پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در کارشناسی ارشد پزشکی

پذیرش استعداد درخشان در ارشد پزشکی

جهت مشاوره در زمینه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در کارشناسی ارشد پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در کارشناسی ارشد پزشکی در سال جدید آغاز شده است. در این مقاله می توانید تمامی شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام را مطالعه نموده و از مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شوید. با ما همراه باشید…

پذیرش استعدادهای درخشان در کارشناسی ارشد پزشکی

بر اساس مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در خصوص تحصیل همزمان و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان و رتبه‌های برتر المپیادهای علمی و تفاهم‌نامه بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امکان پذیرش و تحصیل دانشجویان دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فراهم شد.

دانشجویانی که شرایط پذیرش را دارند می توانند  مطابق با اطلاعات این مقاله از اول تا پانزدهم آبان ۹۹ از طریق لینک اینترنتی پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در سایت دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

شرایط پذیرش استعداد درخشان در ارشد پزشکی

شرایط پذیرش استعداد های درخشان در ارشد پزشکی به این صورت می باشد که دارندگان مدال المپیادهای علمی در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی مخاطبان دوره شامل دانشجویان مقطع دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) سراسر کشور و واجد شرایط استفاده از آیین‌‌‌‌‌نامه تحصیل همزمان در دو رشته ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان هستند.

دانشجویان مقطع دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) سراسر کشور که دارای مدال‌های طلا، نقره و برنز انفرادی و گروهی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی هستند هم می‌توانند برای ثبت نام استعداد های درخشان ارشد پزشکی اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در رابطه با شرایط و ضوابط ثبت نام استعداد های درخشان ارشد پزشکی با سامانه ی مشاور تلفنی صدای مشاور و شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایند و پرسش های خود را جویا شوند.

مدارک لازم برای ثبت نام استعداد های درخشان ارشد پزشکی

مدارک لازم برای پذیرش استعداد های درخشان ارشد پزشکی به شرح زیر می باشد. داوطلبان می توانند با ارائه مدارک زیر در سایت مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند.

  1.  اسكن یک قطعه عكس  3*4 با فرمت jpg
  2.  اسكن اصل شناسنامه صفحه اول شناسنامه و درصورت وجود توضیحات صفحه آخر
  3.  اسكن اصل كارت ملی، هر دو سمت آن ودر صورتیکه شناسنامه یا کارت ملی جهت تعویض به مراجع ارسال شده، اسکن رسید مربوطه قابل قبول میباشد.
  4.  در صورت الصاق عکس فرد دیگری در فرم ثبت نام به هر دلیلی اشتباه توسط مسئول کافی نت، الصاق عکسهای ذخیره شده فرد دیگر و …( فرد بعنوان متخلف تلقی شده و مطابق مقررات رفتار خواهد شد. پس اگر ثبت نام خود را در کافینت انجام می دهید، حتما فرم ثبت نام را قبل از تاید یک بار با دقت تمام مشاهده کنید.
  5. توجه : داوطلبان دقت داشته باشند معدل مقطع کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد  با سهم 20 % در نظر گرفته میشود.
  • نکته : داوطلبان ملزم میباشند كلیه مدارک مورد نیاز پذیرش استعداد درخشان ارشد پزشکی  را بر حسب مورد، بطور كامل و خوانا و صحیح ارسال کنند. در صورت ناقص، ناخوانا، نادرست بودن، مسئولیت عواقب بعدی به عھده ی داوطلب خواھد بود. نظر به اینکه کلیه مدارک مورد نیاز مانند مدرک تحصیلی، مدرک نشان دھنده وضعیت طرح نیروی انسانی، مدرک نشان دھنده سابقه کار، مدرک نظام وظیفه و … متعاقباً پس از قبولی، توسط دانشگاه پذیرنده اخذ خواھد شد، لذا تأكید میگردد از اعلام و ارسال ھرگونه اطلاعات غیر مرتبط و غیر واقعی خودداری شود. پس از پذیرش در آزمون درصورت ھرگونه مغایرت با ضوابط اعلام شده، قبولی داوطلب ملغی گردیده و از ادامه تحصیل جلوگیری شده و طبق ضوابط با متخلف برخورد خواھد شد.

شهریه ثبت نام استعداد درخشان در ارشد پزشکی

شهریه ثبت نام استعداد درخشان در ارشد پزشکی بر اساس شهریه مصوب دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی است. که 30 درصد شهریه مصوب در هنگام انتخاب واحد در هر ترم توسط دانشجو پرداخت و مابقی هزینه‌های مربوطه از محل اعتبارات معاونت آموزشی وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

شروع دوره در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خواهد بود که پس از اتمام بازه زمانی ثبت‌نام از طریق اداره امور نخبگان و استعدادهای درخشان و سایت دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت اطلاع‌رسانی می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله می توانید تمامی شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام را مطالعه نموده و از مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شوید . شهریه پذیرش استعداد درخشان ارشد پزشکی نیز در مقاله بالا قرار گرفته شده است.

جهت مشاوره در زمینه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در کارشناسی ارشد پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید