کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۹

کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هرکدام از کد های کارنامه نهایی کنکور سراسری 99 دارای مفهوم و معنی خاصی می باشند و بسیاری از داوطلبان و شرکت کنندگان در کنکور سراسری به دنبال آگاهی از معنی کد های کارنامه سبز کنکور سراسری خود می باشند. در این مقاله سعی شده است تا به صورت کامل هرکدام از کد های درج شده در ستون نتیجه کارنامه نهایی ( کارنامه سبز ) کنکور سراسری  بررسی شود.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

کارنامه سبز چیست

سوالی که برای بسیاری از داوطلبان و والدین آن ها این روز ها درگیر آن هستند مربوط به کارنامه سبز کنکور سراسری می باشد. کارنامه سبز کنکور سراسری 99 یا کارنامه نهایی در واقع بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری همه گروه های آزمایشی شرکت کننده در کنکور منتشر می شود.

کارنامه سبز کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjeshorg منتشر می شود. در این کارنامه داوطلبان می توانند رتبه خود در کنکور سراسری را در تمامی انتخاب ها با آخرین رتبه پذیرفته شده در کنکور سراسری مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری 99 ، 15 آبان ماه اعلام شده است.

  • در تصویر زیر می توانید نمونه ای از کارنامه سبز کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۹

نحوه مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 99

داوطلبان کنکور سراسری بعد ز اعلام نتایج کنکور سراسری می بایست برای مشاهه کارنامه سبز خود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. تاریخ انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری امسال 15 آبان ماه اعلام شده است. مراحل مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری به صورت زیر می باشد :

  • مراجعه به به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • ورود به بخش کنکور سراسری
  • کلیک بر روی ” کارنامه نهایی کنکور سراسری ۹۹ 
  • وارد کردن یکی از اطلاعات ثبت نامی

با مطالعه تیتر بعدی می توانید از معانی هرکدام از کد های کارنامه سبز کنکور سراسری آگاه شوید.

نمونه موافقت انتقالی از طریق کارنامه سبز

نمونه موافقت انتقالی از طریق کارنامه سبز به شکل زیر می باشد. پس از درخواست پیامکی با متن تصویر زیر برتای شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت پیامک می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و وضعیت خود را پیگیری نمایید.

 

کارنامه سبز

 

کد های کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان کنکور سراسری بعد از مشاهده کارنامه نهایی خود به دنبال اطلاع از مفهوم هر کدام از کد های کارنامه نهایی کنکور سراسری خود می باشند. کد هی مندرج در ستون نتیجه کارنامه نهایی هرکدام دارای معانی جداگانه ای می باشند. این کد ها در واقع وضعیت قبولی داوطلبان کنکور سراسری را مشخص می کنند.

در جدول زیر می توانید معنی هرکدام از کد های کارنامه نهایی کنکور سراسری را به تفکیک مشاهده نمایید.

مفهوم مندرجات كارنامه در ستون نتیجه
نمایش عدد 1 به منزله عدم دارابودن شرايط و ضوابط اختصاصی مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 می باشد ( نظير تكرار كد رشته انتخابی ، عدم رعايت جنسيت پذيرش ، عدم توجه به ضوابط رشته های دارای شرايط خاص برای رشته مذكور و…).
نمایش عدد 2 بیانگر آن است که شما در یک کد رشته محل برای مصاحبه به دانشگاه دعوت شدید .
نمایش عدد 3 بیانگر آن است كه داوطلب با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی ، در سهميه مجاز ديگری به جز سهميه نهايی پذيرفته شده است .

برای بهياران و يا كارمندان كه با استفاده از سهميه بهياران در رشته پرستاری و يا با استفاده از سهميه كارمندی پذيرفته شده اند نيز عدد 3 درج شده است.​

نمایش عدد 4 بیانگر آن است كه وضعيت علمی و عمومی شما در رشته های پرديس های فرهنگيان يا دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی در دست بررسی می باشد .
نمایش عدد 5 بیانگر آن است که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزينش در انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت معلم شهيد رجايی امتياز لازم را كسب نکرده و در اولويت جذب قرار نگرفته است اين داوطلبان حداكثر ظرف دو ماه از زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان فرصت دارند با همراه داشتن کارت شناسایی و تصوير کارنامه نهایی به هسته گزينش آموزش و پرورش استان بومی به نشانی مندرج در پايگاه اطلاع رسانی هيات مرکزی گزينش وزرات آموزش پرورش به نشانی www.qozinesh.medu.ir مراجعه نمایید .
نمایش عدد 7 به معنی عدم کسب حد نصاب امتياز در مصاحبه تخصصی و يا عدم احراز شرايط ( سن ، معدل ، ويژگی هاي جسمانی ، … و غيبت در مصاحبه ) می باشد
نمایش عدد 9 عدد نه به این معنی است که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد ، علوم قضایی ، علوم پزشكی بقيه الله(عج)، شهيد مطهری ، صدا و سيماي جمهوری اسلامی ايران ، غير انتفاعی امام رضا (ع) ،علوم پزشکی ارتش ،دانشکده غير انتفاعی رفاه يا يکی از رشته های مديريت بيمه اکو ، دکتری پيوسته بيوتکنولوژی ،کاردانی فوريت هاي پزشکي ،تربيت مربی عقيدتی سياسی سپاه يا موسيقی نظامی دردست بررسی است .
*  داوطلب در این کد رشته محل پذیرفته شده است .

جمع بندی مقاله

این مقاله برای پاسخ به سوال های بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری درباره کد های کارنامه سبز کنکور سراسری تهیه و تنظیم شده است. با مطالعه این مقاله می توانید از معنی و مفهوم هرکدام از کد های کارنامه نهایی کنکور سراسری خود که در تاریخ 15 آبان منتشر می گردد آگاه شوید.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

 

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید