چگونه تحلیل آزمون کنیم؟ تحلیل کارنامه آزمون سنجش

نکات مهم برای موفقیت در آزمون های آزمایشی

جهت مشاوره در زمینه چگونه تحلیل آزمون کنیم؟ تحلیل کارنامه آزمون سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر می خواهید بدانید چگونه تحلیل آزمون کنیم ؟ تحلیل کارنامه آزمون سنجش چگونه است و برای آشنایی با دفتر تحلیل آزمون, فرم تحلیل آزمون, بهترین روش تحلیل ازمون, روش تحلیل آزمون, روش صحیح تحلیل آزمون و تحلیل کارنامه سنجش این مقاله را مطالعه نمایید. داوطلبان عزیز درصورت نیاز به کسب راهنمایی تلفنی و رفع هرگونه مشکل و ابهام در این زمینه می توانید با مرکز مشاوره تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

چگونه تحلیل آزمون کنیم؟

داوطلبان عزیز آزمون های سنجش توجه داشته باشند که تحليل آزمون های آزمايشی به اندازه آزمون اصلی مهم است. اگر آزمون های خود را تحلیل نکنید، رد نهایت شرکت در آزمون بی فایده است. پس از اهیمت این موضوع غافل نباشید. پیشنهاد می دهیم، تحلیل آزمون را بعد از آزمون و پس از چند ساعت استراحت در روز آزمون انجام دهید. به این دلیل که با گذشت زمان طولانی، جزئیات آزمون را از یاد خواهید برد و تحليل آزمون به درسی انجام نمی شود.

** با تحلیل آزمون نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و برای آزمون اصلی آماده شوید. توجه داشته باشید که در تحلیل آزمون تمام سوالات شامل سوالات غلط، نزده و صحيح را بررسی نمایید.

** با تحلیل کارنامه آزمون ، متناسب با وضعیت پاسخگویی و با توجه به پاسخگویی سوالات هر درس، درمورد اقداماتی که باید برای تسلط و یادگیری انجام دهید، تصمیم راهبردی مناسبی بگیرید.

** به سوالاتی که نکته دار و انحرافی می باشند، توجه داشته باشید. این نکات را خلاصه نویسی و مرور کنید.

 ** در تحلیل آزمون های سنجش، بهتر است سوالاتی که در آزمون پاسخ صحيح داده اید را نیز بررسی کنید، به این دلیل که ممکن است راه حلی ساده تر و سریع تر از راه حل فعلی شما هم ارائه شده باشد. به زمان خود در آزمون توجه داشته باشید و از کوتاهترین راه حل ها استفاده کنید.
اگر در تحلیل آزمون متوجه شدید که تعداد زیادی از سوالات را پاسخ نداده اید، بهتر است روش مطالعه خود را تغییر دهید. همچنین پیشنهاد می دهیم، از منابع مناسب تری برای مطالعه استفاده نمایید. حتما از منابع تست زنی نیز استفاده کنید.

** در تحلیل آزمون اگر علت پاسخگویی اشتباه، بی دقتی در آزمون های آزمایشی سنجش است، پیشنهاد می دهیم لیستی از این بی دقتی ها تهیه کرده و مرور کنید.

** در تحلیل آزمون و کارنامه آزمون آزمایشی، علت عدم پاسخگویی به سوالات را پیدا کنید. اگر به دلیل کمبود وقت پاسخگویی نکرده اید، حتما زمان بیشتری برای افزایش سرعت تست زنی خود اختصاص دهید.

** اگر در تحلیل آزمون های آزمایشی، پی بردید که علت عدم پاسخگویی، نداشتن درک از مفهوم دروس است، مطالعه خود را عمیق تر کنید. به تکرار مطالب بپردازید.

** برای کسب رتبه برتر کنکور و قبولی در کنکور، حتما به تحلیل آزمون های آزمایشی بپردازید. داوطلبان عزیز کنکور می توانند برای مشاوره در این زمینه و کسب راهنمایی های بیشتر، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه چگونه تحلیل آزمون کنیم؟ تحلیل کارنامه آزمون سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید