کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی

کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی,کارنامه سهمیه 5 درصدی,سهمیه 5 درصدی کنکور 97,نمونه کارنامه کنکور سراسری سهمیه ایثارگران,نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد,سهمیه 5 درصد ایثارگران,رتبه قبولی پزشکی با سهمیه 5 درصدی,نمونه کارنامه کنکور با سهمیه ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی کنکور 97 در این صفحه منتشر شده است. ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان جانبازان و ایثارگران ، که دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور می باشند، مشمول استفاده از ظرفیت معین اختصاص داده شده به دارندگان سهمیه می باشند. در این مقاله نحوه تاثیر سهمیه 5درصدی ایثارگران را مطالعه می نمایید. سهمیه 5 درصدی همان سهمیه جانبازان و ایثارگران زیر 25 درصد می باشد.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک های سبز زیر کلیک کنید:

سهمیه ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور 98

سهمیه ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور 98

لازم به ذکر است که در صورت عدم دارا بودن سابقه 6 ماه فعالیت در جبهه ایثارگران و خانواده ایشان مشمول استفاده از سهمیه نخواهند بود. 5درصد ظرفیت برای ایثارگران زیر 25 درصد در دانشگاه ها در نظر گرفته شده است و ظرفیت پذیرش برای دارندگان سهمیه بالای 25درصد به میزان 25 درصد می باشد بنابراین احتمال قبولی برای دارندگان سهمیه بالای 25درصد بیشتر خواهد بود. به طور مثال اگر در دانشگاهی 100 نفر ظرفیت پذیرش پزشکی وجود داشته باشد، 5درصد ظرفیت به دارندگان سهمیه 5درصدی ایثارگران تعلق دارد و 25 درصد ظرفیت کلاس برای دارندگان سهمیه بالای 25درصد خواهد بود، 70 درصد باقی مانده برای پذیرش داوطلبان با سایر شرایط (سهمیه های مناطق و…) می باشد. بنابراین تمام دارندگان سهمیه جانبازی و ایثارگری بطور قطعی مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت. نحوه انجام صحیح و آگاهانه انتخاب رشته و دانشگاه ، با استفاده از سهمیه ها در افزایش احتمال قبولی داوطلبان بسیار موثر خواهد بود، توصیه ما به داوطلبان این است که اگر مشمول استفاده از هر یک از سهمیه های مصوب در کنکور 98 (سهمیه ایثارگران بالای 25 درصد ، سهمیه ایثارگران زیر 25 درصد ، سهمیه مناطق 1، 2 و 3 و…) می باشند، جهت مشاوره نحوه استفاده صحیح از سهمیه ، شرایط استفاده از سهمیه ها و قبولی در بهترین رشته و دانشگاه مورد نظر خود، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

 

نمونه کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی – کنکور 97

نمونه کارنامه های کنکور سهمیه ایثارگران برای دارندگان سهمیه 5 درصدی ایثارگران  در این صفحه منتشر گردید؛ تعداد داوطلبانی که از سهمیه 5درصدی و 25 درصدی مناطق سه گانه، در کنکور 97 استفاده نموده اند تقریبا برابر بوده است. لازم به ذکر است که در برخی از دانشگاه های پذیرش مشروط به دریافت شهریه، امکان استفاده از تخفیف شهریه و حتی تحصیل رایگان با استفاده از تاثیر سهمیه 5 درصدی وجود دارد، برای اطلاع از دانشگاه ها و رشته های دارای پذیرش با شرایط تخفیف شهریه و تحصیل رایگان ، با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

جهت استفاده از سهمیه 5درصدی ، ملزم به تکمیل فرم سهمیه رزمندگان و مراجعه به بسیج مستضعفین یا ستاد کل نیروهای مسلح خواهید بود.

درصورتی که ارگان یا ستاد تایید کننده سهمیه، ستاد مشترک سپاه یا نیروهای مسلح است، نیاز به کد یپگیری 12 رقمی خواهید داشت، که برای هر آزمون متفاوت است.

اگر تایید کننده سهمیه وزارت جهاد کشاورزی است، کد 12 رقمی ایثارگران شامل کد ملی فرد و عدد 55 است

داوطلبان ارتش (آجا) می توانند برای دریافت کد پیگیری 12 رقمی به نشانی aja.ir مراجعه نمایند و یا برای دریافت کد پیگیری به صورت تلفنی، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

نمونه کارنامه سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 97

نام درس درصد درصد درصد درصد
ادبیات 59 80 66 73
عربی 70 72 70 59
دین و زندگی 49 59 70 59
زبان 70 48 69 39
زمین شناسی 5 15 11 1
ریاضیات 85 79 80 59
زیست شناسی 90 69 70 59
فیزیک 83 68 51 49
شیمی 81 71 60 58

جهت مشاوره در زمینه کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
5 دیدگاه برای “کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی”
  1. نه رتبه طرفو زديد. نه محل قبوليشو زديد نه رسته رياضيو زديد. ريدم تو اول و اخر سايتتون

    • سلام دوست محترم شما برای کسب رتبه باید درصد لازم رو داشته باشید

  2. سلام من کنکور دادم از سهمیه اسستفاده کردم روزانه قبول شدم ولی انتخاب رشتم اشتباه بود اعتراض زدم امسال میخوام دوباره کنکور بدم سهمیه بهم تعلق میگیره یانه

  3. چرا هیچی نزدید درصد زدید که چی واقعا که

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید