چگونه رمز همگام را عوض کنیم | بازیابی رمز همگام

بازیابی رمز همگام

جهت مشاوره در زمینه چگونه رمز همگام را عوض کنیم | بازیابی رمز همگام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می باشند، سوالات بسیاری در خصوص ثبت نام در سامانه همگام در ذهن دارند. چگونه رمز همگام را عوض کنیم ؟ بازیابی رمز همگام چگونه است ؟ فراموشی رمز همگام و سایر سوالاتی که در خصوص سامانه همگام برای دانش آموزان به وجود می آید در این مقاله پاسخ داده خواهد شد.

سامانه همگام وظیفه تولید محتوای الکترونیکی در راستای همگام سازی مدارس کشور را بر عهده دارد. این سامانه با هدف ارتقاء دستیابی به فناوری های جدید و تجهیزات آموزشی و تربیتی برای پیاده سازی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و همین طور بالا بردن عدالت آموزشی در مدارس سراسر کشور است.

این سامانه همچنین یکی از بهترین سایت های اینترنتی در خصوص اطلاع رسانی اخبار مربوط به مدارس میباشد. تمامی آگهی ها و اطلاعیه های آموزش و پرورش در خصوص مدارس اعلام می نماید، در این سامانه به نشانی hamgam.medu.ir درج خواهد شد.

اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا و یا وضعیت جوی نیز در همین سایت نمایش داده خواهد شد.

در این سازمان همچنین مدیریت انجمن ها و شورا، تقویم آموزشی، نمودار پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، اخبار و اطلاعیه های لازم، معرفی مدارس و سایر مواردی که مربوط به وضعیت تحصیلی دانش آموزان می باشد درج شده است.

پاسخ به سوال چگونه رمز همگام را عوض کنیم ؟ و یا بازیابی رمز همگام برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان امری الزامی است. دانش آموزان قبل از ثبت نام در این مدارس می‌بایست نسبت به دریافت رمز عبور در سامانه همگام اقدام نموده ایا در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نمودند با بازیابی رمز همگام  امکان ثبت نام در این مدارس را از دست ندهند.

چگونه رمز همگام را عوض کنیم

چگونه رمز همگام را عوض کنیم

چنانچه داوطلبان علاقمند به تغییر رمز عبور سامانه همگام خود می باشند، با توجه به مراحل گام به گام زیر می‌توانند رمز عبور سامانه همگام را را در صفحه کاربری خود تغییر دهند. همچنین برای پاسخ به پرسش چگونه رمز همگام را عوض کنیم ؟ دانش آموزان می توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و مراحل انجام کار توسط مشاورین مجموعه صدای مشاوران انجام دهند.

مراحل تغییر رمز عبور سامانه همگام

  1. مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir
  2. انتخاب گزینه ورود کاربر از منویی که در بالای سایت مشخص شده است.
  3. وارد نمودن کد ملی در قسمت نام کاربری و ورود رمز همگام در بخش رمز ورود
  4. مشخص نمودن مدرسه دانش آموز
  5. با کلیک بر روی گزینه نام و نام خانوادگی، منوی کشویی یش داده می‌شود که در آن می‌توان روی گزینه تغییر کلمه عبور کلیک کرد.
  6. در این مرحله می توانید رمز عبور سامانه همگام خود را تغییر داده و رمز جدید را در این سامانه ثبت نمایید.

بازیابی رمز همگام

چنان چه  دانش آموزان رمز عبور سامانه همگام خود را فراموش کرده باشد، به تنهایی قادر به بازیابی رمز همگام خود نخواهند بود. به همین دلیل دانش آموزان توصیه می شود پس از دریافت رمز عبور در هنگام ثبت نام، نام نسبت به تغییر این رمز اقدام نموده و گذرواژه را انتخاب کنند احتمال فراموشی آن وجود نداشته باشد.

رمز عبور همگام ابتدا توسط مدیر مدارس به دانش آموزان داده شده و در صورتی که دانش آموزان رمز همگام خود را را فراموش کرده باشند برای بازیابی رمز خود می بایست به مدیر مدرسه مراجعه نمایند.

در انتقال توجه داشته باشید که اگر قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را دارید، داشتن رمز عبور همگام الزامی است و در صورت گم کردن رمز، باید هرچه سریع تر به مدیر مدرسه خود مراجعه نمایید.

در این زمینه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه چگونه رمز همگام را عوض کنیم | بازیابی رمز همگام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید