کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401 + تعیین کد نظام وظیفه کنکور ١۴٠١

کد نظام وظیفه کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401 + تعیین کد نظام وظیفه کنکور ١۴٠١

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبین پسر برای ثبت نام در کنکور سراسری لازم است تا با قوانین مربوط به نظام وظیفه و خدمت سربازی آشنا بوده و در صورت واجد شرایط بودن، کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401 را انتخاب کنند. زیرا طیق اطلاعیه سازمان سنجش مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و در صورت شركت در آزمون و قبولی در آن، معافیت تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آن ها نمی باشند.

برای داوطلبینی که قصد دارند در کنکور سراسری شرکت کنند لازم است تا شرایط عمومی و اختصاصی لازم را دارا بوده و نسبت به آن ها آگاهی داشته باشند.  در این مقاله به این شرایط خواهیم پرداخت.

لیست دریافت کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401

داوطلبان مرد، در هنگام ثبت نام بایستی وضعیت نظام وظیفه خود را به صورت كد یا عددی در فرم ثبت نام اعلام نمایند. برای تعیین وضعیت نظام وظیفه کنکور خود و مشخص نمودن كد تعیین وضعیت نظام وظیفه کنکورسراسری به توضیحات زیر توجه کنید.

مقررات وظیفه عمومی:

بر اساس مقررات سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، داوطلبان مرد برای ثبت نام در کنکور سراسری لازم است یكی از شرایط ذیل را دارا بوده و كد مربوط را در بند 45 هنگام ثبت نام اینترنتی درج نمایند.

  • کد1: دارا بودن كار ت پایان خدمت هوشمند.

  • کد2: دارا بودن كارت معافیت دائم هوشمند (كفالت، پزشكی، ایثارگران و موارد خاص…)

  • كد3: مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت پزشكی، كفالت و سایر…در مدت اعتبار آن.

 

  • کد4: متولدین سال 1354 و قبل از آن، این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام كارت معافیت دائم هوشمند معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری را ارائه نمایند.

 

  • کد 5: دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی كه به صورت حضوری و پیوسته مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 1401/06/31 در  سنوات مجاز تحصیلی (حداكثر 20 سالگی تمام)، فارغ التحصیل میشوند.

 

  • کد 6: ( فارغ التحصیلان مقطع متوسطه )دارای مدرك پیش دانشگاهی( به شرط اتمام تحصیل حداكثر تا 20 سالگی به صورت پیوسته و حضوری) مدارس روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور. (درصورتی كه وارد غیبت نشده باشند)

 

  • کد7: دانش آموزانی كه قبل از سن 18 سالگی تمام موفق به اخذ پیش دانشگاهی شده باشند. به شرط نداشتن غیبت.

 

توضیحات مهم برای داوطلبین پشت کنکور

دانش آموزانی كه در سن 17 سالگی و قبل از سن مشمولیت موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی می شوند، چنان چه حداكثر تا شش ماه پس از رسیدن به سن مشمولیت 18 سالگی تمام وارد دانشگاه شوند، مجاز به ادامه تحصیل می باشند؛ در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

مگر اینكه در مهلت شش ماه معرفی، خود را از طریق یكی از دفاتر پلیس+ 10 به وظیفه عمومی معرفی كرده و در هنگام پذیرش در دانشگاه دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.

 

  • کد8 :كاركنان وظیفه (سربازان در حال خدمت) بدون غیبت اولیه دارای مدرك پیش دانشگاهی حضوری و پیوسته (دانش آموز رسمی) به شرطی كه در مقطع كارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند.

 

  • كد9 : كاركنان وظیفه ای كه خدمت دوره ضرورت آنان تا تاریخ 1401/06/31 به پایان میرسد، این دسته از افراد باید به هنگام ثبت نام در دانشگاه، گواهی یا كارت پایان خدمت ارائه نمایند.

 

  • کد10 : طلاب علوم دینی دارنده مدرك دیپلم یا پیش دانشگاهی دارای معافیت تحصیلی حوزه؛  به شرطی كه مركز مدیریت حوزه های علمیه یا مركز مدیریت حوزه علمیه خراسان یا اصفهان تأیید نمایند که طلبه قادر است ضمن اشتغال به تحصیل در حوزه بموازات آن در دانشگاه نیز تحصیل كند، با همان معافیت تحصیلی حوزه، اشتغال به تحصیل وی در دانشگاه بلامانع است. بدیهی است هر موقع كه حوزه علمیه معافیت تحصیلی طلب های را خاتمه یافته اعلام نماید، ادامه تحصیل وی در دانشگاه منوط به اجازه سازمان وظیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاهی است این گونه دانشجویان برای ثبت نام در هر ترم تحصیلی باید موافقت نامه حوزه علمیه مربوط را ارائه نمایند.

 

  • كاركنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت از سازمان مربوط برای ادامه تحصیل

تذکرات مهم جهت دریافت کد وضعیت نظام وظیفه کنکور

 

  • دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت یا اخذ معافیت دائم، مجاز به ادامه تحصیل نیستند. به جز افرادی كه قبل از ورود به سن مشمولیت از دانشگاه اخراج شده اند.
  • افرادی كه در مقطع كاردانی فارغ التحصیل شده اند، مجاز به شركت در آزمون سراسری نمی باشند. این افراد فقط امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند.
  • دانشجویان مقاطع كارشناسی و بالاتر پیوسته كه با اخذ مدرک مقطع پایین تر از ادامه تحصیل انصراف و یا اخراج میگردند، تا پایان خدمت سربازی یا اخذ معافیت دائم، مجاز به ادامه تحصیل نیستند.
  • سربازانی که در حال گذراندن دوره خدمت سربازی خود می باشند، مجاز به تحصیل همزمان با انجام خدمت نیستند. این افراد در صورت قبولی در دانشگاه و داشتن شرایط ادامه تحصیل، از خدمت ترخیص خواهند شد.

در صورت نیاز در رابطه با تعیین کد نظام وظیفه و داشتن هرگونه ابهام در مورد (خدمت سربازی و کنکور ) می تونید با تیم مشاورین ما در تماس باشید. (برخی از موارد دارای تبصره می باشند)

 

کد نظام وظیفه چیست؟

به صورت یک عدد از 1 تا 12 بوده که نشانگر وضعیت خدمتی شما می باشد.

کد نظام وظیفه را چگونه باید مشخص کنیم؟

با توجه به وضعیت خود و نکات این مقاله می توانید کند نظام وظیفه خود را مشخص کنید.

 

جهت مشاوره در زمینه کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401 + تعیین کد نظام وظیفه کنکور ١۴٠١

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید