کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند

تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه

جهت مشاوره در زمینه کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر میخواهید بدانید کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند ، چطور موفق شده اند، حتما این مقاله را بخوانید. اگر معدل پایین دارید و میخواهید پزشکی قبول شوید، با توجه به اینکه تاثیر معدل در کنکور  هر سال افزایش پیدا می کند و این افزایش تاثیر معدل از سوی سازمان سنجش تعیین می شود، لازم است از راهکارهای افزایش معدل مطلع شوید. افرادی که معدل پایین داشته و پزشکی قبول شده اند از این روش ها استفاده کرده اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این راهکارها را به شما نیز آموزش دهیم.

افرادی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند

چگونه کسانی با معدل پایین پزشکی قبول شدند

کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شده اند ، از روش های ترمیم معدل و افزایش معدل کتبی دیپلم استفاده کردند. شما نیز می توانید معدل خود را برای کنکور 98 بالا ببرید. تاثیر معدل در کنکور مثبت است ، حتی برای دانش آموزانی که معدل پایین دارند. داوطلبانی که پیش از سال 84 دیپلم گرفته اند و افرادی که پیش از سال 98 مدرک پیش دانشگاهی گرفته اند ، مشمول تاثیر معدل کنکور نیستند. یعنی معدلشان در تراز و رتبه کنکور 98 تاثیر ندارد. افرادی که مشمول تاثیر معدل می باشند، معدلشان در تراز و رتبه مندرج در کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری می باشد و تاثیری در انتخاب رشته کنکور 98 ندارد.

نکته دیگری که لازم است برای قبولی در پزشکی مورد توجه قرار دهید، استفاده از استراتژی های صحیح مطالعه و آماده سازی کنکور است. میزان تاثیر معدل در کنکور برای دیپلمه های نظام جدید و قدیم نیز متفاوت است. برای اطلاع ازتفاوت تاثیر معدل در کنکور برای نظام جدید و قدیمکلیک نمایید.

برای مشاهده راهنمای ترمیم معدل برای کنکور 98 و نحوه شرایط و بخشنامه ترمیم معدل در کنکور 98، جزئیات شرایط ترمیم نمرات دانش آموزان دوره متوسطه 98 روی کلمات آبی داخل متن کلیک کنید.

برنامه ریزی کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند

برای قبولی انتخاب رشته پزشکی کنکور، نیاز به برنامه ریزی اختصاصی و حرفه ای کنکور هستید. پیشنهاد ما به افرادی که مایلند با معدل پایین پزشکی قبول شوند، این است که حتما با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. این مرکز با دارا بودن برترین کارشناسان تحصیلی، آماده ارائه خدمات مشاوره قبولی در کنکور، به داوطلبان سراسر کشور می باشند.

جهت مشاوره در زمینه کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “کسانی که با معدل پایین پزشکی قبول شدند”
  1. من یازدهم تجربی هستم از اذره ماه شروع کردم حداقل روزی۵ ساعت درس خوندن.ولی درصد هام بین ۱۰تا۳۰ درصد هست.خیلی نگرانم که سال دوازدهم هم همین طور باشم.شما هم از همین درصد های پایین شروع کردید؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید