ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله میتوانید شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی را مطالعه نمایید. قبولی بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی نیازمند داشتن یکسری شرایط در وضعیت تحصیلی می باشد که در این مقاله بررسی شده است. همچنین لیستی از دانشگاه هایی که شامل فراخوان می شوند را نیز می توانید مطالعه نمایید.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

با توجه به آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مصوبه سال ۹۸ وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از به دانشجویان در دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه های مشمول فراخوان می نماید. پذیرش بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی برای نیم سال اول تحصیلی سال ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

نکته مهم :متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی تا ۲۴ آذر ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی  انجام میدهد. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی باید تا تاریخ ۲۴ آذر ماه جاری به سامانه مربوطه مراجعه نمایند و ثبت نام نمایند. در ادامه نحوه ثبت نام را خواهید خواند :

  1. مراجه به سامانه جامع آموزشی گلستان دانشگاه شهید بهشتی
  2. ثبت نام و بارگذاری مدارک
  • ارائه درخواست و دارا بودن حداقل شرایط به هیچ عنوان به معنی پذیرش نمیباشد
  • پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچگونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمیکند.
  • پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است

دفترچه پذیرش_بدون_آزمون_کارشناسی_ارشد_سال_تحصیلی_1401_1400

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

1)یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت  JPEGبا حداکثر حجم 100 KB

2) تصویرصفحات اول و توضيحات شناسنامه به انضمام تصویرکارت ملی

3)ریزنمرات دوره کارشناسی تا پایان نيمسال ششم (به صورت غيررسمی)

4)فرم تکميل شده تقاضا

5)گواهی پانزده درصدبرتربرای دانشجویان سایر دانشگاه ها. متن گواهی مورد نظردر سربرگ دانشگاه محل تحصيل کارشناسی، کپي شده و پس از شماره،تاریخ و امضا بارگذاری شود.ارائه این گواهی صرفا برای متقاضیان سایر دانشگاه ها (غیر از دانشگاه شهید بهشتی) الزامی است.

6)مبلغ ثبت نام در فراخوان000/100/1ریال می باشد. پرداخت وجه تنها از طریق سامانه گلستان امکانپذیر است

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه شهید بهشتی می بایست شرایط اعلام شده را داشته باشند. در ادامه می‌توانید شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی را مطالعه نمایید.
  • دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۸ دانشگاه های مشمول فراخوان باشند.
  • پایان دوره کارشناسی پیوسته ورودی ۹۶ از چشم نیمسال تحصیلی و با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحد های درسی رشته خود به لحاظ میانگین کل جز ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته خود باشند. (هم رشته و هم ورودی)
  • دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته باید علاوه بر شرایط ذکر شده در بالا حداقل میانگین ۱۶ در رشته های فنی مهندسی و علوم پایه و ۱۷ در رشته‌های علوم انسانی و هنر را داشته باشند تا بتوانند در این فراخوان شرکت نمایند.
  • متقاضیان ورودی بهمن ۱۹۵ درصورتی‌که در هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند می توانند درخواست خود را برای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ارائه نمایند.
  • در صورتی که رشته های بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد با ۱۵ درصد برتر دانشجویانی که شرایط لازم را دارند تکمیل نشود تقاضای سایر ۱۰ درصد برتر بعدی دانشگاه شهید بهشتی توجه به اولویت رتبه در آن رشته بررسی خواهد شد.
  • متقاضیان باید تا تاریخ ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۲ در طی هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند.
  • تغییر رشته یا محل تحصیل برای افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد امکان پذیر نمی باشد.
  • حداکثر سن متقاضيان 28سال است
  • امکان پذیرش بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی برای دانشجویان غیر ایرانی و ایرانی انتقالی از دانشگاه های خارج از کشور و همچنین دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاه خارج از کشور دریافت نمودند وجود ندارد.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه های فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی از بین دانشجویان دانشگاه هایی که شامل این فراخوان می شوند ، صورت می گیرد . تعداد ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته‌ها می‌تواند با سایر رشته‌های دانشگاهی متفاوت باشد. در ادامه می توانید لیست اسامی دانشگاه های که پذیرش بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی را شامل می شوند مطالعه نمایید:
دانشگاه های اصفهان، تبریز، تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی، شیراز، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت، ارومیه، الزهرا، بوعلی سینا، بیرجند، خوارزمی، رازی کرمانشاه، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز، کاشان، گیلان، مازندران، یزد، سهند تبریز، صنعتی بابل، صنعتی شاهرود، صنعتی شیراز، علوم پایه زنجان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، هنر، هنر اسالمی تبریز، هنر اصفهان، شاهد، تربیت دبیر شهید رجایی، صنعت نفت مشمون فراخوان است.

اعلام نتایج قبولی بدون کنکور شهید بهشتی

اسامی پذیرفته شدگان اولیه بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی در اواخر اسفند ۹۹ بر اساس شماره پرونده داوطلب از طریق سایت دانشگاه شهید بهشتی تهران اعلام می شود و متقاضیان از زمان ارائه درخواست تا اعلام نتایج نهایی، نتایج اخبار مربوط را از طریق وبگاه اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه پیگیری نمایند.
** در اواخر اسفند ۹۹ اسامی پذیرفته شدگان اولیه بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی اعلام می شود.
در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با قبولی بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی این مقاله بروز رسانی میشود.
جمع بندی مقاله
با توجه به طرح جدید که در رابطه با قبولی و پذیرش بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی در نیم سال اول 1400 قرار است اجرا شود این مقاله برای شما ارائه شده است. قبولی بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی نیازمند داشتن یکسری شرایط در وضعیت تحصیلی می باشد که در این مقاله ذکر شده است. همچنین قبولی بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی فقط از بین یکسری دانشگاه های شامل این فراخوان صورت می گیرد.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی 1400”
  1. سلام
    من دیپلم ریاضی دارم معدل کتبیم ۱۰/۳۷ و معدل کل هم ۱۷/۴۲
    هستش و در ورودی بهمن ۹۹ رشته های مهندسی شیمی، مهندسی راه و شهرسازی و مهندسی صنایع بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کردم میخوام بدونم که آیا قبول میشم یا نه؟

    • سلام دوست محترم بستگی به رشته و تعداد انتخاب هاشما واستانها دارد شانستون 50درصدهست

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید