کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد حاوی اطلاعات تشخیص هویت داوطلبان کنکور می باشد، اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی می باشد. همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون دکتری 98 نزدیک می باشد بنابراین در این مقاله اطلاعات کامل برای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 98، ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور، در اختیار داوطلبان عزیز قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که کنکور دکتری 98 و کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98 به صورت مجزا برگزار نخواهد شد و آزمون هر دو مشترک می باشد و با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 می توانید در کنکور آزاد و سراسری 98 شرکت نمایید. برای اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98 و زمان پذیرش چندبرابر ظرفیت دکتری 98 کلیک کنید.

در صورتی که در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 خود دچار مشکل شدید می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 به مدت ده روز قبل از برگزاری آزمون 98 شروع می شود. برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. داوطلبانی که ثبت نام کنکور دکتری را انجام داده اند می بایست در مدت زمانی که از سوی سازمان سنجش تعیین خواهد شد به سایت سنجش مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه را تهیه نمایند و درصورت نیاز به ویرایش اطلاعات، ویرایش را انجام دهند. توجه نمایید که بعد از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 این امکان وجود دارد که داوطلبان به صورت همزمان در صورت وجود اشتباه و یا تناقض در گروه آزمایشی، تصویر اسکن شده داوطلب، مشخصات فردی، شهر محل سکونت برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 خود اقدام نمایند و داوطلبان دانشجویی که ترم آخر می باشند لازم است تا تاریخ 30بهمن ماه معدل خود را وارد نمایند.
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 98

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 98 ، می توانید از طریق سایت سنجش اقدام نمایید. دریافت کارت ورود به جلسه کاملا به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ مرکز یا سازمانی وجود نخواهد داشت. نحوه ثبت نام ساده و مشخص می باشد ولی درصورت ایجاد هرگونه مشکل یا ابهام می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. اگر در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دچار مشکل شدید می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

ویرایش اطلاعات کارت آزمون دکتری 98

با توجه به اینکه گاهی به دلایل متعدد و غیر عمد، ورود اطلاعات داوطلبان به صورت ناصحیح انجام می شود، سازمان سنجش بش از ورود اطلاعات امکان ویرایش اطلاعات را در اختیار داوطلبان خواهد گذاشت و داوطلبان قادرند در مهلت مجدد نصب به ویرایش اطلاعات مهم و موثر نظیر معدل داوطلب، نام دانشگاه اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و اطلاعات محل سکونت اقدام نمایند ولی اطلاعات مربوط به کنکور، مانند گروه آزمایشی (رشتهمشخصات فردی و شهر محل سکونت، تصویر داوطلب (که گاهی در ثبت نام هایی که از طریق مسئولین کافی نت ها انجام می شود، به صورت غیر عمد تصویر داوطلب دیگری به جای داوطلب صاحب کارت ورود به جلسه، آپلود می گردد)،  قابل ویرایش نیست، ویرایش تنها در صورتی ممکن است که تناقضی در فرم ثبت نام با کارت ورود به جلسه مشاهده گردد. توجه داشته باشید که ارسال اطلاعات نامعتبر، از نظر سازمان سنجش، تخلف محسوب می گردد، بنابراین در ورود اطلاعات دقت کافی نمایید و یا از راهنمایی مشاور حرفه ای بهرمند شوید.

رفع ایراد اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 98

همانطور که در بالا توضیح دادیم ممکن است اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه اشتباه باشد، که این اشتباه به دلیل خطای فرد ثبت نام کننده و یا اشتباه سیستم می باشد، در شرایطی که فقط چند روز تا آزمون باقی مانده! ولی امید خود را از دست ندهید چون امکان رفع مشکل وجود خواهد داشت. برای ملاحظه آدرس باجه های رفع نقص دکتری کلیک نمایید.

انتخاب رشته دکتری کنکور آزاد و سراسری 98

داوطلبانی که در کنکور دکتری 98 مجاز به انتخاب رشته می شوند، لازم است بدانند که انتخاب رشته دکتری سراسری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجزا و متفاوت می باشد و زمان اعلام نتایج نیز در همین مقاله جداگانه اعلام خواهد شد. بعد از شرکت در آزمون دکتری 98 داوطلبان باید خود را برای مصاحبه دکتری 98 آماده کنند و از شرایط برگزاری مصاحبه دکتری به صورت کامل اطلاع داشته باشند. اگر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دچار مشکل شدید از طریق تلفن ثابت با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید.

 در صورتی که در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 خود دچار مشکل شدید می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید