رشته های پودمانی در دانشگاه علمی کاربردی 98

جهت مشاوره در زمینه رشته های پودمانی در دانشگاه علمی کاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پودمانی دانشگاه علمی کاربردی چیست و شرایط پودمانی علمی کاربردی چیست؟ یک دانشجو چند پودمان باید بگذراند تا فارغ التحصیل شود؟ کدام پودمانها برای انتخاب واحد در اولویت هستند؟اطلاع رسانی برای دانشجویان این دوره به چه صورت میباشد؟ چگونه می توان محتوای آموزشی هر یک از پودمانها را تهیه کرد؟ ثبت نام در دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص به چه صورتي است؟ سوالات آزمون پودمانی هر یک از دروس به صورت تشریحی است یا تستی؟ و… از پاسخ تمامی این سوالات در همین صفحه مطلع خواهید شد.

در دوره های پودمان اجرای دوره ها به صورت آموزش های خاص می باشد، دروس مربوط به هر یک از پودمان های آموزشی با توجه به برنامه درسی حین کار، غیرحضوری، الکترونیکی، مکاتب و یا آموزش های با فناوری های جدید ارائه می شود.

نحوه انتخاب پودمان ها برمبنای علاقه هر فرد و با توجه به برنامه درسی در یک یا دو پودمان از پودمان های آموزشی ارایه شده در هر رشته، ثبت نام و نسبت به فراگیری دروس مربوط اقدام می شود.

در دوره های پودمانی، جهت ارایه تاییدیه تحصیلی دیپلم، دانشجو با داشتن كپی ديپلم به اداره پست مراجعه نموده و فرم درخواست ارزش تحصیلي ديپلم را تكمیل مینماید و برای ارایه تاییدیه تحصیلی پایان دوره کاردانی مجری مربوط با واحد استانی ذیربط مکاتبه نماید. برای اطلاع از رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام و مشاوره پودمانی دانشگاه علمی کاربردی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

شرایط پودمانی دانشگاه علمی کاربردی  98-99

شرایط پودمانی دانشگاه علمی کاربردی و جزئیات تحصیل پودمانی به شرح ذیل است:

تعداد پودمان های آموزشی علمی کاربردی در هر دوره و برنامه درسی تعیین می گردد، برای دسترسی به برنامه درسی میتوانید به پرتال دانشگاه بخش سرفصل دروس مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

پودمان هایی برای انتخاب واحد در اولویت هستند که انتخاب و گذراندن آن اجباری و الزامی است، در انتخاب و ثبت نام پودمانهای آموزشی دقت لازم به عمل آورد زیرا پس از واریز وجه هزینه امکان حذف پودمان و یا انتقال هزینه های واریزی برای نوبت های تحصیلی بعدی وجود ندارد. برای اطلاع از محتوای آموزشی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید. سوالات آزمون پایان پودمان هر یک از پودمان های آموزشی به صورت چهار گزینه ای میباشد.

لیست رشته های پودمان دانشگاه علمی کاربردی

اگر شخصی حدنصاب نمره قبولی را در یک یا چند درس در یک ترم کسب ننماید، می توانند در آزمون مجدد آن دروس شرکت نمایند.

ارائه مدون برنامه آموزشی با توجه به سرفصل دروس محتوای آموزشی هر یک از دروس دوره های پودمان ارائه شده توسط اساتید تهیه شده می شود. ثبت نام در دورههای علمی کاربردی به شیوه آموزشهای خاص بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

کارت ورود به جلسه هر آزمون پودمان روز قبل از برگزاری آزمون از طریق نشانی sateb.uast.ac.ir انجام می شود.

جهت استفاده از سامانه ساتب دانشگاه علمی کاربردی sateb.uast.ac.ir کلیک نمایید.

درصورتی که موفق به دریافت کارت نشده اید و یا در زمان مقرر جهت دریافت کارت ورود به جلسه پودمانی اقدام ننموده اید، برای کسب راهنمایی جهت دریافت کارت می توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

از آنجائیکه سوالات آزمون پایان پودمان هر یک از پودمانهای آموزشی تستی میباشد، کلیه سوالات دروس هر پودمان به صورت دفترچه سوالات در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. در محاسبه نمره آزمون پایان پودمان نمره منفی به پاسخ های اشتباه تعلق نمی گیرد.

جهت مشاوره در زمینه رشته های پودمانی در دانشگاه علمی کاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید