کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم 98

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم از 98/03/21 آغاز شد. زمان ویرایش ، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه از طریق سامانه تیزهوشان Azmoon.medu.ir امکانپذیر است. داوطلبان مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای آزمون نهم به دهم سال 98-99 می توانند جهت ویرایش ، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم 98 – 99

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم 98 -99 به اطلاع داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می رسد. زمان ویرایش اطلاعات، دریافت کارت ورود به جلسه و پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه تیزهوشان Azmoon.medu.irو از تاریخ 98/03/21 انجام می شود. 

تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه ، از طریق تماس تلفنی امکانپذیر است. دانش آموزان و والدین گرامی می توانند برای ویرایش اطلاعات و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

کارت ورد به جلسه تیزهوشان

داوطلبانی ثبت نام اولیه آزمون نهم به دهم تیزهوشان و نمونه دولتی را انجام داده اند، می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مراحل زیر را انجام دهند:

مرحله اول: داوطلبان در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات می توانند پیش از پرداخت هزینه ثبت نام، ویرایش اولویت های خود را انجام دهند.

مرحله دوم: برای پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه نمایند.

مرحله سوم: بعد از تکمیل ویرایش و پرداخت هزینه ثبت نام ، کارت ورود به جلسه تیزهوشان خود را دریافت کنید. آدرس محل و حوزه های برگزاری آزمون و زمان برگزاری آزمون روی کارت درج شده است. توجه داشته باشید که حتما کارت ورود به جلسه دارای عکس باشد. داوطلبانی که کارت آزمون تیزهوشان و یا نمونه دولتی آن ها، دارای عکس نیست، لازم است با یکم قطعه عکس برپسنلی برای الصاق به کارت و تایید آن به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

زمان دقیق برگزاری آزمون نهم به دهم سال تحصیلی 98- 99 ساعت 9 صبح روز جمعه 98/03/31 به صورت هماهنگی کشوری است.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

برای برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم لازم است به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. برای ورود به این سامانه نیاز به وارد کردن کد ملی و رمز همگام دارید. اگر رمز همگام ندارید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. 

بعد از ورود به پنل شخصی گزینه مربوط به دریافت کارت را انتخاب کنید. برای دریافت ساده تر و سریع تر کارت ورود به جلسه از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید. کارت ورود به جلسه شامل اطلاعات فردی داوطلب است و به همراه داشتن آن در جلسه امتحان الزامیست. بعد از دریافت کارت ورد به جلسه ، اطلاعات مندرج را بررسی کنید و درصورت وجود اشکال ، رفع مغایرت نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید