چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی

جهت مشاوره در زمینه چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم …؟ با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 ، برای داوطلبانی که رتبه نسبتا خوبی کسب کرده اند، این سوال وجود دارد که چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم؟

چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم + انتخاب رشته کنکور 1401

اگر می خواهید بدانید چجوری پزشکی قبول شوید، لازم است درمورد نحوه انتخاب رشته صحیح کنکور اطلاعات کافی داشته باشید. رشته پزشکی از رشته های پرمتقاضی در میان داوطلبان گروه علوم تجربی است. رقابت برای پذیرش در رشته پزشکی بسیار شدید است. البته خبر خوب این است که ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی در سال 1401 افزایش پیدا کرده است. این رشته ها شامل رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد.

بنابراین در سال 1401 ظرفیت پذیرش برای داوطلبان رشته پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی افزایش داشته و احتمال قبولی برای علاقمندان بالا رفته است. با انجام انتخاب رشته صحیح شانس قبولی خود را در رشته پزشکی افزایش دهید.

 سازمان سنجش اعلام کرد حدود 8700 نفر دانشجو در رشته پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی سال 1401 قبول می شوند. 

با توجه به افزایش ظرفیت سه رشته پزشکی ، پیشنهاد می دهیم حتما برای انجام انتخاب رشته کنکور از راهنمایی مشاور حرفه ای و آگاه بهره مند شوید. در دوره های قبل داوطلبانی بوده اند که با وجود کسب رتبه خوب در کنکور سراسری و آزاد ، به دلیل عدم انجام انتخاب رشته آگاهانه، در رشته و دانشگاه هدف خود ، مورد پذیرش قرار نگرفته اند. این داوطلبان با سرخوردگی حاصل از انتخاب رشته اشتباه ، حاصل زحمات خود را برباد رفته دیده اند.

انتخاب رشته ارشد چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشمسنجش

برای قبولی در انتخاب رشته کنکور و تحصیل در رشته پزشکی و دانشگاه مورد علاقه خود، لازم است از میزان ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در هر دانشگاه مطلع باشید. همچنین لازم است از رتبه لازم برای قبولی هر رشته و دانشگاه و… اطلاع داشته باشید. داوطلبان نمی توانند برای اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی ، صرفا به نتایج و کارنامه قبولی داوطلبان دوره های پیشین کنکور ، اکتفا کنند. زیرا رتبه لازم برای قبولی پزشکی هر دانشگاه ، در هر سال متفاوت خواهد بود. این بستگی به تراز سایر داوطلبان کنکور و سایر معیارها نظیر ظرفیت پذیرش دانشگاه علوم پزشکی و …. دارد.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته کنکور سراسری کلیک کنید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 کلیک کنید.

عدم قبولی در انتخاب رشته کنکور و اعلام نتایج نهایی کنکور 1401 زمان و هزینه های آمادگی برای کنکور داوطلب را تلف خواهد کرد. بنابراین به اهمیت انتخاب رشته کنکور توجه داشته باشید. حتما برای انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از راهنمایی مشاوران تحصیلی موسسات معتبر که سال ها در این زمینه سابقه فعالیت داشته اند استفاده کنید.

پیشنهاد می دهیم حتما برای قبولی در انتخاب رشته پزشکی کنکور 1401 و مشاوره در زمینه چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم ؟ با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “چجوری انتخاب رشته کنم پزشکی قبول بشم”
  1. آیا با رتبه ۳۸۶۰ در سهمیه ۲۵ درصد جانبازی شانسی برای قبولی در رشته پزشکی یا پرستاری دارم؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید