کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

8کارنامه نهایی کنکور سراسری99 بعد از کارنامه اولیه منتشر می شود. انتشار کارنامه نهایی آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. برای دریافت کارنامه نهایی کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. کارنامه نهایی کنکور سراسری حاوی رتبه داوطلبان در هر یک از کدرشته محل های انتخابی و رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کدرشته های تحصیلی می باشد.

انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

کارنامه نهایی کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شد. کارنامه نهایی آزمون سراسری حاوی رتبه در هر یک از کدرشته محل های انتخابی داوطلبان می باشد، همچنین رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در هر کدرشته را نشان می دهد.

کارنامه نهایی کنکور سراسری امسال به دلیل تاخیر در برگزاری کنکور سراسری و شیوع ویروس کرونا در آبان ماه منتشر شده است. کارنامه سبز کنکور سراسری نیز به زودی در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر خواهد شد.

در تیتر بعدی می توانید روند مشاهده کارنامه نهایی کنکور سراسری را به صورت راهنمای تصویری مشاهده نمایید.

نحوه مشاهده کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

داوطلبان کنکور سراسری که اقدام به انتخاب رشته در کنکور کرده اند هم اکنون می توانند نتایج مربوط به انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند. سازمان سنجش و آموزش کشور ابتدا اقدام به انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری و سپس کارنامه سبز کنکور را منتشر می نماید.

  • وراد سایت سازمان سنجش شوید.
  • بر روی گزینه سراسری در سمت راست سایت کلیک نمایید.

کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

  • بر روی گزینه نتایج نهایی آزمون سراسری ( رشته محل های آزمون ) سال 1399 کلیک نمایید.

کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

  • با وارد کردن اطلاعات خود نتایج نهایی کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

کارنامه سبز کنکور چیست

بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سازمان سنجش کارامه دیگری تحت عنوان کارنامه سبز در سایت خود منتشر می نماید تا داوطلبان بتوانند با استفاده از این رتبه خود در کنکور سراسری را در تمامی انتخاب ها با آخرین رتبه پذیرفته شده در کنکور سراسری مشاهده و مقایسه نمایند نمایند.

کارنامه سبز حاوی کد هایی در ستون نتیجه می باشد که می توانید با مطالعه جدول زیر از معانی هرکدام از این کد ها آگاه شوید.

مفهوم مندرجات كارنامه در ستون نتیجه
نمایش عدد 1 به منزله عدم دارابودن شرايط و ضوابط اختصاصی مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 می باشد ( نظير تكرار كد رشته انتخابی ، عدم رعايت جنسيت پذيرش ، عدم توجه به ضوابط رشته های دارای شرايط خاص برای رشته مذكور و…).
نمایش عدد 2 بیانگر آن است که شما در یک کد رشته محل برای مصاحبه به دانشگاه دعوت شدید .
نمایش عدد 3 بیانگر آن است كه داوطلب با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی ، در سهميه مجاز ديگری به جز سهميه نهايی پذيرفته شده است .

برای بهياران و يا كارمندان كه با استفاده از سهميه بهياران در رشته پرستاری و يا با استفاده از سهميه كارمندی پذيرفته شده اند نيز عدد 3 درج شده است.​

نمایش عدد 4 بیانگر آن است كه وضعيت علمی و عمومی شما در رشته های پرديس های فرهنگيان يا دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی در دست بررسی می باشد .
نمایش عدد 5 بیانگر آن است که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزينش در انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت معلم شهيد رجايی امتياز لازم را كسب نکرده و در اولويت جذب قرار نگرفته است اين داوطلبان حداكثر ظرف دو ماه از زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان فرصت دارند با همراه داشتن کارت شناسایی و تصوير کارنامه نهایی به هسته گزينش آموزش و پرورش استان بومی به نشانی مندرج در پايگاه اطلاع رسانی هيات مرکزی گزينش وزرات آموزش پرورش به نشانی www.qozinesh.medu.ir مراجعه نمایید .
نمایش عدد 7 به معنی عدم کسب حد نصاب امتياز در مصاحبه تخصصی و يا عدم احراز شرايط ( سن ، معدل ، ويژگی هاي جسمانی ، … و غيبت در مصاحبه ) می باشد
نمایش عدد 9 عدد نه به این معنی است که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد ، علوم قضایی ، علوم پزشكی بقيه الله(عج)، شهيد مطهری ، صدا و سيماي جمهوری اسلامی ايران ، غير انتفاعی امام رضا (ع) ،علوم پزشکی ارتش ،دانشکده غير انتفاعی رفاه يا يکی از رشته های مديريت بيمه اکو ، دکتری پيوسته بيوتکنولوژی ،کاردانی فوريت هاي پزشکي ،تربيت مربی عقيدتی سياسی سپاه يا موسيقی نظامی دردست بررسی است .
*  داوطلب در این کد رشته محل پذیرفته شده است .

 

داوطلبان بعد از مقایسه رتبه ها میتوانند در صورت لزوم اقدام به اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری نمایند. اعتراض به نتایج کنکور سراسری دارای روند و شراط خاصی برای داوطلبان کنکور می باشد. با مطالعه مقاله زیر می توانید اطلاعات جامعی درباره نحوه و روند اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری کسب نمایید.

اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۹

جمع بندی

در این مقاله به بررسی کارنامه نهایی کنکور سراسری 99 برای شما پرداخته شده است. همچنین بامطالعه این مقاله می توانید از اطلاعات مربوط به کارنامه سبز کنکور سراسری که بعد از اعلام نتایج نهایی منتشر می شود آگاه شوید.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه کارنامه نهایی کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید