آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت در سهمیه ایثارگری

کسری خدمت برای ایثارگری والدین در سال

جهت مشاوره در زمینه آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت در سهمیه ایثارگری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت در سهمیه ایثارگریبرای سال 98 را شرح خواهیم داد. پیرو اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا ، کسر خدمت 12 روزه به ازای هر ماه جبهه ، اسارت و درصد جانبازی برای فرزندان ایثارگران در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصویب گردید. پیرو طرح اجرای کسر خدمت فرزندان ایثارگران ، نیازی به ثبت نام مجدد نخواهد بود، و ایثارگران جهت استفاده از طرح مذکور ملزم به مراجعه به یگان اعزامی دوران دفاع مقدس و دریافت اسناد حضور در جبهه می باشند. متقاضیان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی تلفنی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان پاسخگوی شما خواهند بود.

 

اجرای طرح کسر خدمت در سهیمه فرزندان ایثارگر

در رابطه با اجرای طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران باید بگوییم که طرح مذکور به تازگی به تصویب مجلس شواری اسلامی رسیده است و بعد از ابلاغ به ستاد کل نیروهای مسلح و تدوین دستورالعمل های اجرایی به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ابلاغ خواهد شد. به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، طی اطلاعیه ای اعلام نمود که پیرو اجرای بند (د) ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، حدود 20000 نفر از فرزندان ایثارگران که دارای بیشترین درصد جانبازی، آزادگی و رزمندگی یم باشند و یا تجمیع امتیاز جانبازی ، رزمندگی و آزادگی آنان ، بالاترین امتیاز باشد از تسهیلات کسر خدمت بهره مند خواهند شد.

متقاضیان استفاده از طرح کسر خدمت فرزندان ایثاگران می توانند جهت مشاوره تلفنی و اطلاع از شرایط مورد نیاز و نحوه امتیاز دهی، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

مشمولانی که کسر خدمت ایثارگری والدین آنان حداقل 24  می باشد، درصورتی که بر اساس امتیازات افراد متقاضی در سال 97، در اولویت بهره مندی از کسرخدمت باشند ، کارت معافیت دریافت نموده و ملزم به ارائه تعهد می باشند که اگر ظرف مدت 5 سال برای گذراندن آموزش رزم مقدماتی نظامی فراخوان شدند، ملزم به معرفی خود به این منظور خواهند بود.

متقاضیان ملزم به ثبت دقیق اطلاعات اولیه ضروری می باشند، ایثارگران و یا فرزندان آنان که برای ثبت نام اولیه به دفاتر پلیس +10 مراجعه می نمایند ، باید مدارک شناسایی نظیر شناسنامه ، کارت ملی و … به همراه داشته باشند.

توجه داشته باشید که شرایط کسر خدمت در سال 98 ، با توجه به تصویب جدید مجلس ، در موارد متعدد و با توجه به شرایط هر فرد متفاوت می باشد، توصیه ما به متقاضیان گرامی این است که جهت مشاوره با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند و به طور کامل از شرایط استفاده از طرح کسر خدمت و امتیاز خود مطلع شوند.

جهت مشاوره در زمینه آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت در سهمیه ایثارگری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید