.org  نسبت به واریز مبلغی به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی وباکارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲: ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و کدپیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح ۳: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
تذکرمهم: باتوجه به اینکه مدارک متقاضیان پس ازتعیین نمرات داوطلبان درآزمون کتبی به میزان سه برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهدشد،لذادرصورتی که مدارک داوطلبان مغایر باشرایط مندرج دراین آگهی وهمچنین اطلاعات مندرج درتقاضانامه ثبت‌نامی باشد،هیچ‌ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نگردیده،و در هر مرحله از آزمون،اعلام نتایج اولیه ،مصاحبه وحتی در صورت پذیرش نهایی،داوطلب حذف خواهدشد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
استخدام جمعیت هلال احمر

منابع آزمون استخدام هلال احمر

سوالات آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد. (آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد)

آزمون عمومی استخدامی جمعیت هلال احمر:

سوالات آزمون عمومی شامل شش موضوع است که در کلیه‌ی دروس عمومی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهند شد.

  1. کمک‌های اولیه، اساسنامه‌ی جمعیت، تاریخچه‌ی صلیب سرخ و هلال احمر.
  2. معارف اسلامی.
  3. زبان و ادبیات فارسی.
  4. زبان انگلیسی ـ عمومی.
  5. فناوری اطلاعات (مهارت‌های ۳، ۴، ۶ و ۷ I.C.D.L)
  6. هوش و توانمندیهای ذهنی.
* اقلیّت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

آزمون اختصاسی استخدامی جمعیت هلال احمر:

علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی بر مبنای دانش و مهارت داوطلب در زمینه رشته شغلی پست مورد تقاضا است. دروس اختصاصی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدام جمعیت هلال احمر

داوطلبانی که در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر شرکت کرده اند در تاریخ مقرر می توانند طبق مراحل گفته شده کارنامه نتایج اولیه و نهایی آزمون خود را به روش زیر دریافت کنند.

الف) مرحله اول: انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به حوزه های تخصصی به منظور انجام مصاحبه استخدامی وحسب مورد آزمون های عملی و مهارتی منوط به کسب حد نصاب امتیاز لازم از آزمون کتبی بوده که مطابق با شرایط ذیل محاسبه می گردد:
  1. پس از برگزاری آزمون کتبی، میانگین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی در هر رشته شغلی بصورت مجزا با وزن برابر محاسبه می گردد.
  2. برای تعیین حد نصاب، امتیاز لازم در هر رشته شغلی بر مبنای پنجا ه درصد (۵۰%) مجموع بالاترین نمره مکتسبه در آن رشته تعیین می‌گردد.
  3. پس از تعیین حد نصاب مذکور فهرست افراد دارای امتیاز حد نصاب و بالاتر تهیه و تا سه برابر ظرفیت شغل درخواستی براساس بالاترین نمره کسب شده، داوطلبان جهت انجام مصاحبه استخدامی یا آزمونهای عملی و مهارتی و سنجش توانائیهای جسمانی و معاینات پزشکی به سازمان امداد و نجات و یا حوزه های تخصصی شغل درخواستی معرفی می‌گردند. در این مرحله از آزمون ضمن کنترل دقیق مدارک داوطلب، مواردی از قبیل سوابق و فعالیتهای مستمر امدادی و حضور در جمعیت، تجارب مرتبط با شغل درخواستی، گواهینامه های عمومی و تخصصی مرتبط، آشنایی با زبانهای خارجی، سوابق آموزشی و پژوهشی و مهارتی، درجه های کسب شده امدادی داوطلب و… حائز اهمیت و اولویت بوده و دارای امتیازات خاص خود می‌باشند.
ب) مرحله نهایی: پس از اتمام مراحل فوق و مشخص شدن امتیازات مکتسبه داوطلبان در کلیه مراحل آزمون و کسر سهمیه قانونی ایثارگران حائز شرایط عمومی و اختصاصی اشتغال در جمعیت هلال احمر، نفرات اصلی و ذخیره بر اساس بالاترین امتیاز حاصل از مجموع نمره کل نهایی با وزن هفتاد درصد (۷۰%) آزمون کتبی و سی درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی  به هسته مرکزی گزینش جمعیت معرفی خواهند شد.
تذکرات :
۶-۱) قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن با دقت مطالعه شود.
۶-۲) آزمون خاص مشمولین بومی هر استان بوده و بر این اساس داوطلبان سایر استان ها تنها مجاز به شرکت در آزمون خاص استان خود خواهند بود.
۶ -۳) متقاضیان اشتغال در مشاغل مرتبط با امداد و نجات می بایست به لحاظ سلامت جسمی و روانی و فیزیک بدنی در صحت کامل بوده و توانایی انجام ماموریتهای دشوار درشرایط حادثه و بحران را داشته باشند.

استخدام جمعیت هلال احمر

شرایط داوطلبان بومی جهت استخدام هلال احمر

آن دسته از داوطلبانی که قصد دارند در محل سکونت خود در سازمان جمعیت هلال احمر استخدام شوند باید دارای شرایطی باشند این شرایط شامل موارد زیر می باشد:

۱- شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان مورد تقاضا جهت استخدام یکی باشد.
۳- داوطلب حداقل ۴ سال از سنوات تحصیلی خود را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۴- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (صرفاً یک مورد قابل احتساب می باشد و تجمیع امکان پذیر نیست)
تبصره(۱): مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .
تبصره (۲): داوطلب ملزم به رعایت شرط بومی در زمان ثبت‌نام بوده و مسئولیت تطابق شرایط بومی بودن افراد با مدارک متقاضی پس از تعیین اولویت اصلی و ذخیره به عهده جمعیت استان می باشد.
۶-۳) داوطلب درصورت پذیرفته شدن به استخدام در جمعیت ملزم به سپردن تعهد خدمت ده ساله در محل جغرافیایی (شغل ) مورد درخواست بوده و همچنین تعهد می نماید که در کلیه فعالیت ها، دوره های آموزشی و ماموریت های امدادی محوله از سوی مدیران مربوطه شرکت نماید و درصورت انصراف از مفاد تعهد مذکور قرارداد یا حکم ایشان لغو خواهد شد، ضمن اینکه اشتغال در پایگاههای امدادی بصورت شیفتی و بر اساس دستورالعمل اجرایی امور پایگاه خواهد بود.
۶-۴) داوطلبان استخدام موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تائید گزینش، مدارک مربوط به کسب گواهینامه مهارت های هفت گانه (ICDL) صادر از مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور را ارائه نمایند .
۶-۵) پذیرفته شدگان اصلی می بایست پس از اعلام نظر هسته مرکزی گزینش و حداکثر ظرف یکماه از صدور مجوز اشتغال از سوی اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جهت ادامه مراحل جذب به جمعیت مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از استخدام خواهد بود و جمعیت می تواند از سایر داوطلبان ذخیره (براساس بالاترین امتیاز مکتسبه) دعوت به عمل آورد.
۶-۶) مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن این آگهی و یا ارائه ناقص مدارک اعلام شده از سوی داوطلب در هنگام ثبت نام در سایر مقاطع آزمون (مصاحبه علمی، گزینش، تشکیل پرونده و…) و همچنین عدم اخذ گواهی انجام خدمت و فعالیت امدادگری و یا داوطلبانه در جمعیت، از مدیرعامل جمعیت استان و عدم احراز فرزند کارمند بازنشسته جمعیت، صرفاً به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود که داوطلب به اشتباه یا عمد اطلاعاتی خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم یا قرارداد با فرد تسویه حساب به عمل خواهد آمد .
۶-۷) اتخاذ هرگونه تصمیم درخصوص مواردی که در آگهی مذکور درج نگردیده است و موارد اختلاف در حیطه وظایف کمیته منابع انسانی جمعیت بوده و مصوبات درقالب صورتجلسات مربوط پس از تائید اعضاء قابل اقدام خواهد بود .
۷-۷) انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینشی میسر بوده و اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت جمعیت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

سوالات متداول استخدام در جمعیت هلال احمر

در چه سنی می توان  استخدام جمعیت هلال احمر شد؟
حداکثر سن متقاضیان شرکت کننده در این فراخوان تا تاریخ پایان ثبت نام جهت دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم ۲۸ سال، کارشناسی ۳۰ سال، کارشناسی‌ارشد ۳۲ سال و دکتری ۳۵ سال تمام تعیین می‌گردد.
چه سایتی استخدام جمعیت هلال احمر را ثبت می کند؟
سازمان سنجش  sanjesh.org
سایت جمعیت هلال احمر برای دنبال کردن اخبار و گزارشات این سازمان؟
rcs.ir
استخدام جمعیت هلال احمر در چه تاریخی انجام می شود؟
در حال حاضر از طرف این سازمان تاریخی اعلام نشده است، در صورت اعلام تاریخ برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر این مقاله به روز رسلانی می شود.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی هلال احمر ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید