کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 98

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش برای سال 98 و کارنامه های آزمون های آزمایشی سنجش مطلع می شوید. نحوه برگزاری آزمون های سنجش که شامل آزمون های مرحله ای و آزمون های جامع می باشد به اطلاع داوطلبان می رسد. برای مشاهده جداول میزان هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش در سال 98 روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده جدول هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش 98

داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 98 و اطلاع از تمامی اخبار مربوط به مراحل آزمون های آزمایشی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 98

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش به صورت اینترنتی است. كارت ورود به جلسه آزمون های سنجش برای تمام داوطلبان آزمون سنجش ، قبل از هر آزمون و فقط از طریق نشانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی sanjeshserv.ir انجام میشود. داوطلبان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیریند و کارت ورود به جلسه خود را از کارشناسان دریافت کنند. 

داوطبان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون بعدی سنجش و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

زمان دریافت کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش 98

زمان توزیع کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش ، بعداز ظهر روز برگزاری هر آزمون خواهد بود. اعلام نتایج آزمون های آزمایشی سنجش از طریق نشانی اینترنتی sanjeshserv.ir و تماس تلفنی با شماره تفن های موجود در همین صفحه امکانپذیر است.برای مشاهده ادامه مطلب همینجا کلیک کنید.

نحوه محاسبه نمره آزمون های آزمایشی سنجش ، با توجه به مصوبات سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. نمره آزمون دروس عمومی و اختصاصی مانند کنکور سراسری و با توجه به نمره آزمون عملی و ضرایب انجام می شود. علاوه براین سه برابر نمره آزمون اختصاصی با توجه به  ضرایب تقسیم بر مجموع کل ضرایب می شود. برای مشاهده ادامه مطلب همینجا کلیک کنید.

نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش 98

آزمون های آزمایشی سنجش با 10نوبت در سال برگزار می شوند. 6 نوبت از آزمون های آزمایشی سنجش به صورت مرحله ای و چهار نوبت از آزمون های سنجش به صورت آزمون جامع برگزار می شود. با ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش می توانید از تسط و مهارت تست زنی خود برای شرکت در کنکور اصلی مطلع شده و توانایی خودتان را محک بزنید. با توجه به اینکه آزمون های آزمایشی سنجش در شرایطی کاملا استاندارد برگزار می شود در هر مرحله از آزمون ها نسبت به نقاط ضعف و قوت و مشکلات تحصیلی خود آگاهی پیدا می کنید. برای مشاوره در زمینه نحوه تجزیه و تحلیل نتایج هر آزمون آزمایشی، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

آزمون های آزمایشی سنجش شامل آزمون های مرحله ای و آزمون های جامع است:

1- آزمون های مرحله سنجش : آزمون های مرحله ای سنجش در 6 نوبت به صورت مرحله ای از ابتدای سال تحصیلی تا پایان اسفند سال 98 برگزاری می شود.

2- آزمون های جامع سنجش: از ابتدای سال 1398 و  پیش از برگزاری کنکور سراسري سال 1398، 4 نوبت آزمون آزمايشی جامع با فاصله های زمانی هدفمند و خصوصيات و ويژگی های منحصر به فرد و مكمل يكديگر برگزار می گردد.

بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش – منابع آزمون های آزمایشی سنجش :

منابع درسی برای مطالعه داوطلبان به 6 قسمت تقسیم می شود. سوالات آزمون های سنجش با توجه به این تقسیم بندی طراحی می شود. سؤالات آزمون هر مرحله، با تاکید بر منابع درسی اعلام شده برای همان مرحله انجام می شود. علاوه بر این سوالات منابع درسی مرحله قبل طراحی می شود. 

داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 98 و اطلاع از تمامی اخبار مربوط به بودجه بندی آزمون های آزمایشی و… با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید