چگونه انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم

تغییر رشته

جهت مشاوره در زمینه چگونه انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز کنکور سراسری 98 اگر می خواهید بدانید چگونه انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم، این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. برای ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، لازم است از نحوه انتخاب رشته کنکور و مهلت و زمان ویرایش انتخاب رشته مطلع باشید.

چگونه انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم| کنکور 98

داوطلبان کنکور 98 با مطالعه این مقاله می توانند انتخاب رشته خود را ویرایش کنند. در این صفحه از نکات مهم برای ویرایش انتخاب رشته مطلع می شوید. لازم به ذکر است که در هر مرحله از ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری، شامل انتخاب رشته های روزانه، نوبت دوم- شبانه، دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

کارشناسان سامانه انتخاب رشته صدای مشاور علاوه بر ارائه خدمات انتخاب رشته کنکور ، تمام مراحل انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد، سراسری ، پیام نور، غیرانتفاعی ، پردیس و شبانه را برای متقاضیان انجام می دهند. 

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه سراسری و سایر دانشگاه ها به غیر از دانشگاه آزاد ، در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت انتخاب رشته این دانشگاه به نشانی Azmoon.org انجام می شود. 

ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 :

توجه داشته باشید که شرایط برای ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد سراسری و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد متفاوت می باشد. برای مشاهده ادامه مطلب درمورد این تفاوت روی لینک آبی کلیک نمایید: “ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور و بدون کنکور 98”.

همانطور که در بالا اشاره شد اگر میخواهید در سایت انتخاب رشته آزاد انتخاب رشته خود را ویرایش کنید، لازم است به سایت این دانشگاه به نشانی Azmoon.org مراجعه کنید. پیشنهاد میدهیم برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد از نرم افزار انتخاب رشته این دانشگاه استفاده کنید. برای استفاده از “نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد” همینجا کلیک کنید.

ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری98 :

برای ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان، دانشگاه های روزانه و نوبت دوم شبانه، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. مهلت و زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در طول زمان تعیین شده برای انتخاب رشته و مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. داوطلبان در طول این مدت مجاز به ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود می باشند. لازم است در مهلت انتخاب رشته به سایت سنجش مراجعه نمایید.

چگونه انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم لینک انتخاب رشته و ویرایش در مهلت تعیین شده در سایت سنجش فعال است. بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی وارد لینک انتخاب رشته شوید، سپس گزینه ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را انتخاب کنید. در این مرحله می توانید انتخاب های قبلی را مشاهده کرده و نسبت به ویرایش انتخاب رشته کنکور 98 اقدام نمایید. در آخر روی ثبت نهایی کلیک کنید. برای اطلاع از “مهلت انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری همینجا کلیک کنید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه چگونه انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید