ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98-99 این صفحه را به دقت مطالعه نمایید. امکان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم فراهم شد. برای ویرایش ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید. می توانید برای انجام سریع و صحیح ویرایش ثبت نام نمونه دولتی و تیزهوشان، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان ویرایش ثبت نام را برای متقاضیان انجام خواهند داد. ثبت نام آزمون تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی سابقا به صورت مجزا انجام می شد. سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir بود و سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای هر استان مجزا بود. ولی در سال 98 ثبت نام و ویرایش اطلاعات، داوطلبان مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم، در سایت مذکور انجام می شود.

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98

با توجه به اینکه ثبت نام نهم به دهم این دو مدرسه با هم ادغام شده است. ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم هم زمان و در سایت azmoon.medu.ir انجام می شود. پیرو درخواست های مکرر والدین و دانش آموزان امکان ویرایش ثبت نام فراهم شده است. برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که بدون رمز عبور همگام امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت. اگر رمز عبور خود را گم کرده و یا فراموش کرده اید، برای دریافت رمز عبور همگام تماس بگیرید.

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98

زمان ویرایش اطلاعات و ورود به سایت ثبت نام، در هفته اول اردیبهشت ماه 98 به مدت دو روز خواهد بود. بعد از پایان مهلت مقرر، سامانه بسته خواهد شد و امکان ویرایش ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی وجود نخواهد داشت. برای اطلاع از زمان آغاز ویرایش اطلاعات با سامانه صدای مشاور (شماره تلفن های موجود در همین صفحه) تماس بگیرید.

درصورت وجود هر گونه مشکل در انجام مراحل ویرایش ثبت نام، تماس بگیرید. کارشناسان راهنمای شما خواهند بود. توصیه ما به والدین داوطلبان و متقاضیان تیزهوشان ، این است که برای برنامه ریزی قبولی آزمون تیزهوشان و اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان ، مقالات مربوط را در همین سایت مطالعه نموده و بر روی لینک های آبی رنگ داخل متن کلیک نمایند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98-99

آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، در خرداد سال 98 به‌صورت هم زمان در در سراسر کشور برگزار خواهد شد. توصیه می کنیم که در اولین فرصت ویرایش ثبت نام تیزهوشان 98-99 را انجام دهید.

جهت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید