ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این اطلاعیه از زمان و نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98 مطلع می شوید. امکان ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد. برای رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سراسری ، به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید. جزئیات کامل نحوه و زمان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را شرح داده ایم.

کارت ورود به جلسه ارشد سراسری و آزاد شامل اطلاعات هویتی ، تحصیلی و آدرس محل برگزاری آزمون است. اطلاعات را به دقت بررسی کرده و در صورت نیاز با توجه به راهنمای موجود ویرایش و رفع نقص را انجام دهید.

زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سال 98

زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سال 98 برای داوطلیانی که مغایریت در مشخصات فردی و سهمیه ثبت نامی دارند حداکثر تا تاریخ 98/03/22 می باشد. این داوطلبان بعد از ویرایش اطلاعات ، به منظور بررسی وضعیت سهمیه خود تا تاریخ 98/03/26 به ارگان ذیربط مراجعه نمایند.

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه برای داوطلبانی که عکس کارت ورود به جلسه آن ها مشکل دارد و یا فاقد عکس می باشد از روز شنبه 98/03/21 الی 98/03/22 از ساعت 8:30 تا 12:00 و ساعت 14 الی 17 به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 کلیک نمایید.

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سال 98

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سال 98 با توجه به نکات زیر خواهد بود:

برای ویرایش اطلاعات احتمالی کارت ورود به جلسه به دو روش می توانید اقدام کنید. می توانید به سایت سنجش و قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه کنید و یا به صورت تلفنی توسط کارشاناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ویرایش را انجام دهید. داوطلبان می توانند برای ویرایش اطلاعات به باجه های رفع نقص استان خود مراجعه کنند. برای دریافت  آدرس باجه های رفع نقص با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید. برای دانلود آدرس باجه های رفع نقص کلیک کنید.

 

دانشجویان سال آخر کارشناسی توجه داشته باشند که در زمان ویرایش کارت ورود به جلسه ، حتما علاوه بر ویرایش معدل، فرم مخصوص معدل مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد را نیز تکمیل نمایند و به تایید دانشگاه محل تحصیل خود برسانند.

برای ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸ کلیک نمایید.

 

نکات مهم در انجام رفع نقص و ویرایش کارت آزمون ارشد 98

  • تقاضای داوطلبان برای ویرایش و تغییر کد و نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون ارشد پذیرفته نخواهد شد.
  • داوطلبانی که اطلاعات فردی درج شده بر روی کارت آن ها ، (شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کارت ملی، سال تولد، معدل کاردانی و کارشناسی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی) صحیح نمی باشد با توجه به تاریخی که در قسمت بالای متن اعلام شده است ، برای ویرایش اقدام نمایید. به قسمت رفع ایراد کارت ارشد در سایت سنجش مراجعه کرده و یا با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.
  • داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود ، عکس ندارند و یا روی عکس کارت دارای مشکلاتی مانند نداشتن مهر، واضح نبودن عکس و… می باشند، توجه داشته باشید که برای مراجعه به باجه های رفع نقص حتما 2قطعه عکس4*3 ،کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشید. برای اطلاع از باجه های رفع نقص نمایندگان سازمان سنجش استان خود ، می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.
  • داوطلبانی که در سهمیه ثبت نامی ایشان مغایرت وجود دارد، با توجه به مهلت اعلام شده برای ویراش اطلاعات، اقدام نموده و به ارگان مربوطه مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که بعد از تایید سهمیه از سوی ارگان ذیربط ، سهمیه پس از برگزاری آزمون برای داوطلب اعمال می شود.
  • اگر سهمیه داوطلب در مرحله اول ثبت نام، از سوی ارگان مربوطه تایید نشود، می تواند بعد از ویرایش اطلاعات به ارگان مراجعه نماید. اگر مجددا تایید نشود، سهمیه داوطلب به عنوان سهمیه آزاد در نظر گرفته می شود و اجازه اعتراض نیز ندارد.
  • داوطلبان عزیز برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه به کافی نت ها مراجعه نکنند و در صورت نیاز برای ویرایش اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 98 با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید