کارنامه های قبولی کنکور سراسری 98

کارنامه کنکور

جهت مشاوره در زمینه کارنامه های قبولی کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه های قبولی کنکور سراسری 98 ، طبق اطلاعیه سازمان سنجش در دهه ی دوم مرداد ماه سال 98 از طریق سایت سازمان سنجش لینک سراسری اعلام می شود . بعد از اعلام نتایج اولیه در قالب کارنامه کنکور سراسری ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد .

در این دفترچه ، که به عنوان دفترچه راهنمای شماره 2 می باشد لیست رشته ها و دانشگاه ها و همچین شرایط و ضوابط دانشگاه ها ذکر شده است . داوطلبانی که با توجه به کارنامه کنکور خود مجاز به انتخاب رشته شدند ، می توانند به کمک دفترچه انتخاب رشته در دهه ی دوم مرداد ماه اتخاب رشته خود را انجام دهند . و انتخاب های خود را طبق اولویت وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایند . انتخاب رشته داوطلبان طبق رتبه و تراز درج شده در کارنامه اولیه بررسی می شود . نتایج نهایی در شهریور ماه اعلام می شود . 

اطلاعات درج شده در کارنامه قبولی کنکور سراسری 98

در ردیف اول کارنامه داوطلبان کنکور ، اطلاعات ثبت نامی و آزمونی در کارنامه کنکور را مشاهده می نمایید . که شامل شماره پرونده ، مشخصات فردی ، معدل کتبی دیپلم ، سهمیه و مشخصات مربوط به ناحیه اخذ مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ، ناحیه بومی و استان بومی می باشد . اگر در این ردیف مشخصات فردی و یا مشخصات دیپلم و … با اطلاعات شما مغایرت دارد . بایستی به سازمان سنجش اطلاع رسانی شود .

در ردیف دوم وضعیت انتخاب رشته داوطلب در دوره های مختلف داشگاه ها ، شماره داوطلبی و گروه آزمایشی که شرکت کردید . اگر در دوره های روزانه و نوبت دوم مجاز باشید ، می توانید در انتخاب رشته از رشته هایی که در دانشگاه روزانه ارائه شده است و هزینه تحصیل رایگان دارند ، انتخاب نمایید . و وضعیت مجاز بودن در دوره های پیام نور و غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان و  پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی و دانشگاه فرهنگیان را نیز در همین ردیف برای شما مشخص است . داوطلبانی که نمره کل علمی آزمون آن ها بالاتر از 6500 می باشد و سن آن ها بیشتر از 22 سال نیست در دانشگاه فرهنگیان مجاز اعلام می شوند .

در ردیف سوم وضعیت نمره و رتبه کل داوطلب در هریک از زیر گروه ها ، در کنکور سراسری نمایش داده می شود . در ردیف ذکر شده میزان تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم ، میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ، رتبه در سهمیه ، رتبه کشوری ( بدون سهمیه ) ، نمره کل نهایی و تاثیر مثبت سوابق تحصیلی نمایش داده می شود .

و در نهایت درصد های هر یک از دروس عمومی و اختصاصی و ماکزیمم نمره کل زیر گروه ها ، رتبه کل در سهمیه ، آخرین رتبه مجاز در سهمیه ( دوره های روزانه و نوبت دوم ) و رتبه کشوری ( بدون اعمال سهمیه ) ارائه شده است . 

کارنامه های قبولی کنکور سراسری دانشگاه آزاد سال 98

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند . بعد از مشاهده کارنامه اولیه از طریق سایت سازمان سنجش ، و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه های دولتی ، وارد سایت دانشگاه آزاد شوند و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود نمایند . و انتخاب های خود را طبق اولویت دلخواه قرار دهند . توسط کد دسترسی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه ارائه شده در سایت سنجش ، وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد شوند . و کد رشته محل های انتخابی خود را وارد نمایند .انتخاب رشته طبق رتبه و نمره کل داوطلب بررسی خواهد شد و نتیجه در شهریور ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . 

 

جهت مشاوره در زمینه کارنامه های قبولی کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید