کسری خدمت جبهه پدر ایثارگر سال 98

تقسیم سشرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیج فعال در سال 98ربازان براساس مهارت های فنی در سال 98

جهت مشاوره در زمینه کسری خدمت جبهه پدر ایثارگر سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کسر خدمت جبهه پدر ایثارگر سال 98 برای فرزندان جانبازان و ایثارگران 12 روز به ازای هر ماه انجام می شود. سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام نمود، تاکنون 3500 سرباز برای استفاده از کسر خدمت 12 روزه اقدام نموده اند و از از کسری خدمت بهره مند شده اند،

اگر از فرزندان ایثارگران و جانبازان می باشید ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مراحل لازم برای دریافت کسر خدمت ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود. در راستای اجرای بند د ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه، به ازای هر ماه جبهه، درصد جانبازی و هر ماه اسارت، 12 روز کسر خدمت بدون سقف داده می شود.

جزئیات کسر خدمت فرزندان جانبازان و ایثارگران در سال 97

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام نمود، کسر خدمت 12 روزه به ازای هر ماه برای فرزندان جانبازان و ایثارگران انجام می شود. کسر خدمت مذکور محدودیت سنی ندارد و متولدین 72 به قبل در حال خدمت که ماهی 9 روز کسر خدمت برای آنها ثبت شده نیز امکان استفاده از کسر خدمت 12 روزه را خواهند داشت.

سازمان وظیفه عمومی ناجا با توافق ستاد کل نیروهای مسلح و مجلس شورای اسلامی ، به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه جبهه و هر ماه سابقه آزادگی برای فرزندان ایثارگران 12 روز کسری از خدمت سربازی در نظر گرفته است.لازم به ذکر است که معافیت از خدمت فرزندان ایثارگران دارای 30 ماه فعالیت در جبهه، 25 درصد جانبازی و 24 ماه آزادگی مطابق روال قبل انجام می شود،

در مورد معافیت از خدمت دارندگان 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری باید بگوییم که این معافیت بعد از رسیدن به سقف 20 هزار نفر اعمال می گردد. پدران مشمولان باید به یگان‌های اعزام کننده مربوط به خود مراجعه نموده و تائیدیه دریافت نمایند، اولویت کسر خدمت سربازی برای افرادی است که هم اکنون در حال خدمت سربازی می باشند.

برای اطلاع از چگونگی مراحل استعلام مدارک و ثبت نام شدگان نهایی کسر خدمت از طریق شماره تلفن های موجود با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه کسری خدمت جبهه پدر ایثارگر سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “کسری خدمت جبهه پدر ایثارگر سال 98”
  1. با سلام بنده به مدت یکسال غیبت دارم و الان برای سربازی اقدام کردم برادر بزرگتر من از سربازی معاف شد با استفاده از جانبازی 25 درصد پدرم . پدرم 24 ماه سابقه حضور در جبهه رو داره میخواستم بپرسم آیا کسری ها به من تعلق میگیرد؟چون من یکسال غیبت دارم

  2. سلام من تک فرزند. پسری هستم پدرم 24ماه سابقه حضور درجبهه دارن ومن الان دانشجو ام وغیبت ندارم تا1400معافیت تحصیلی دارم آیا معاف میشم؟
    ویک قانون دیگ هم ک اعلام کردن سه خواهر ویک فرزند پسری من هردواین شرایطتودارم اگ میشه یه راهنمایی بکنید خیلی ممنون میشم

    • سلام دوست محترم برای معافیت باید پدرشما 30ماه حضوردرجبهه داشته باشد .با 24ماه به ازای هرماه12روز کسری تعلق می گیرد.
      معافیت تنها پسر خانواده هایی که دارای سه فرزند دختر میباشند:
      مشمول می بایست تنها پسر خانواده بوده و فاقد هرگونه برادر بیشتر یا کمتر از 18 سال باشد.(مشمول اصلا نبايد برادر داشته باشد)
      وجود برادران غایب مفقودالاثر یا در حبس مانع بهره مندی مشمول از معافیت است.(و به او معافيت تعلق نمي گيرد)تاهل(ازدواج كرده) یا مطلقه بودن(طلاق گرفته) خواهران مانع معافیت مشمول نمی باشد.(معافيت به او تعلق مي گيرد)در این معافیت غیبت مشمول مانع رسیدگی به درخواست وی بوده(غيبت مشكل دارد ) ولي در صورت فوت یا معلولیت فرد معاف شده پسر متولد شده دیگر نمی تواند از این معافیت استفاده کند.
      در زمان درخواست و رسیدگی به این معافیت حداقل میبایست سه نفر ازخواهران مشمول در قید حیات باشند.در صورتی که پدر در قید حیات باشد وضعیت جسمانی وی ملاک رسیدگی نبوده و صرفا تحت پوشش بودن وی یا مادر مشمول در کمیته امداد یا بهزیستی شرط اصلی رسیدگی میباشد.(پدر يا مادر حتما بايد تحت پوشش كميته و يا بهزيستي باشند)استفاده برادر ناتنی از این معافیت در صورتی که خواهران از طریق پدر یا مادر با مشمول دارای رابطه نسبی باشند بلامانع است.(بايد يا از پدر و يا از مادر يكي

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید